KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 578
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami koncernu. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego ...
2009-04-01 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
×
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Warunkowa zgoda na przejęcie Kotlina przez Agros Nova
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał warunkową zgodę na przejęcie przez Agros Nova spółki Kotlin. Przejmujący jest producentem soków, napojów, dżemów, sosów, zup, dań gotowych oraz keczupów pod markami Fortuna, Dr Witt ...
2009-03-06 Soft drinks
Nestle zainwestuje w Polsce 70 mln PLN
Koncern Nestle, największy producent żywności na świecie, utrzyma w tym roku poziom dotychczasowych inwestycji w Polsce - ok. 70 mln PLN. Środki te zostaną przeznaczone głównie na rozbudowę i modernizację zakładów ...
2009-03-05 Soft drinks
Kwartalne raporty spółek giełdowych
Pamapol Spółka miała 25,9 mln PLN straty netto w IV kw. 2008 r., wobec 17,4 mln PLN zysku rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 11,7 mln PLN wobec 4 mln ...
2009-03-02 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Koncerny rezygnują z części barwników
Międzynarodowe koncerny zajmujące się sprzedażą żywności kładą coraz mocniejszy nacisk na budowanie pozytywnego wizerunku wśród konsumentów. Food Standards Agency, brytyjska agencja rządowa dbająca o jakość zdrowotną produktów spożywczych, opublikowała listę firm, które ...
2009-02-05 Soft drinks
Nowa edycja kampanii "Wiem, co wybieram"
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram". W lutym w 8 największych miastach Polski pojawi się 600 nośników typu Citylight promujących logo programu i jego znaczenie ...
2009-02-03 Soft drinks
Raport po kontroli żywności przez IJHARS
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przeprowadziła w III kwartale 2008 r. kontrolę jakości produktów sprzedawanych w hurtowniach, supermarketach, targowiskach i u producentów ogrodniczych. Skontrolowane owoce i warzywa miały wysoką jakość. Uchybienia dotyczyły ...
2009-02-02 Soft drinks
USA podnoszą cła na produkty z UE
Biuro United States Trade Representative (USTR) ogłosiło nową listę produktów sprowadzanych z krajów członkowskich UE, które od 23 marca 2009 będą podlegać sankcjom handlowym USA. Ma to związek z utrzymywaniem przez ...
2009-01-27 Soft drinks
Środki ze sprzedaży Gellwe na akwizycje
Firma FoodCare, właściciel marek Tiger, Fitella i Gellwe rozważa przejęcia innych polskich spółek. Środki na ten cel mają pochodzić ze sprzedaży, za ok. 150 mln PLN, marki Gellwe koncernowi Riber & ...
2008-12-16 Soft drinks
Rieber & Son potwierdza podpisanie umowy z FoodCare
Norweska grupa Rieber & Son, właściciel marki Delecta i King Oscar, potwierdziła wczorajszą informację o podpisaniu przedwstępnej umowy dotyczącej przejęcia marki Gellwe, wzmacniając tym samym swoją pozycję na polskim rynku FMCG. Poprzez ...
2008-12-12 Soft drinks
Rieber Son przejmie Gellwe?
Jak podaje Puls Biznesu, małopolska firma FoodCare, która do niedawna działała pod nazwą Gellwe, zdecydowała się na sprzedaż dużej części majątku. Z komunikatu, jaki ukazał się na stronach norweskiej firmy Rieber ...
2008-12-11 Soft drinks
Rosną wydatki na żywność dla niemowląt
W 2008 roku Polacy wydadzą na produkty spożywcze dla najmłodszych ponad 288 mln EUR, a w przyszłym roku (przy założeniu, że ceny nie ulegną zmianie) 311 mln EUR - szacuje firma ...
2008-10-22 Soft drinks
Szkolne sklepiki bez niezdrowej żywności?
Główny Inspektorat Sanitarny szykuje rewolucję w asortymencie szkolnych sklepików. Do końca roku szkolnego ponad 1,2 mln gimnazjalistów nie będzie mogło w nich kupić coli, chipsów ani batoników. W przyszłym roku akcja ...
2008-10-03 Soft drinks
Wartość marek z PRL sięga 5 mld PLN
Społem chce odświeżyć wizerunek swoich sklepów, które wciąż wielu kojarzą się z czasami PRL-u. Wspólnie z producentem napojów energetycznych Sport 4 Life przygotowała kampanię reklamową, która jak podkreśla Paweł Kochański z ...
2008-09-18 Soft drinks
Produkty Aldi nie są gorsze od markowych
Niemiecka sieć dyskontowa ogłosiła wyniki niezależnych badań, zgodnie z którymi produkty spożywcze sprzedawane marką Aldi niczym nie ustępują znanym produktom markowym. Podczas badań przeprowadzonych w 17 miastach Wielkiej Brytanii przez Cambridge Market ...
2008-09-09 Soft drinks
Agros Nova kupuje Kotlin i Elbro
Agros Nova poinformowała o zawarciu umowy przejęcia spółek Kotlin i Elbro od norweskiego koncernu Orkla Brands International. Transakcja zostanie sfinalizowana pod warunkiem wydania stosownej zgody przez UOKiK. Do momentu zakończenia transakcji ...
2008-08-27 Soft drinks
Agros Nova kupuje Kotlin i Elbro
×
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
[1]
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
[29]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [578]
działy
› badania [226]
› zagranica [156]
› promocje i PR [101]
› handel [86]
› inwestycje [64]
› innowacje i nowości [52]
› dostawcy [52]
› akwizycje i fuzje [49]
› makroekonomia [16]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [13]
› Nestle [13]
› Hortex [10]
› Agros-Nova [5]
› Colian [4]
› Lotte Wedel [4]
› Dr.Oetker [3]
› Lidl [3]
› PepsiCo [3]
› Unilever [3]
› ZPOW Dawtona [3]
› Marwit [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Ortika Polska [2]
› Żabka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Adamantis [1]
› Alma [1]
› AmerPharma [1]
› Argan Capital [1]
› Bakalland [1]
› Bakels [1]
› Bayn Group [1]
› Beyond Meat [1]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Ferrero [1]
› FoodCare [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Fruktus [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› HiPP [1]
› IK Investment Partners [1]
› Intermarche [1]
› JO Sims [1]
› Kellogg's [1]
› KIG PR [1]
› Klement [1]
› Kofola [1]
› Kolporter [1]
› Kraft Foods [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› McDonald's [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mlekovita [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› North Coast [1]
› Nutricia Polska [1]
› Ogrody Pridonya [1]
› Oshee [1]
› PGS [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PLANeT Partnership [1]
› Pomlek [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Rosa [1]
› Prowell [1]
› Purella [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossi & Catelli [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Takaokaya [1]
› Tarczyński [1]
› T.B. Fruit [1]
› Terravita [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› Zarecki Foods [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› mleko [332]
› mięso i ryby [277]
› słodycze i przekąski [242]
› kawa i herbata [201]
› alkohol [143]
firmy marketingowe
› Brave New Concept [1]
› Codemedia [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Digital Kingdom [1]
› Partner of Promotion [1]
› Streetcom [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› Kubuś [4]
› Łowicz [4]
› Tymbark [4]
› DrWitt [3]
› E.Wedel [3]
› Hortex [3]
› Lubella [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› Kotlin [2]
› Krakus [2]
› Lay's [2]
› Marwit [2]
› Nestle [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› ARO [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboFrut [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Dawtona [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Evian [1]
› Fitella [1]
› Food & Joy [1]
› Fortuna [1]
› Fruktajl [1]
› Gellwe [1]
› Gerber [1]
› Green-Up [1]
› Herbapol [1]
› HiPP [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Malma [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nan Pro [1]
› Nasze Domowe [1]
› natural bliss [1]
› NGine [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Plusssz [1]
› Premium Rosa [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Valsoia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA