KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 578
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Wysokie ceny owoców miękkich
Sadownicy mają złe wieści. W tym roku będziemy płacić za truskawki znacznie więcej niż w ubiegłym. Jedną z przyczyn jest długa zima. - Zbiory zapowiadają się bardzo słabe, bo owoce wymarzły - ...
2006-06-12 Soft drinks
Wyniki konkursu na Studencki Produkt Roku
Ogłoszono wyniki oraz wręczono statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku. Nagrody przyznawane były w dwudziestu dwóch kategoriach związanych z życiem młodych ludzi. W kategoriach "spożywczych" nagrody otrzymali: - Studencki browar – Lech - ...
2006-06-08 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Polska liczy na pomoc Brukseli
Komisja Europejska podejmie działania zmierzające do rozwiązania problemu blokady handlu mięsem między Polską a Rosją - powiedział w piątek w Warszawie Peter Mandelson, komisarz UE ds. polityki handlowej. Zapowiedział zorganizowanie trójstronnego spotkania ...
2006-06-05 Food & drinks
Nowe przepisy o oznakowaniu i reklamie żywności
Unia Europejska chce zabezpieczyć konsumentów przed nieuczciwymi producentami żywności, którzy podają na opakowaniach lub w reklamie informacje o korzyściach zdrowotnych swoich wyrobów. W Brukseli finalizowane są prace nad przepisami, które uregulują stosowanie ...
2006-05-31 Soft drinks
Większość Polaków ma problem z cholesterolem
Grubo ponad połowa dorosłych Polaków ma za wysoki poziom cholesterolu. Ponad 5 mln powinno się z tego powodu leczyć. Robi to, jednak z marnym zresztą skutkiem, zaledwie jedna piąta z nich. Zdaniem prof ...
2006-05-31 Soft drinks
Innowacyjne opakowanie SIG Combibloc
Międzynarodowa firma produkująca opakowania do płynnych produktów spożywczych wprowadzi, wraz z Unileverem, nowość rynkową - pakowaną polską zupę, która po otwarciu gotowa będzie do spożycia. SIG Combibloc jest jedynym producentem opakowań ...
2006-05-31 Soft drinks
Truskawki będą dużo droższe
Za truskawki zapłacimy w tym roku prawdopodobnie dwa razy więcej niż w poprzednim. Będzie ich mniej, a są bardzo poszukiwane na rynku europejskim. Pod koniec maja swoje owoce przestają sprzedawać Hiszpanie. To ...
2006-05-29 Soft drinks
Kłopoty ze sprzedażą ekologicznej żywności
W nowych krajach członkowskich UE, w tym w Polsce, rolnicy mają problemy ze zbytem produktów ekologicznych i nie osiągają za nie zadowalającej ceny - poinformowała dr Sylwia Żakowska-Biermans ze Szkoły Głównej ...
2006-05-26 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Producenci będą musieli udowodnić właściwości produktów
Parlament Europejski zmieni prawo dotyczące produktów spożywczych. Nowe prawo wymusi na producentach żywności przestrzeganie zasad dotyczących m.in. informacji umieszczanej na opakowaniach i w reklamach. Dla konsumentów będzie to duże ułatwienie, gdyż decyzje ...
2006-05-10 Soft drinks
Aspartam jest bezpieczny
Europejscy naukowcy dowodzą, że popularny środek słodzący nie powoduje nowotworów. To odpowiedź na badania sugerujące, że aspartam jest szkodliwy dla zdrowia. Europejskie Biuro Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) potrzebowało ponad pół roku na sprawdzenie ...
2006-05-09 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
[1]
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
[29]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [11]
› kiedykolwiek [578]
działy
› badania [226]
› zagranica [156]
› promocje i PR [101]
› handel [86]
› inwestycje [64]
› innowacje i nowości [52]
› dostawcy [52]
› akwizycje i fuzje [49]
› makroekonomia [16]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [13]
› Nestle [13]
› Hortex [10]
› Agros-Nova [5]
› Colian [4]
› Lotte Wedel [4]
› Dr.Oetker [3]
› Lidl [3]
› PepsiCo [3]
› Unilever [3]
› ZPOW Dawtona [3]
› Marwit [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Ortika Polska [2]
› Żabka [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Adamantis [1]
› Alma [1]
› AmerPharma [1]
› Argan Capital [1]
› Bakalland [1]
› Bakels [1]
› Bayn Group [1]
› Beyond Meat [1]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Ferrero [1]
› FoodCare [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Fruktus [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› HiPP [1]
› IK Investment Partners [1]
› Intermarche [1]
› JO Sims [1]
› Kellogg's [1]
› KIG PR [1]
› Klement [1]
› Kofola [1]
› Kolporter [1]
› Kraft Foods [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› McDonald's [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mlekovita [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› North Coast [1]
› Nutricia Polska [1]
› Ogrody Pridonya [1]
› Oshee [1]
› PGS [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PLANeT Partnership [1]
› Pomlek [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Rosa [1]
› Prowell [1]
› Purella [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossi & Catelli [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Takaokaya [1]
› Tarczyński [1]
› T.B. Fruit [1]
› Terravita [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› Zarecki Foods [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› mleko [332]
› mięso i ryby [277]
› słodycze i przekąski [242]
› kawa i herbata [201]
› alkohol [143]
firmy marketingowe
› Brave New Concept [1]
› Codemedia [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Digital Kingdom [1]
› Partner of Promotion [1]
› Streetcom [1]
› WaveMaker [1]
› Zenith [1]
marki
› Kubuś [4]
› Łowicz [4]
› Tymbark [4]
› DrWitt [3]
› E.Wedel [3]
› Hortex [3]
› Lubella [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› Kotlin [2]
› Krakus [2]
› Lay's [2]
› Marwit [2]
› Nestle [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› ARO [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboFrut [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Dawtona [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Evian [1]
› Fitella [1]
› Food & Joy [1]
› Fortuna [1]
› Fruktajl [1]
› Gellwe [1]
› Gerber [1]
› Green-Up [1]
› Herbapol [1]
› HiPP [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Malma [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nan Pro [1]
› Nasze Domowe [1]
› natural bliss [1]
› NGine [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Plusssz [1]
› Premium Rosa [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salon Smaków Magdy Gessler [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Valsoia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA