KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
mleko
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 432
Podwyżki cen przetworów są nieuniknione
Najpierw były majowe mrozy w sadach, tragiczne zwłaszcza dla jabłoni, potem susza w okresie wegetacji. Dlatego produkcja owoców w tym roku będzie bardzo niska, a skok cenowy potężny. Maliny, wiśnie, agrest są ...
2007-07-12 Soft drinks
WGM liczy na kolejne środki z UE
Spółka WGM z Przylepu produkuje opakowania (słoiki, butelki) z politereftalanu etylowego. Jest to tworzywo, które można łatwo barwić, wytrzymałe mechanicznie, odporne na temperaturę. Pod względem swoich właściwości - opakowania przypominają słoiki ...
2007-07-10 Soft drinks
Nowe rozporządzenie w sprawie oświadczeń zdrowotnych
Od 1 lipca zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych dotyczących żywności. Zgodnie z nowymi przepisami, w etykietowaniu, prezentacji i reklamie żywności (produktów spożywczych) ...
2007-07-03 Soft drinks
Rekordowe ceny truskawek
Tegoroczne ceny truskawek, których zbiór wkrótce się skończy, należą do rekordowych, ale rolnicy i przetwórcy narzekają. - Truskawki są za drogie. Wszyscy za to zapłacimy za rok. Będzie tyle nasadzeń, że ...
2007-06-22 Soft drinks
O!eko idzie na giełdę
Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest już wart ponad 300 mln PLN, a na pobudzenie wyobraźni producentów wpływa fakt, że w całej Europie jego wartość sięga już 50 mld PLN (w ...
2007-06-19 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dla producentów żywności dla dzieci
Wkrótce w życie wejdzie nowe rozporządzenie Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych (nr 1924/2006). Określa ono warunki umieszczania na produktach oraz w reklamach informacji o walorach zdrowotnych, np. że ...
2007-06-11 Soft drinks
Pomysły KE na walkę z otyłością
Zmiany w etykietowaniu żywności, bardziej odpowiedzialne reklamy, darmowe owoce dla dzieci w szkołach, zmniejszenie ilości soli, tłuszczów i cukrów oraz promocja aktywności fizycznej - to zaproponowane przez Komisję Europejską działania na ...
2007-05-31 Soft drinks
Plany akwizycyjne WBD
Rosyjska grupa spożywcza chce w ciągu najbliższych trzech lat przeznaczyć ponad 1 mld USD na przejęcia. Dzięki temu przychody Wimm Bill Dann mają się podwoić. Firma znana z produkcji soków i przetworów ...
2007-05-30 Russia & CIS
Tetra Pak zainwestuje jeszcze 100 mln EUR
W tym roku Tetra Pak planuje otworzyć w Rosji trzeci i zarazem największy zakład produkujący opakowania. Koszt inwestycji to około 100 mln EUR. Według zarządu koncernu pozwoli to na podwojenie wielkości ...
2007-05-30 Russia & CIS
Truskawki będą coraz tańsze
Plantatorzy truskawek zapowiadają, że plony mogą być nawet wyższe, niż zapowiadali to po kwietniowych mrozach. Owoce z gruntu będą dostępne za około dwa tygodnie. Jeszcze kilka dni temu owoce kosztowały ponad ...
2007-05-28 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Rosja nie poda terminu zniesienia embargo
Przedstawiciel rosyjskiego MSZ oświadczył w piątek, że Rosja nie jest w stanie ustalić konkretnego terminu zniesienia zakazu importu polskiego mięsa, czego oczekuje od niej Unia Europejska. - Wszystko będzie zależeć od szybkości ...
2007-05-14 Soft drinks
Będzie zakaz reklamy produktów dla dzieci?
Być może już niedługo z telewizji znikną reklamy zabawek, a także inne spoty skierowane do dzieci. Takich zmian w prawie nie wyklucza PiS - informuje Wprost. - Agresywna reklama skierowana do dzieci ...
2007-05-08 Soft drinks
Rynek spożywczy wart 135 mld PLN
Wartość polskiego rynku spożywczego szacuje się na 135 mld PLN, z czego aż 2/3 przypada na wyroby spożywcze: alkohole, artykuły mleczarskie, napoje bezalkoholowe, słodycze i leki OTC. Spośród 20 największych kategorii spożywczych ...
2007-04-23 Soft drinks
Hanex ma plany giełdowe
GTX HANEX Plastic jako jedyny producent opakowań PET na polskim rynku odzyskuje niemal 100% własnych odpadów produkcyjnych. Własna linia recyklingu opakowań oraz nowoczesne linie technologiczne zapewniają firmie oszczędności w wysokości 4 ...
2007-04-13 Soft drinks
Novartis sprzedaje Gerbera
Szwajcarski producent farmaceutyków podjął ostateczną decyzję o sprzedaży Gerbera, swojej spółki specjalizującej się w produktach żywnościowych dla dzieci i niemowląt. Kupującym jest koncern Nestle, który zapłaci za te aktywa 5,5 mld USD ...
2007-04-12 Soft drinks
2300 produktów private labels w jednej sieci
Do końca tego roku Carrefour Polska będzie oferować około 2300 produktów z własnym logo. Firma planuje także podpisanie umowy na produkcję kolejnych produktów ze znakiem Jakość Carrefour oraz zmianę szaty graficznej ...
2007-04-12 Soft drinks
Unia chce skuteczniej walczyć z nadwagą
Na produktach spożywczych zamiast skomplikowanych tabelek z wartościami odżywczymi powinny się znaleźć łatwe do odczytania symbole rysunkowe - uważają europosłowie. Już 27% mężczyzn i 38% kobiet w UE cierpi na chorobliwą nadwagę ...
2007-03-20 Soft drinks
Organic planuje intensywny rozwój
Największa sieć specjalistycznych sklepów z ekologiczną żywnością chce w ciągu pięciu lat zwiększyć ilość sklepów z 9 do 50-60 placówek. Sklepy Organic Farma Zdrowia działają w centrach handlowych w głównych polskich miastach ...
2007-03-06 Soft drinks
Werdykt w programie Produkt Roku
W styczniu 2007 r. TNS OBOP poprosił reprezentatywną grupę 5 tysięcy Polaków o wskazanie najlepszych nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. 27 lutego firma badawcza przedstawiła ...
2007-02-28 Soft drinks
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[22]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [432]
działy
› badania [201]
› zagranica [127]
› handel [85]
› promocje i PR [62]
› dostawcy [40]
› innowacje i nowości [36]
› inwestycje [28]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [14]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [10]
› Lidl [5]
› Nutricia Polska [5]
› Biedronka [4]
› Nestle [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Coca-Cola [2]
› Unilever [2]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Dino [1]
› Eurocash [1]
› Ferrero [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kellogg's [1]
› Kraft Foods [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PepsiCo [1]
› Piotr i Paweł [1]
› POLOmarket [1]
› Sleep Well [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [332]
› mięso i ryby [240]
› słodycze i przekąski [234]
› kawa i herbata [181]
› alkohol [160]
firmy marketingowe
› Walk [1]
marki
› E.Wedel [4]
› Tymbark [3]
› Actimel [2]
› Coca-Cola [2]
› Dr.Oetker [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Mlekpol [2]
› Piątnica [2]
› Winiary [2]
› Almette [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Evian [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Philadelphia [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Sleep Well [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA