KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 82
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Możliwości eksportowe dla producentów żywności
Na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa zostały opublikowane nowe informacje dotyczące możliwości eksportowych dla polskich firm z branży spożywczej. Dotyczą one kilku krajów: Armenii, Nigerii, Kolumbii oraz Mołdawii. Armenia Ministerstwo Gospodarki ...
2020-04-10 Soft drinks
Uber Eats 2020 Foodcast
Z tegorocznej edycji raportu Uber Eats Foodcast wynika, że najpopularniejszym daniem 2020 roku będzie Taco. Ten sztandarowy przysmak kuchni meksykańskiej wygrał z takimi konkurentami jak: pizza, poke bowls i shawarma ...
2019-12-06 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
UOKiK podał wyniki badania podwójnej jakości żywności
UOKiK po raz pierwszy porównał jakość produktów oferowanych konsumentom z Polski i Europy Zachodniej. W ramach testu zbadano 101 produktów. Istotne różnice dotyczyły dwunastu z nich. Urząd zaznacza jednak, że skala ...
2018-10-09 Soft drinks
marki:
Lipton Ice Tea
,
Milka
,
Crunchips
,
Capri-Sun
,
Philadelphia
,
Leibniz
,
Almette
,
Knorr
,
Fuze Tea
UOKiK podał wyniki badania podwójnej jakości żywności
×
Kofola inwestuje w biznes ziołowy
Grupa napojowa Kofola kupuje 100% udziałów w tradycyjnej czeskiej spółce Leros. Przejęcie obejmuje markę, zaplecze produkcyjne i kadrowe. Firmę Leros poprowadzi Martin Mateas, który pracował w Kofoli od 11 lat, a ...
2018-03-14 Soft drinks
firmy:
Kofola
,
Leros
Rośnie polski eksport do Bułgarii
Polski eksport do Bułgarii systematycznie rośnie od kilku lat. W I połowie tego roku Bułgarzy kupili w Polsce o prawie 14% więcej niż w takim samym czasie rok wcześniej, a obroty ...
2015-09-14 Soft drinks
Wyniki sprzedaży Nestle w I kw. poniżej prognoz
Wartość akcji koncernu spożywczego Nestle zanotowała wczoraj spadek po opublikowaniu wyników sprzedaży za I kwartał 2013 r. Firma zanotowała wzrost sprzedaży o 4,3% do poziomu 21,9 CHF (18 mld EUR). W ...
2013-04-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Nestle: wzrost przychodów kwartalnych o 7,7%
Szwajcarski koncern spożywczy pozytywnie zaskoczył analityków. Przychody firmy w I kwartale 2012 r. wzrosły o 7,7% (do 21,4 mld CHF) wobec 6,7% jakich spodziewał się rynek. Firma podtrzymuje prognozy finansowe ...
2012-04-23 Soft drinks
firmy:
Nestle
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Nestle prognozuje wzrost sprzedaży na poziomie 5-6%
W 2011 r. koncern Nestle zanotował sprzedaż na poziomie 83,6 mld CHF, co oznacza wzrost organiczny o 7,5%. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mld CHF, a zysk netto 9,5 mld CHF (wzrost ...
2012-02-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
Wzrost sprzedaży marek PepsiCo
Firma PepsiCo ogłosiła, że Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie. Wzrost sprzedaży tych napojów zapewnił poszerzenie portfolio marek PepsiCo ...
2012-02-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [82]
działy
› badania [32]
› promocje i PR [11]
› inwestycje [10]
› akwizycje i fuzje [8]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [6]
› handel [6]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [4]
› Unilever [2]
› Bunge [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kofola [1]
› Leros [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [63]
› słodycze i przekąski [57]
› mleko [55]
› mięso i ryby [45]
› alkohol [34]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Algida [1]
› Almette [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Crunchips [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Knorr [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Milka [1]
› Nestle [1]
› Philadelphia [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA