KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
słodycze i przekąski
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 36
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Linia Go Active w Biedronce
Sieć sklepów Biedronka wprowadza do sprzedaży produkty przeznaczone dla osób aktywnych fizycznie. Ich skład odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie tych konsumentów na wybrane składniki odżywcze i ułatwia utrzymanie właściwego bilansu energetycznego ...
2022-09-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Linia Go Active w Biedronce
×
Roślinna linia od marki Muller
Firma Muller wprowadziła na rynek nową, roślinną linię produktów. Od kilku miesięcy na rynku są obecne dwa produkty z linii Riso Vegan, a od niedawna dwa smaki Mullerdrink Vegan. Napoje ...
2021-12-16 Soft drinks
firmy:
Muller
marki:
Muller
Roślinna linia od marki Muller
×
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Więcej produktów marki własnej w sieci stacji MOYA
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Moya
Gotowe zestawy produktów w sklepie Ocelio.pl
W lipcu w ofercie nowego sklepu internetowego Ocelio.pl pojawiły się gotowe zestawy produktów marki Ocelio. Pierwsze z nich to cztery komplety bezglutenowych nowości, które pozwolą na poznanie marki, mogą być też ...
2020-07-10 Soft drinks
firmy:
Sawex Foods
marki:
Halina
,
Britta
,
Ocelio
Gotowe zestawy produktów w sklepie Ocelio.pl
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
W lipcu asortyment marki własnej POLOmarketu wzbogacił się o kolejne produkty - m.in. nowe soki owocowe "Zaczarowany Ogród", a także galaretki i kisiele "Fruktonada". - Cały czas realizujemy nasze zobowiązanie ...
2018-07-09 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
×
PGS wprowadza własną markę
Polska Grupa Supermarketów wprowadza do sieci blisko 600 placówek produkty spożywcze marki własnej pod nazwą - O! Dobre Pewne Twoje. Projekt opiera się na przygotowaniu szerokiej palety produktów spożywczych zamówionych ...
2017-06-21 Soft drinks
firmy:
PGS
marki:
O! Dobre Pewne Twoje
PGS wprowadza własną markę
×
Lidl zredukuje ilość soli i cukru w produktach
Lidl w trosce o zdrowie klientów przyjął zobowiązanie o redukcji średniej zawartości soli i cukru w produktach marek własnych o 20%. Realizacja tego celu ma nastąpić do 2025 r. - informuje ...
2017-01-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
Grupa Colian obniżyła zysk netto
Colian Holding odnotował w 2014 r. 20,8 mln PLN skonsolidowanego zysku netto, wobec 27,4 mln PLN zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 883,8 mln PLN w 2014 r. wobec ...
2015-03-24 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Appetita
,
Hellena
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Nowy konkurent dla sztucznych słodzików
Zatwierdzenie przez Komisję Europejską ekstraktu ze stewii zaostrzy konkurencję na rynku słodzików. Tradycyjnemu cukrowi jednak nie zagrozi - podaje Puls Biznesu. - Nowy, niekaloryczny słodzik pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszy ...
2011-11-24 Soft drinks
Intermarche wprowadza markę własną dla "imprezowiczów"
Sieć supermarketów Intermarche wspiera wprowadzenie nowej marki własnej Partyzone działaniami na portalu społecznościowym Facebook. Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Działania społecznościowe są rozpoczynane z wyprzedzeniem, tak aby budować rozpoznawalność ...
2011-10-13 Soft drinks
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
UE może zatwierdzić stewię już w przyszłym roku
Stewia, naturalny środek słodzący pochodzenia roślinnego, może uzyskać zgodę na dopuszczenie w produktach spożywczych na terenie Unii Europejskiej w 2011 r. Komisja Europejska rozpocznie w najbliższych tygodniach z krajami członkowskimi rozmowy na ...
2010-04-19 Soft drinks
PepsiCo chce skupić się na zdrowszych produktach
Prezes amerykańskiego koncernu spożywczego przedstawiła plan potrojenia sprzedaży zdrowych napojów i żywności. Jego realizacja ma potrwać najbliższą dekadę i będzie wsparta premierami kilku nowych produktów. Indra Nooyi podkreśla, że firma chce zdecydowanie ...
2010-02-02 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [36]
działy
› badania [16]
› zagranica [11]
› handel [9]
› promocje i PR [7]
› dostawcy [4]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [2]
› Biedronka [1]
› Colian [1]
› Lidl [1]
› Moya [1]
› Muller [1]
› Nestle [1]
› PGS [1]
› Polomarket [1]
› Sawex Foods [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [15]
› mleko [15]
› kawa i herbata [12]
› alkohol [11]
› mięso i ryby [9]
marki
› Black [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Appetita [1]
› Blow [1]
› Britta [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Frugo [1]
› Halina [1]
› Hellena [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Muller [1]
› NGine [1]
› Ocelio [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA