KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
słodycze i przekąski
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 79
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood (Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. Jak podkreślają strony umowy, Streetcom został wybrany ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Streetcom
marki:
eatyx
Foodcare ponownie wybiera Initiative
Agencja mediowa Initiative wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare, właściciela takich marek jak m.in. Gellwe, Fitella, Black, N-Gine, 4Move, Frugo i Ostromecko. Wybór oferty agencji oznacza kontynuację współpracy trwającej ...
2023-02-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Initiative
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Zenith wygrywa przetarg Foodcare
Agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, ponownie zajmie się obsługą mediową FoodCare, właściciela marek tj. Frugo, Black czy Gellwe. Zenith będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie oraz zakup mediów tradycyjnych kampanii ...
2021-11-26 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Zenith
marki:
Gellwe
Większość produktów Nestle nie jest zdrowa
Koncern Nestle w wewnętrznym dokumencie przyznał, że większość produktów marki jest niezdrowa. Z prezentacji firmy wynika, że ponad 60% produktów spożywczych i napojów z portfolio nie spełnia "uznanej definicji zdrowia". Niektóre ...
2021-06-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nestle
Branża spożywcza wspiera polskie szpitale
Kolejne firmy spożywcze przyłączają się do akcji wsparcia polskiej służby zdrowia i szpitali zakaźnych w walce z pandemią koronawirusa. Dr.Oetker W ramach wsparcia dla pracowników służb medycznych firma przekazuje polskim ...
2020-03-20 Soft drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Oshee
,
Purella
,
Tarczyński
,
Terravita
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
Branża spożywcza wspiera polskie szpitale
×
Maspex przekazuje produkty szpitalom zakaźnym
Polska firma spożywcza, przekazuje ponad milion swoich produktów dla specjalnych szpitali zakaźnych - jednoimiennych w całej Polsce. Produkty trafią do 21 szpitali - wszystkich szpitali zakaźnych jednoimiennych, w tym do ...
2020-03-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Kubuś Waterrr
,
Krakus
,
Kubuś
,
Lubella
,
Łowicz
Zielona energia w PepsiCo USA
Już w tym roku do obsługi wszystkich zakładów na terenie USA PepsiCo zapewni energię elektryczną pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych. Stany Zjednoczone to największy rynek zbytu dla producenta napojów i ...
2020-01-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Zielona energia w PepsiCo USA
×
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej Reputacji
Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast "Premium Brand". Statuetka w kategorii Osoba Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 trafiła w ręce Martyny Wojciechowskiej. Wyróżniono również 14 marek ...
2019-06-14 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Nestle
,
Cisowianka
,
Hellena
Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej Reputacji
×
poprzedni
następny
Krzysztof Piątek zagra z Oshee
Piłkarz klubu AC Milan, Krzysztof Piątek, został kolejnym ambasadorem Oshee i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki Sonko. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna ...
2019-05-14 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Kinga Pienińska
,
Oshee
,
Sonko
Polska żywność na targach w Londynie
Ministerstwo Rolnictwo i Rozwoju Wsi uczestniczyło w targach The International Food & Drink Event (IFE) odbywających się w marcu w Londynie. Polskie sery, produkty mleczne, jabłka, makarony, kawior, napoje i ...
2019-03-27 Soft drinks
Polska żywność na targach w Londynie
×
poprzedni
następny
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Nestle sprawdziło dietę gimnazjalistów
Wraz z finałem 7. edycji programu "Żyj smacznie i zdrowo", organizowanego przez markę Winiary, przeprowadzono wśród uczniów klas gimnazjalnych I-III ankietę żywieniową*. Na jej podstawie sprawdzono czy gimnazjaliści stosują się ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Reklamy żywności dla dzieci zgodne z prawem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła monitoring systemu samoregulacji nadawców telewizyjnych w dziedzinie reklamy żywności skierowanej do dzieci do lat 12. Załącznikiem do Kodeksu etyki reklamy są "Kryteria żywieniowe" opracowane ...
2017-06-08 Soft drinks
Nestle zredukuje zawartość cukru w europejskich produktach
Nestle ogłosiło zobowiązanie redukcji cukru w swoich produktach o co najmniej 18 000 ton. Wskutek tego do 2020 roku asortyment produktów firmy w Europie będzie miał średnio o 5% mniej cukru niż ...
2017-02-23 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nesquik
,
Kit Kat
Nestle zredukuje zawartość cukru w europejskich produktach
×
Lidl zredukuje ilość soli i cukru w produktach
Lidl w trosce o zdrowie klientów przyjął zobowiązanie o redukcji średniej zawartości soli i cukru w produktach marek własnych o 20%. Realizacja tego celu ma nastąpić do 2025 r. - informuje ...
2017-01-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
PepsiCo obniży zawartość cukru w swoich napojach
Koncern PepsiCo poinformował, że zmniejszy zawartość cukru w sprzedawanych na całym świecie napojach bezalkoholowych. To część pakietu reform, którego efektem ma być m.in. przeciwdziałanie otyłości oraz zmianom klimatycznym. Firma planuje ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Akwizycja i droższe surowce obniżyły zysk Grupy Colian
Grupa Colian zanotowała w I półroczu niespełna 19 mln PLN skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 28,9 mln PLN zysku rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 444,5 mln PLN ...
2016-09-01 Soft drinks
firmy:
Colian
Akwizycja i droższe surowce obniżyły zysk Grupy Colian
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [79]
działy
› badania [31]
› zagranica [20]
› handel [12]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [3]
› dostawcy [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
› PepsiCo [6]
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Lotte Wedel [5]
› Colian [4]
› Grupa Maspex [4]
› Coca-Cola [3]
› Dr.Oetker [3]
› FoodCare [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Oshee [3]
› Tymbark [3]
› Grupa Żywiec [2]
› Kraft Foods [2]
› McDonald's [2]
› Unilever [2]
› Agros-Nova [1]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Diageo [1]
› Ferrero [1]
› Frito Lay [1]
› General Mills [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Hoop Polska [1]
› Kellogg's [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lubella [1]
› Mars [1]
› Masterpress [1]
› MM Brown Polska [1]
› O-I [1]
› Pernod Ricard [1]
› PPL Koral [1]
› Prima Poland [1]
› Purella [1]
› Reader's Digest [1]
› Sleever International [1]
› Tarczyński [1]
› Terravita [1]
› United Packaging [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [38]
› mleko [32]
› kawa i herbata [31]
› alkohol [22]
› mięso i ryby [21]
firmy marketingowe
› CzteryCzwarte Brand Design [2]
› Brave New Concept [1]
› Cream [1]
› JDA Łomża [1]
› Mindshare [1]
› Streetcom [1]
› Y&R [1]
› Zenith [1]
marki
› Tymbark [6]
› E.Wedel [5]
› Cisowianka [4]
› Dr.Oetker [4]
› Lubella [4]
› Nestle [4]
› Winiary [4]
› Łowicz [3]
› Algida [2]
› Delma [2]
› Gellwe [2]
› Hellena [2]
› Koral [2]
› Krakus [2]
› Kubuś [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Appetita [1]
› Ba! [1]
› Black [1]
› DecoMorreno [1]
› Desperados [1]
› DrWitt [1]
› eatyx [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Goplana [1]
› Initiative [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kinga Pienińska [1]
› Kit Kat [1]
› Kotlin [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Kujawski [1]
› Lipton [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nesquik [1]
› Olej Kujawski [1]
› Oshee [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
› Smirnoff [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sonko [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Wyborowa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA