KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
Oatly, pierwsza i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane wkracza na polski rynek. Lider napojów owsianych w wielu krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji ...
2023-10-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
marki:
Oatly
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
×
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Więcej produktów marki własnej w sieci stacji MOYA
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Moya
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Segment dodatków do wody - czas na Europę
Wielka Brytania będzie kolejnym rynkiem, który zostanie podbity przez producentów skoncentrowanych dodatków smakowych do wody. Wzrost tej kategorii w Stanach Zjednoczonych wyniósł w ubiegłym roku 85% - wynika z raportu firmy ...
2014-02-24 Soft drinks
firmy:
Skinnygirl
marki:
Skinnygirl
Segment dodatków do wody - czas na Europę
×
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Nowy konkurent dla sztucznych słodzików
Zatwierdzenie przez Komisję Europejską ekstraktu ze stewii zaostrzy konkurencję na rynku słodzików. Tradycyjnemu cukrowi jednak nie zagrozi - podaje Puls Biznesu. - Nowy, niekaloryczny słodzik pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszy ...
2011-11-24 Soft drinks
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
Nestle Polska jako duży sukces ocenia wyniki osiągnięte w ubiegłym roku na rynku lodów. - Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych (źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok ...
2009-04-30 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
GfK Polonia - rośnie rynek zdrowej żywności
Polacy coraz częściej sięgają po zdrową żywność - podaje instytut GfK Polonia. W ciągu ostatnich trzech lat spożycie wody mineralnej i jogurtów wzrosło o 16%. Hitem są probiotyki, czyli produkty z ...
2008-10-09 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Przyszłość należy do produktów funkcjonalnych
Zdaniem naukowców w 2010 r. nawet co czwarty kupowany artykuł żywnościowy będzie należał do grupy produktów funkcjonalnych. W samych Niemczech, wydatki na żywność w tym segmencie sięgają już 5,1 mld EUR ...
2008-05-16 Soft drinks
Rynek żywności funkcjonalnej będzie rósł o 6% rocznie
Według szacunków instytutu Datamonitor, w najbliższych czterech latach światowy rynek żywności funkcjonalnej będzie rósł w tempie ok. 5,7% rocznie i w 2012 r. osiągnie wartość 95 mld USD. Jeszcze szybciej będzie rósł ...
2008-04-09 Soft drinks
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [27]
działy
› zagranica [10]
› promocje i PR [6]
› inwestycje [4]
› dostawcy [3]
› handel [3]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [2]
› Grupa Maspex [2]
› Lubella [1]
› Moya [1]
› Nestle [1]
› Oatly [1]
› Skinnygirl [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [16]
› owoce i warzywa [15]
› mleko [14]
› kawa i herbata [9]
› mięso i ryby [8]
› alkohol [6]
marki
› Black [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Tymbark [2]
› Blow [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Frugo [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› NGine [1]
› Oatly [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Skinnygirl [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA