KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
Oatly, pierwsza i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane wkracza na polski rynek. Lider napojów owsianych w wielu krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji ...
2023-10-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
marki:
Oatly
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
×
Rusza kampania roślinnych produktów Piątnicy
Rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa napojów roślinnych z Piątnicy. Działania potrwają 4 tygodnie i obejmą największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. - W spocie promującym napoje Piątnicy ...
2022-09-09 Soft drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Rusza kampania roślinnych produktów Piątnicy
×
Marka YFood debiutuje na polskim rynku
Produkty YFood, obecne na rynkach zagranicznych, pojawiły się również w Polsce. Na portfolio pochodzącej z Niemiec marki składają się innowacyjne, kompletne produkty w formie gotowych napojów i proszków - do samodzielnego ...
2020-05-26 Soft drinks
firmy:
YFood Labs
marki:
YFood
Marka YFood debiutuje na polskim rynku
×
poprzedni
następny
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
Firma Herbapol-Lublin wprowadza na rynek owocowe herbatki do przygotowania na zimno. To propozycja dla konsumentów, którzy szukają smacznego orzeźwienia, a jednocześnie alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych. - Zamknięty ...
2019-05-22 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Lidl zredukuje ilość soli i cukru w produktach
Lidl w trosce o zdrowie klientów przyjął zobowiązanie o redukcji średniej zawartości soli i cukru w produktach marek własnych o 20%. Realizacja tego celu ma nastąpić do 2025 r. - informuje ...
2017-01-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
Grupa Colian obniżyła zysk netto
Colian Holding odnotował w 2014 r. 20,8 mln PLN skonsolidowanego zysku netto, wobec 27,4 mln PLN zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 883,8 mln PLN w 2014 r. wobec ...
2015-03-24 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Appetita
,
Hellena
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Intermarche wprowadza markę własną dla "imprezowiczów"
Sieć supermarketów Intermarche wspiera wprowadzenie nowej marki własnej Partyzone działaniami na portalu społecznościowym Facebook. Marka Partyzone obejmuje produkty tzw. "imprezowe". Działania społecznościowe są rozpoczynane z wyprzedzeniem, tak aby budować rozpoznawalność ...
2011-10-13 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
Firma Nestle Nutrition zaprezentowała nowe oblicze marki Gerber, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości Gerber w 2009 roku są: - Nowa ...
2009-06-08 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Isostar wprowadza nowe produkty
Znana marka napojów izotonicznych, wchodzi na nasz rynek z nowymi produktami. Ich sprzedaż będzie wsparta kampanią reklamową oraz działaniami PR o charakterze edukacyjnym. W tym roku Isostar chce wprowadzić w Polsce sześć ...
2007-03-05 Soft drinks
Kampania informacyjna Polskiej Róży
Producent przetworów z róży rozpoczyna kampanię informacyjną związaną z pojawieniem się w portfolio firmy nowego produktu - witaminowego nektaru różanego. Działania marketingowe i PR prowadzone będą w prasie, radiu i internecie. Polska Róża to ...
2006-12-07 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [17]
działy
› badania [6]
› zagranica [4]
› inwestycje [2]
› handel [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Herbapol Lublin [2]
› Colian [1]
› FoodCare [1]
› Lidl [1]
› Lubella [1]
› Oatly [1]
› OSM Piątnica [1]
› YFood Labs [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [7]
› owoce i warzywa [5]
› kawa i herbata [5]
› mleko [3]
› mięso i ryby [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [1]
› Publicis [1]
› San Markos [1]
› Starcom [1]
marki
› Herbapol [2]
› Tymbark [2]
› Appetita [1]
› Black [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Hellena [1]
› Kubuś [1]
› Lubella [1]
› Oatly [1]
› Piątnica [1]
› YFood [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA