KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 253
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Nestle: wzrost przychodów kwartalnych o 7,7%
Szwajcarski koncern spożywczy pozytywnie zaskoczył analityków. Przychody firmy w I kwartale 2012 r. wzrosły o 7,7% (do 21,4 mld CHF) wobec 6,7% jakich spodziewał się rynek. Firma podtrzymuje prognozy finansowe ...
2012-04-23 Soft drinks
firmy:
Nestle
Konsumenci i producenci chcą zniesienia limitów w produkcji cukru
Organizacje reprezentujące konsumentów indywidualnych oraz przemysłowych użytkowników cukru: Rada Krajowa Federacji Konsumentów, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, POLBISCO Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, Krajowa Unia Producentów Soków i ...
2012-03-09 Soft drinks
ONZ chce podatku od niezdrowej żywności
Organizacja Narodów Zjednoczonych proponuje opodatkowanie niezdrowego, śmieciowego jedzenia, zwłaszcza w krajach, które mają poważny problem z otyłością. Co roku 3 mln osób na świecie umiera przedwcześnie z powodu niezdrowego odżywiania ...
2012-03-08 Soft drinks
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Nestle prognozuje wzrost sprzedaży na poziomie 5-6%
W 2011 r. koncern Nestle zanotował sprzedaż na poziomie 83,6 mld CHF, co oznacza wzrost organiczny o 7,5%. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mld CHF, a zysk netto 9,5 mld CHF (wzrost ...
2012-02-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
Branża spożywcza chce zniesienia limitów cukru
Producenci z branży spożywczej, m.in. słodyczy i napojów sprzeciwiają się stanowisku polskiego rządu, który chce utrzymania kwot na unijnym rynku cukru. Podkreślają, że z tego powodu w ubiegłym roku znacznie wzrosły ...
2012-02-14 Food & drinks
Branża spożywcza chce zniesienia limitów cukru
...
2012-02-13 Soft drinks
PepsiCo zwolni ponad 8 tys. ludzi
PepsiCo Inc ma zwolnić 8700 osób (3% zatrudnionych) w ramach planu zaoszczędzenia dodatkowych 1,5 mld USD w ciągu trzech lat. Zwolnienia będą miały miejsce w 30 krajach, podało PepsiCo. Koncern chce ...
2012-02-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Wzrost sprzedaży marek PepsiCo
Firma PepsiCo ogłosiła, że Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie. Wzrost sprzedaży tych napojów zapewnił poszerzenie portfolio marek PepsiCo ...
2012-02-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Francuski rząd opodatkuje cukier i słodziki
Francuski sejm przegłosował projekt opodatkowania cukru i słodzików w napojach bezalkoholowych. Stawka podatku ma być równa 2 eurocentom od puszki napoju o pojemności 330 ml. Z tytułu do budżetu ma ...
2011-12-12 Soft drinks
PepsiCo decyduje się na podwyżki
Koncern PepsiCo podwyższy ceny napoju Gatorade oraz produktów Frito Lay, aby zrekompensować sobie rosnące ceny surowców - informuje Gazeta Wyborcza powołując się na informacje The New York Times. Decyzję o ...
2011-10-18 Soft drinks
Hortex: sposób wyjścia inwestora nie został ustalony
Na rynku od dłuższego czasu spekuluje się na temat terminu i sposobu wyjścia ze spółki Hortex funduszu Argan Capital. Możliwa jest zarówno sprzedaż firmy w całości lub osobno części sokowej i ...
2011-09-14 Soft drinks
KE zatwierdza trzy kampanie promocyjne żywności
Komisja Europejska zatwierdziła trzyletnie programy promujące olej rzepakowy, wysokiej jakości drób oraz spożywanie 5 razy dziennie owoców, warzyw lub soków. Budżet programów to 9,5 mln EUR. O realizację programu promującego ...
2011-09-05 Soft drinks
Węgrzy walczą podatkiem z niezdrową żywnością
Parlament na Węgrzech przyjął prawo, zgodnie z którym produkty, w których ilość soli, cukru lub tłuszczu jest wyższa od ustalonego poziomu, będą obciążone dodatkowym podatkiem - podaje Puls Biznesu. Ma ...
2011-08-22 Soft drinks
Nestle zarobiło w I półroczu 13,7% mniej niż w ubiegłym
Zysk szwajcarskiego koncernu Nestle skurczył się w pierwszej połowie bieżącego roku o 13,7% i wyniósł 4,7 mld CHF (6,5 mld USD). Spadły również przychody koncernu o 12,9% - do 41 mld ...
2011-08-11 Soft drinks
PepsiCo nie pójdzie w ślady Kraft Foods
PepsiCo poinformowało oficjalnie, że nie ma planów podziału grupy na dwie odrębne spółki - napojową i przekąskową. Analitycy rynkowi sugerowali pod koniec ubiegłego tygodnia, że koncern może pójść w ślady ...
2011-08-08 Soft drinks
Kraft podzieli się na dwie części
Amerykański koncern Kraft Foods ogłosił, że podzieli się na dwie oddzielne spółki. Pierwsza powstanie na bazie północnoamerykańskiego biznesu spożywczego za wyjątkiem przekąsek (m.in. sery, kawa, soki), generującego roczną sprzedaż wysokości ...
2011-08-05 Soft drinks
Węgry wprowadzają podatek od niezdrowej żywności
Węgierski rząd wprowadza od września nowy podatek od niezdrowej żywności. Nowym podatkiem objęte będą wszystkie produkty zawierające dużą ilość cukru, soli, węglowodanów czy kofeiny. Wśród opodatkowanych artykułów znalazły się m.in.: ...
2011-06-27 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[13]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [253]
działy
› badania [84]
› promocje i PR [36]
› akwizycje i fuzje [31]
› inwestycje [26]
› innowacje i nowości [23]
› dostawcy [19]
› handel [13]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [6]
› Coca-Cola [5]
› PepsiCo [5]
› Grupa Maspex [4]
› Colian [3]
› Hortex [3]
› Unilever [3]
› Lubella [2]
› ADM [1]
› Beyond Meat [1]
› Bunge [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodCare [1]
› JO Sims [1]
› Kofola [1]
› Kraft Foods [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Leros [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Octim [1]
› Ortika Polska [1]
› PLANeT Partnership [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Skinnygirl [1]
› Sleep Well [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Wawel [1]
› Wild [1]
› Zarecki Foods [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [156]
› mleko [127]
› słodycze i przekąski [122]
› mięso i ryby [103]
› kawa i herbata [82]
› alkohol [52]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Coca-Cola [2]
› Nestle [2]
› Algida [1]
› Almette [1]
› Black [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Crunchips [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Evian [1]
› E.Wedel [1]
› Fanta [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hortex [1]
› Knorr [1]
› Koral [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› natural bliss [1]
› Philadelphia [1]
› Skinnygirl [1]
› Sleep Well [1]
› Sprite [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA