KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mleko
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Nowa marka parasolowa w Intermarché
Sieć sklepów Intermarché wprowadza nową markę parasolową o nazwie O la la!, która zastąpi kilka francuskich marek prywatnych w sklepach sieci, takich jak Saint Eloi, Bouton d'Or czy Reva. Sieć ma ...
2023-04-27 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Nowa marka parasolowa w Intermarché
×
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
Portal branżowy Beverage Daily przygotował zestawienie najważniejszych trendów, które mają kształtować rynek napojów bezalkoholowych w 2019 r. Zdaniem portalu, konsumenci mocniej troszczą się o zdrowie fizyczne i psychiczne, a jednocześnie są ...
2019-01-08 Soft drinks
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
×
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
Koncern Danone zanotował wyższy od przewidywanego wzrost sprzedaży kwartalnej dzięki wysokiemu popytowi na żywność dla dzieci w Azji i poprawie wyników działu mlecznego w USA i Rosji. Sprzedaż porównywalna wzrosła ...
2013-04-17 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Evian
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
×
FoodCare zapowiada nowe produkty z logo Frugo
Firma spożywcza FoodCare, po niedawnym wprowadzeniu na rynek kisieli instant Frugo (pod marką Gellwe), zapowiada premierę kolejnych produktów sygnowanych marką napojów - podaje Rzeczpospolita. Właściciel FoodCare, Wiesław Włodarski zdradza, że ...
2012-01-09 Soft drinks
Sady Pridonia zmieniły pozycjonowanie marki Spielioniok
Jeden z liderów rynku produktów dla dzieci zmienił pozycjonowanie marki Spielioniok. Jest to specjalistyczna linia obejmująca około 60 artykułów, przeznaczona dla dzieci w pierwszym roku życia. Za repozycjonowanie i zmianę ...
2011-11-05 Russia & CIS
firmy:
Sady Pridonia
Sady Pridonia zmieniły pozycjonowanie marki Spielioniok
×
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Wartość rynku produktów funkcjonalnych ma sięgnąć 4,8 mld PLN
Rynek funkcjonalnych produktów spożywczych w Polsce ma w tym roku osiągnąć wartość ponad 1,2 mld EUR, czyli 4,8 mld PLN. Sam segment napojów wzbogaconych o dodatki funkcjonalne będzie wart ok. 1,6 ...
2011-06-13 Soft drinks
Ultrafiolet zastąpi pasteryzację?
Naświetlanie mleka promieniowaniem ultrafioletowym może się okazać lepszym sposobem zapewnienia mu trwałości niż pasteryzacja. Podobnie może być z innymi napojami - podaje portal PAP - Nauka w Polsce. Pasteryzacja, wprowadzona ...
2011-06-07 Soft drinks
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
Czarny rynek produktów ze stewii wart 0,5 mld PLN
W Polsce bez wielkiego kłopotu można przez internet kupić produkty wytwarzane z amerykańskiej rośliny stewia, będącej bazą do wytwarzania naturalnego środka słodzącego. Wartość rynku syropów, tabletek i proszku, które nie mają ...
2010-05-07 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
Firma Nestle Nutrition zaprezentowała nowe oblicze marki Gerber, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości Gerber w 2009 roku są: - Nowa ...
2009-06-08 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
×
poprzedni
następny
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
Nestle Polska jako duży sukces ocenia wyniki osiągnięte w ubiegłym roku na rynku lodów. - Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych (źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok ...
2009-04-30 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [34]
działy
› badania [14]
› zagranica [11]
› dostawcy [10]
› handel [6]
› inwestycje [3]
› promocje i PR [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [1]
› Intermarche [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Sady Pridonia [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [26]
› mięso i ryby [14]
› kawa i herbata [11]
› słodycze i przekąski [11]
› alkohol [10]
marki
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Evian [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA