KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 232
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Producenci będą musieli udowodnić właściwości produktów
Parlament Europejski zmieni prawo dotyczące produktów spożywczych. Nowe prawo wymusi na producentach żywności przestrzeganie zasad dotyczących m.in. informacji umieszczanej na opakowaniach i w reklamach. Dla konsumentów będzie to duże ułatwienie, gdyż decyzje ...
2006-05-10 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
6. Edycja badania European Trusted Brands
W trakcie 6. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader's Digest, wyłonionych zostało 60 marek, które otrzymały Godła European Trusted Brands 2006. Inicjatorem i pomysłodawcą badania jest Reader’s Digest. Sondaż ...
2006-04-26 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Majowe IFE Poland
W dniach 17-19 maja 2006 r., na IV edycji Międzynarodowych Targów Żywności, Napojów oraz Usług Hotelarskich i Gastronomicznych IFE POLAND 2006 spotka się ponad 400 firm. Wśród nich znajdują się liderzy rynkowi ...
2006-04-19 Soft drinks
Eksporterzy liczą straty związane z rosyjską blokadą
300 mln USD straciły polskie firmy, które od pięciu miesięcy nie mogą eksportować do Rosji - wynika z wyliczeń "Rzeczpospolitej". Jednak dzięki zamkniętej granicy inflacja w Polsce jest rekordowo niska. W ...
2006-04-18 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
North Coast udanie zadebiutował na GPW
Pierwszym tegorocznym debiutanten na warszawskiej giełdzie została dzisiaj spółka North Coast. Jej akcje wyceniono na 4,15 PLN, tj. o 23,9% więcej niż cena sprzedaży. W ofercie publicznej zostały przydzielone wszystkie oferowane akcje ...
2006-04-10 Soft drinks
Popyt na cukier powodem wzrostu cen
Od roku cukier drożeje na całym świecie z wyjątkiem Unii, a więc i Polski. Wynika to z tego, że już mamy najdroższy cukier. Na świecie za tonę trzeba dziś zapłacić ok. 470 ...
2006-04-10 Soft drinks
Instytut Jakości Żywienia ma dbać o jakość eksportowanej żywności
Krajowa Izba Gospodarcza przygotowuje projekt powołania Instytutu Jakości Żywienia, którego zadaniem będzie dbanie o rzetelność i wysoki poziom eksportowanej polskiej żywności. Placówka powstanie prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Jak zaznaczył prezes KIG, Andrzej ...
2006-04-05 Soft drinks
Nestle w Polsce i krajach bałtyckich ma nowego szefa
Leszek Wencel, który przez ostatnie 3 lata pełnił funkcję Prezesa Nestle na Ukrainie i w Mołdawii, 1 kwietnia obejmie stanowisko Prezesa Zarządu Nestle Polska i w krajach bałtyckich. Nowy prezes rozpoczął pracę ...
2006-04-03 Soft drinks
Przemysł spożywczy najbardziej konkurencyjny
Przemysł spożywczy należy do najbardziej konkurencyjnych na krajowym i unijnym rynku. Najlepiej radzą sobie przetwórcy owoców i warzyw oraz producenci mięsa. Spośród 87 branż przemysłu przetwórczego, które badało Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych (CASE) ...
2006-03-29 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
North Coast chce pozyskać z giełdy 23 mln
Maksymalna cena emisyjna 7 mln akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B importera i dystrybutora wysokogatunkowych produktów spożywczych została ustalona na 3,90 PLN. Spółka zamierza pozyskać z emisji około ...
2006-03-17 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [232]
działy
› badania [96]
› zagranica [67]
› promocje i PR [42]
› handel [36]
› inwestycje [22]
› innowacje i nowości [20]
› dostawcy [15]
› akwizycje i fuzje [14]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [8]
› Nestle [6]
› Grupa Maspex [4]
› Biedronka [2]
› Herbapol Lublin [2]
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Alfa Group [1]
› Alma [1]
› Bakalland [1]
› Borjomi [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Kolporter [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovita [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [201]
› mleko [164]
› słodycze i przekąski [154]
› mięso i ryby [129]
› alkohol [101]
firmy marketingowe
› MediaCom [3]
› A&A Agencja [1]
› Big Picture [1]
› BrandLab [1]
› Carla Zuri [1]
› Change Serviceplan [1]
› Havas [1]
› Sataku [1]
› Unique One [1]
› Watchout [1]
marki
› Herbapol [7]
› Tymbark [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Delma [2]
› E.Wedel [2]
› Jacobs [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Berlinki [1]
› Big-Active [1]
› Borjomi [1]
› Cisowianka [1]
› Danone [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Dr.Oetker [1]
› DrWitt [1]
› Food & Joy [1]
› Green-Up [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› Plusssz [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA