KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
słodycze i przekąski
napoje bezalkoholowe
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 63
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
SPAR mocno poszerza ofertę marki własnej
Sieć SPAR w ciągu ostatnich 4 miesięcy wprowadziła 80 nowych produktów pod marką własną. Nowości dostępne są w wielu kategoriach i obejmują: warzywa, sosy, budynie, kakao i czekoladę, owsiankę instant oraz ...
2023-12-11 Soft drinks
firmy:
SPAR
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od ...
2022-12-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
×
poprzedni
następny
Rossmann i Ancymony ruszają z kampanią marki enerBIO
Ruszyła współpraca Rossmanna i Ancymonów. Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii marki enerBiO, która ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne ...
2021-09-29 Soft drinks
firmy:
Rossmann
,
Ancymony
marki:
enerBIO
Rossmann i Ancymony ruszają z kampanią marki enerBIO
×
Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu
Z najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Jednocześnie ...
2021-09-14 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
Wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzrosła na koniec 2020 r. o 4,9% do wartości 198,2 mld PLN. Sama kategoria spożywcza zanotowała wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
×
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w październiku
Jak wynika z danych CMR Panel i PIH, w październiku 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 18% niższa niż rok wcześniej, a ich obroty ...
2020-11-19 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [63]
działy
› badania [45]
› promocje i PR [9]
› zagranica [8]
› innowacje i nowości [6]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Carrefour [2]
› AGI [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Fruity Line [1]
› Grupa Maspex [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Kupiec [1]
› Lidl [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekpol [1]
› OSM Piątnica [1]
› PGS [1]
› Rossmann [1]
› SPAR [1]
› Tesco [1]
› Tłocznia Zdrowia [1]
› Wawel [1]
› Żabka [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [42]
› mleko [39]
› alkohol [37]
› mięso i ryby [30]
› kawa i herbata [25]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
marki
› enerBIO [1]
› Herbapol [1]
› I'm Awake [1]
› I'm Fruity [1]
› Kupiec [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Piątnica [1]
› Tłocznia Zdrowia [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA