KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 409
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
Polacy wciąż są koneserami domowych przetworów. Choć odsetek osób preferujących własnoręcznie zrobione dżemy i nalewki spadł w stosunku do ubiegłego roku, to zdecydowana większość, bo aż 73,6% badanych przepytanych w ramach ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
×
poprzedni
następny
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
Największe polskie letnie hity eksportowe
Upalne lato stymuluje eksport krajowych produktów spożywczych. Polska jest czołowym producentem jabłek, lodów, czy piwa bezalkoholowego – wskazuje Akcenta, międzynarodowa instytucja płatnicza. – Według GUS, wartość polskiego eksportu w 2023 r ...
2024-07-25 Soft drinks
Największe polskie letnie hity eksportowe
×
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Czy Polacy to ekomaniacy?
Mimo że kupowanie żywności ekologicznej deklaruje aż 81,9% respondentów uczestniczących w badaniu zrealizowanym przez Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner na zlecenie Polskiej Izby Żywności Ekologicznej, to tylko 13,4% z nich ...
2023-07-19 Soft drinks
Fuzja na rynku soków
Dwie rodzinne firmy z branży soków, nektarów i napojów owocowych - Bracia Sadownicy i Victoria Cymes – łączą się, tworząc nową siłę na polskim rynku. Celem połączonych firm jest podwojenie obrotów ...
2023-07-03 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
,
Victoria Cymes
Fuzja na rynku soków
×
Rynek soków i nektarów dla dzieci
Pomimo dużej zmienności rynku w roku 2022, ewolucji w preferencjach klientów czy ich migracji pomiędzy formatami sklepów, rynek sklepów małoformatowych do 300 m2 jest wciąż jednym z kluczowych dla sprzedaży napojów ...
2023-06-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
Koszyk cen w badaniu CMR
Rok do roku tanieje tylko masło, ale miesiąc do miesiąca staniały m.in. mleko, olej i ogórki. Napoje, które wchodzą w okres najwyższej sprzedaży, są droższe o 15-21%. Kategoria wód, jak podkreśla ...
2023-05-15 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [409]
działy
› zagranica [118]
› handel [82]
› promocje i PR [65]
› dostawcy [39]
› inwestycje [31]
› innowacje i nowości [24]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [18]
› Grupa Maspex [8]
› Nestle [6]
› Biedronka [5]
› Hortex [5]
› Lidl [4]
› Agros-Nova [3]
› Carrefour [3]
› Tymbark [3]
› Danone [2]
› Dr.Oetker [2]
› Frisco.pl [2]
› Lotte Wedel [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› PepsiCo [2]
› Tesco [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Argan Capital [1]
› Auchan [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Bunge [1]
› Dixy [1]
› DuPont [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› FoodCare [1]
› Gemius [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Milk Alliance [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› Ortika Polska [1]
› POLOmarket [1]
› PPL Koral [1]
› ProVeg [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› true fruits [1]
› Unilever [1]
› Victoria Cymes [1]
› Wawel [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [226]
› mleko [192]
› mięso i ryby [152]
› słodycze i przekąski [150]
› alkohol [103]
› kawa i herbata [96]
firmy marketingowe
› AdValue [1]
› Feeders [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Havas Media [1]
› MediaCom [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› Rebel Media [1]
marki
› Tymbark [6]
› DrWitt [3]
› Łowicz [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Fortuna [2]
› Hortex [2]
› Jacobs [2]
› Kotlin [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Alpro [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Costa [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Fitella [1]
› Garden [1]
› Gellwe [1]
› Herbapol [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Life [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Paola [1]
› Plusssz [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Soulboost [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tenczynek [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA