KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Branża żywności ekologicznej spodziewa się dużego wzrostu sprzedaży
Już blisko 80% polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ...
2024-07-09 Soft drinks
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
Świętując 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury. Służą temu zarówno kampanie wizerunkowe czy promujące tworzone z naturalnych składników produkty, jak i okolicznościowe ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Roślinna Instalacja na 75-lecie Herbapolu-Lublin
×
Zdrowe odżywianie oczami Polaków
Raport Inquiry pokazuje, że zdecydowana większość Polaków traktuje zdrowe odżywianie jako ważny aspekt codziennego funkcjonowania. Firma Inquiry już po raz piąty zrealizowała projekt badawczy dotyczący zdrowego odżywiania Polaków. Nasze deklaracje w ...
2024-04-15 Soft drinks
PR Hub zajmie się akcją KUPS
Krajowa Unia Producentów Soków ponownie wybrała agencję PR Hub do realizacji działań promujących tegoroczną edycję projektu „5 porcji warzyw, owoców i soku XIV”. Budżet to 607 tys. zł – informują Wirtualne ...
2024-04-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
KUPS ogłasza przetarg na kampanię
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków szuka agencji do przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku XIV”. Termin składania ofert upływa 15 marca 2024 roku – informuje portal PRoto.pl. Ideą ...
2024-02-19 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rusza Liga Kubusiowego Narciarza
W ramach programu „Rusz się z K!”, marka Kubuś po raz kolejny zaprasza najmłodszych miłośników sportów zimowych do udziału w Lidze Kubusiowego Narciarza. Liga Kubusiowego Narciarza to zachęcenie dzieci do aktywności ...
2024-01-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Rusza Liga Kubusiowego Narciarza
×
FILTRY
działy
› badania [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [3]
› Grupa Maspex [2]
› Herbapol Lublin [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› BrainBox [1]
› PR Hub [1]
› Starcom [1]
› Trzask [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Herbapol [1]
› Kubuś [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA