KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
zagranica
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Promocja polskiej żywności na Węgrzech
W Budapeszcie trwa promocja polskich produktów spożywczych. Przez 10 dni, w największej, węgierskiej sieci handlowej CBA można spróbować i kupić wędliny, nabiał, napoje, dżemy, słodycze czy sery dziewięciu polskich producentów ...
2017-10-18 Soft drinks
firmy:
AGI
,
CBA
,
Cruz Group
,
Herbapol Lublin
,
Kupiec
,
Marwit
,
MAT
,
Mlekpol
,
OSM Piątnica
,
ZM Dobrowolscy
marki:
Marwit
,
Milko
,
Piątnica
,
Herbapol
,
Kupiec
,
Vigo
,
Yoko
Kofola wzmacnia pozycję w segmencie świeżej żywności
Zgodnie z założeniami zarządu Kofoli, w trakcie pierwszych trzech miesięcy, obroty Grupy spadły o 8,4%, do 214,8 mln PLN, natomiast nie wliczając wyników osiągniętych w Polsce, wzrosły o 0,4%. - ...
2017-05-12 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Kofola
Kofola wzmacnia pozycję w segmencie świeżej żywności
×
Hortex odbudowuje pozycję rynkową w Rosji
Rosyjskie embargo na produkty spożywcze mocno uderzyło w wyniki Horteksu. Producent soków i mrożonek chce jednak zwiększenie przychodów do co najmniej 1 mld PLN. W tym celu Hortex podpisze umowę handlową ...
2015-09-22 Soft drinks
firmy:
Dixy
,
Hortex
Tesco rozważa eksport polskich produktów do Chin
Słodycze, przetwory warzywne, soki, makarony i piwa - to główne produkty z Polski, które trafiają na zagraniczne rynki dzięki Tesco. W tym roku za pośrednictwem sieci, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Słowacji ...
2012-11-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tesco
,
Wawel
,
ZPOW Dawtona
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 16 mln EUR
Sprzedaż polskich produktów rolno-spożywczych na rynki zagraniczne systematycznie rośnie. Ostatnie szacunki wskazują, że w tym roku jej wartość może sięgnąć 16 mld EUR, a spory udział w tych wynikach mają sieci ...
2012-04-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
marki:
Hortex
,
Kubuś
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Polskie firmy handlowe szukają nowych rynków
Polskie sieci handlowe chcą wykorzystać czasy spowolnienia gospodarczego do rozwoju działalności poza granicami Polski. Firmy odzieżowe, obuwnicze i spożywcze planują otworzyć za granicą około 100 sklepów - czytamy w Gazecie Prawnej. Plany ...
2009-03-12 Soft drinks
Produkty Aldi nie są gorsze od markowych
Niemiecka sieć dyskontowa ogłosiła wyniki niezależnych badań, zgodnie z którymi produkty spożywcze sprzedawane marką Aldi niczym nie ustępują znanym produktom markowym. Podczas badań przeprowadzonych w 17 miastach Wielkiej Brytanii przez Cambridge Market ...
2008-09-09 Soft drinks
Gorsze zbiory jabłek w Chinach wpłyną na ceny koncentratu
The Daily Telegraph donosi, że niższe temperatury i większa wilgotność w Chinach spowodowały niższe o 10% zbiory jabłek w tym kraju, co spowoduje wzrost cen koncentratu jabłkowego. - Szacujemy, że zbiory jabłek ...
2008-01-25 Soft drinks
Niemcy alarmują o trujących mandarynkach
Mandarynki sprzedawane w Niemczech są skażone - podał jeden z tamtejszych instytutów badawczych. Owoce są przede wszystkim skażone pestycydami. W 80% dopuszczalne normy są poważnie przekroczone. Największe niemieckie sieci handlowe otrzymały od ...
2007-11-27 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
Największy kontrakt Lekkerland w historii
Lekkerland, jeden z największych dystrybutorów artykułów convenience - kanapek, napojów i słodyczy - podpisał 5-cio letnią umowę na zaopatrywanie 2,5 tys. stacji benzynowych Shell w dziesięciu państwach Europy. - Wysokość obrotów ...
2007-02-16 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› badania [12]
› inwestycje [4]
› promocje i PR [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› innowacje i nowości [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [2]
› Mlekpol [2]
› AGI [1]
› Biedronka [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kofola [1]
› Kupiec [1]
› Lidl [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekovita [1]
› OSM Piątnica [1]
› Rossmann [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [12]
› mięso i ryby [9]
› alkohol [8]
› słodycze i przekąski [8]
› mleko [7]
› kawa i herbata [7]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› Herbapol [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA