KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
napoje bezalkoholowe
zagranica
Krajowa Unia Producentów Soków
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Maleje atrakcyjność Polski dla przemysłu przetwórczego
Polskie przedsiębiorstwa borykają się z szybko rosnącymi kosztami produkcji. Podwyżki cen energii dla odbiorcy komerycyjnego na rynku terminowym na 2019 rok wyniosły nawet do 50%, a cena gazu skoczyła średnio o ...
2018-09-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
Według danych Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), ilość jabłek, którą sadownicy zbiorą najbliższej jesieni, przekroczy 4,5 mln ton. Maksymalnie 1,5 mln ton jabłek deserowych trafi do sprzedaży (w tym 1 ...
2018-08-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
×
poprzedni
następny
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
Wprowadzenie rosyjskiego embarga na jabłka zachwiało równowagę na rynku polskich producentów soków. Nadmiar surowca do przetworzenia powoduje, że odbiorcy soków domagają się od producentów niższych cen. Polska jest drugim po ...
2014-09-17 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
×
Rosyjskie embargo nie jest problemem dla producentów soków
W Polsce produkuje się od 215 do 300 tys. litrów zagęszczonego soku jabłkowego rocznie – na ten cel trafia co najmniej 1,5 mln ton jabłek. W związku jednak ze słabnącym od ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Podsumowanie kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Kampania "5 porcji warzyw, owoców lub soku" to ogólnokrajowy program edukacji żywieniowej podkreślający rolę warzyw i owoców w diecie, realizowany w ostatnich latach w Polsce i Rumunii. Kampania jest znana ...
2014-05-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
Rozpoczęła się kampania telewizyjna II edycji unijnego programu "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Projekt realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, zaplanowany jest na trzy lata. Program o charakterze ...
2012-02-14 Food & drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
...
2012-02-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› badania [9]
› promocje i PR [8]
› dostawcy [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
firmy marketingowe
› Hand Made [3]
› MG Network [2]
› Zenith [2]
› Fleishman-Hillard [1]
› Havas Media [1]
› Michael Bridge Communication [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA