KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 40
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Polska żywność na targach w Londynie
Ministerstwo Rolnictwo i Rozwoju Wsi uczestniczyło w targach The International Food & Drink Event (IFE) odbywających się w marcu w Londynie. Polskie sery, produkty mleczne, jabłka, makarony, kawior, napoje i ...
2019-03-27 Soft drinks
Polska żywność na targach w Londynie
×
poprzedni
następny
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
Żywność ekologiczna ze specjalnym listkiem
Od 1 lipca na terenie UE wszystkie produkty ekologiczne powinny być znakowane unijnym logo żywności ekologicznej - poinformowało biuro prasowe Komisji Europejskiej. Jest nim obrysowany gwiazdkami wizerunek liścia na zielonym tle ...
2012-06-29 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Polskie śniadanie na Euro2012
Jajko na miękko od kurki zielononóżki kuropatwianej, z masełkiem ubitym z mleka krowy polskiej nizinnej, z odrobiną soli z Wieliczki to podstawa Polskiego Śniadania. Kanon takiego śniadania stworzyli internauci. Podczas Euro ...
2012-05-29 Soft drinks
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Drugi etap kampanii BoboVity
Trwa drugi etap kampanii marki BoboVita "Zawsze z Tobą, mamo". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako odpowiedzialnej, troszczącej się o młode matki. W ramach projektu powstał serwis Zawszeztobamamo.pl, w ...
2011-04-19 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
Podczas konferencji prasowej programu "Wiem, co wybieram" przedstawiciele Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprezentowali wyniki przeprowadzonych po raz pierwszy w Polsce badań, które potwierdzają, że produkty z logotypem "Wiem, co ...
2011-04-08 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
×
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Bobovita wspiera SOS Wioski Dziecięce
W świątecznej akcja marki BoboVita dla stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, na stronie www.bobovita.com.pl można zaprojektować i wysłać elektroniczną kartkę ze świątecznymi życzeniami. Za każdą odebraną kartkę BoboVita przekaże stowarzyszeniu 50 groszy. Akcja ...
2009-12-08 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [40]
działy
› badania [16]
› zagranica [13]
› handel [6]
› innowacje i nowości [4]
› dostawcy [3]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Nutricia Polska [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [36]
› inne produkty [31]
› słodycze i przekąski [18]
› alkohol [17]
› kawa i herbata [14]
marki
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboVita [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA