KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 299
Minister Zdrowia podpisał listę produktów zakazanych w szkolnych sklepikach
Od początku roku szkolnego wejdą w życie nowe przepisy dotyczące żywności sprzedawanej w szkolnych sklepikach. Ministerstwo Zdrowia opublikowało ostatecznie szczegółową listę zakazanych produktów, na której znalazły się te zawierające duże ilości ...
2015-08-28 Soft drinks
Minister Zdrowia podpisał listę produktów zakazanych w szkolnych sklepikach
×
Ograniczenia w dostawie prądu to wielki problem dla branży spożywczej
Konieczność ograniczenia zużycia energii elektrycznej w zakładach produkcyjnych jest problemem, z którym muszą się zmierzyć również producenci żywności. Dla wielu z nich wyłączenie prądu oznaczałaby konieczność utylizacji wyrobów - czytamy w ...
2015-08-12 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Spożywcze e-zakupy coraz bardziej fit
Z roku na rok w okresie wiosennym dynamicznie zwiększa się sprzedaż produktów typu fit przez internet – wynika z analizy e-supermarketu Frisco.pl. Od kwietnia do czerwca 2014 wzrost ten sięgał niemal ...
2015-05-07 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Carrefour Polska odświeża markę własną
Z początkiem 2015 roku Carrefour Polska odświeża markę własną produktów „Jakość Carrefour”, zmieniając jej nazwę na „Jakość z Natury Carrefour” oraz wprowadzając zmodyfikowane logo. Pojawiają się też nowe produkty. Nowa ...
2015-01-13 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour Polska odświeża markę własną
×
Oferta polskiej żywności w Hongkongu
23 polskie firmy z sektora rolno-spożywczego wezmą udział w tegorocznych targach "Food Expo" w Hongkongu. Obroty handlowe z Hongkongiem od trzech lat są na poziomie 90 mln EUR - poinformował wiceprezes ...
2014-08-05 Soft drinks
Eksport polskiej żywności rośnie pomimo embarga na mięso
Mimo embarga na polskie mięso, w I kwartale tego roku wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosła w porównaniu do tego okresu rok wcześniej o 7% i przekroczyła 5 mld EUR - podała ...
2014-05-26 Soft drinks
Kurczy się rynek żywności dla niemowląt
Niż demograficzny i konkurencja ze strony domowej żywności, powodują kurczenie się rynku żywnością dla niemowląt. Jego lider, firma Nutricia Polska liczy, że uda się jej odwrócić ten trend poprzez akcje edukacyjne ...
2014-04-18 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
Bebilon
,
Bebiko
,
BoboVita
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Rekordowe wyniki eksporterów żywności
W zeszłym roku polskie firmy sprzedały zagranicę rekordową ilość produktów rolno-spożywczych za prawie 20 mld EUR. Głównymi importerami naszego jedzenia są kraje Unii Europejskiej, głównie Niemcy i Anglicy. Minister rolnictwa ...
2014-02-13 Soft drinks
Produkty mleczne będą droższe
Ceny polskiego mleka idą szybko w górę. Ekonomistka Banku BGŻ Marta Skrzypczyk szacuje, że w I połowie 2014 r. mogą być o 10% wyższe niż przed rokiem, a w całym roku ...
2014-01-07 Soft drinks
RPA szansą dla polskiego przemysłu spożywczego
Polska negocjuje z RPA warunki otwarcia tamtejszego rynku mięsa mrożonego, trwają także rozmowy dotyczące przetworów mlecznych oraz uproszczenia procedur przy eksporcie drobiu i wieprzowiny - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem ...
2013-11-29 Soft drinks
Klienci docenili smak i jakość produktów Fine Food
Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro ...
2013-10-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Fine Food
Rośnie liczba produktów tradycyjnych w Polsce
Ponad 1030 wyrobów znajduje się obecnie na liście tradycyjnych produktów w Polsce. Są wśród nich m.in. produkty mleczne i mięsne, warzywa i owoce, wyroby piekarnicze, a także miody, napoje i dania ...
2013-01-31 Soft drinks
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
Żywność ekologiczna ze specjalnym listkiem
Od 1 lipca na terenie UE wszystkie produkty ekologiczne powinny być znakowane unijnym logo żywności ekologicznej - poinformowało biuro prasowe Komisji Europejskiej. Jest nim obrysowany gwiazdkami wizerunek liścia na zielonym tle ...
2012-06-29 Soft drinks
Żywność ekologiczną raz w tygodniu kupuje 8% Polaków
Raz w tygodniu żywność ekologiczną kupuje 8% Polaków - wynika z badań naukowców Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW). - Udział żywności ekologicznej w ogólnej sprzedaży żywności w Polsce jest poniżej ...
2012-06-14 Soft drinks
Majowy wzrost cen żywności na poziomie 0,4%
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły w maju o 0,4% miesiąc do miesiąca - szacuje Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W kwietniu miesięczny wzrost cen wyniósł 0,2% ...
2012-06-13 Soft drinks
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [299]
działy
› badania [138]
› zagranica [109]
› handel [61]
› promocje i PR [40]
› innowacje i nowości [20]
› inwestycje [19]
› dostawcy [15]
› makroekonomia [15]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [3]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› A.pl [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Topaz [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [262]
› inne produkty [240]
› słodycze i przekąski [152]
› kawa i herbata [124]
› alkohol [123]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubię [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA