KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 299
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
Podczas konferencji prasowej programu "Wiem, co wybieram" przedstawiciele Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprezentowali wyniki przeprowadzonych po raz pierwszy w Polsce badań, które potwierdzają, że produkty z logotypem "Wiem, co ...
2011-04-08 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
×
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Żywność może wkrótce podrożeć o 4-5%
W pierwszym półroczu 2011 r. żywność podrożeje o 4-5 proc. Najwięcej wzrosną ceny mąki, oleju, warzyw i owoców - poinformowała Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W ...
2011-01-18 Soft drinks
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Produkty spożywcze z informacjami o wartościach odżywczych
Na wieprzowinie, drobiu i jagnięcinie sprzedawanych w UE będzie obowiązkowo wskazany kraj pochodzenia, tak jak obecnie na wołowinie i cielęcinie - zgodzili się we wtorek ministrowie zdrowia krajów UE. Produkty spożywcze ...
2010-12-08 Soft drinks
Inicjatywy ekologiczne przedstawicieli branży FMCG
Podczas pierwszego dnia Szczytu Klimatycznego w Cancun, Forum Branży Towarów Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum) zaproponowało dwie kluczowe inicjatywy przeciwdziałające zmianom klimatycznym: działania mające na celu zatrzymanie procesu wylesiania oraz wyeliminowanie z ...
2010-11-30 Soft drinks
W sobotę otwarcie pierwszego biobazaru w Warszawie
Od 27 listopada warszawiacy będą mieli okazję zrobić zakupy na pierwszym w mieście biobazarze. Sprzedawane tam będą wyłącznie produkty organiczne z certyfikatem Rolnictwa Ekologicznego. Biobazar będzie się odbywał na terenie ...
2010-11-25 Soft drinks
Inspekcja handlowa o jakości produktów spożywczych
Według ostatnich danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, 15% żywności na polskim rynku nie spełnia norm. Częstą praktyką jest np. dodawanie wody do przetworów mięsnych czy rybnych - podaje Dziennik Gazeta ...
2010-11-16 Soft drinks
Żywność w grudniu może być droższa o 5-6 proc.
Ceny żywności mogą być w grudniu 2010 roku o 5-6% wyższe w stosunku do grudnia 2009 r. - poinformowała Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Ceny owoców ...
2010-11-09 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci wart jest już 1 mld PLN
Jak podaje firma badawcza Nielsen, wartość rynku żywności dla niemowląt w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 12% i osiągnęła poziom 950 mln PLN. Należy jednak pamiętać, że firma ta nie ...
2010-04-12 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Bobovita wspiera SOS Wioski Dziecięce
W świątecznej akcja marki BoboVita dla stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, na stronie www.bobovita.com.pl można zaprojektować i wysłać elektroniczną kartkę ze świątecznymi życzeniami. Za każdą odebraną kartkę BoboVita przekaże stowarzyszeniu 50 groszy. Akcja ...
2009-12-08 Soft drinks
Serwis internetowy dla mam Nutricii
Firma Nutricia Polska uruchomiła serwis internetowy dla matek. Projekt Mamopedia ma łączyć wiedzę ekspertów na temat dzieci z doświadczeniami, którymi podzielą się same mamy. Celem twórców serwisu jest stworzenie największego uporządkowanego ...
2009-11-19 Soft drinks
W czasie kryzysu Polacy zmieniają zwyczaje żywieniowe
Według raportu Ipsos "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2009" Polacy pozytywnie oceniają swój sposób odżywiania. Złotą zasadą zdrowego odżywiania jest niezmiennie jedzenie trzech posiłków dziennie. Wprawdzie najważniejsze produkty w naszej diecie ...
2009-09-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [299]
działy
› badania [138]
› zagranica [109]
› handel [61]
› promocje i PR [40]
› innowacje i nowości [20]
› inwestycje [19]
› dostawcy [15]
› makroekonomia [15]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [3]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› A.pl [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Topaz [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [262]
› inne produkty [240]
› słodycze i przekąski [152]
› kawa i herbata [124]
› alkohol [123]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubię [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA