KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 299
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Wakacyjna akcja konsumencka Gerber
W piątek 17 lipca rozpoczęła się akcja konsumencka marki Gerber przygotowana specjalnie na czas wakacji z myślą o tych, którzy będą wypoczywać nad polskim morzem. Przynosząc cztery wieczka z produktów Gerbera ...
2009-07-20 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
Firma Nestle Nutrition zaprezentowała nowe oblicze marki Gerber, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości Gerber w 2009 roku są: - Nowa ...
2009-06-08 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
×
poprzedni
następny
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
PIH kwestionuje jakość żywności ekologicznej
Państwowa Inspekcja Handlowa ze Szczecina skontrolowała 85 partii produktów rolnictwa ekologicznego. Zakwestionowano ponad 20 wyrobów. Brakowało oznaczeń producenta, certyfikatów, czy dat ważności. Soki, produkty mleczarskie, makarony, przetwory warzywne ekologiczne były tylko z ...
2009-02-02 Soft drinks
Ubiegły rok był dobry dla eksporterów żywności
Według wstępnych szacunków Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. firmy sprzedały za granicę o 7,2% więcej produktów spożywczych niż rok wcześniej. Wartość eksportu wyniosła ok. 10,7 mld EUR. IERiGŻ ...
2009-01-06 Soft drinks
Sieci handlowe nadal żądają wysokich opłat
Firmy handlowe twierdzą, że nie pobierają opłat za tzw. wejście producenta na sklepową półkę. W 2006 roku Sąd Najwyższy uznał takie praktyki za czyn nieuczciwej konkurencji. Producenci i dostawcy mówią jednak ...
2008-10-09 Soft drinks
Rośnie fala produktów niepełnowartościowych
Wiele sprzedawanych w Polsce wyrobów to "mleko prosto od krowy", "majonez babuni" czy "szynka domowa", ale tylko z nazwy. W PRL zamiast czekolady były wyroby czekoladopodobne, a teraz zamiast masła, sera ...
2008-09-01 Soft drinks
Agros Nova kupuje Kotlin i Elbro
Agros Nova poinformowała o zawarciu umowy przejęcia spółek Kotlin i Elbro od norweskiego koncernu Orkla Brands International. Transakcja zostanie sfinalizowana pod warunkiem wydania stosownej zgody przez UOKiK. Do momentu zakończenia transakcji ...
2008-08-27 Soft drinks
Agros Nova kupuje Kotlin i Elbro
×
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Nowe poziomy pestycydów w produktach dla dzieci
Do 19 sierpnia potrwają konsultacje społeczne dotyczące projektu rozporządzenia Ministra Zdrowia nt. środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. Od 1 września tego roku mają obowiązywać nowe wymagania dotyczące najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów ...
2008-08-07 Soft drinks
Ministerstwo Rolnictwa wypowiada wojnę fałszerzom żywności
Producenci zapłacą nawet do 10% przychodów kary za fałszowanie żywności. Informacje o nieuczciwych firmach trafią też do mediów. Są to założenia projektu nowelizacji ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, przygotowanego przez ...
2008-07-02 Soft drinks
Wyższe wydatki na żywności dla dzieci
Według danych opublikowanych przez Nielsen, w ubiegłym roku łączny dochód ze sprzedaży mleka, dań gotowych, kaszki, soków oraz herbatek sięgnął 720 mln PLN. Do końca tego roku wartość rynku ma osiągnąć ...
2008-06-24 Soft drinks
Kampania wspierająca soki i posiłki Gerber
W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa marki Gerber pod hasłem "Z miłości do brzuszków." Akcja jest elementem wsparcia sprzedaży posiłków w słoiczkach oraz soków marki Gerber produktów i będzie trwała do początku ...
2008-04-18 Soft drinks
Rekord w eksporcie polskiej żywności
2007 r. był kolejnym, w którym polscy producenci żywności zwiększyli eksport. Udział eksportu w sprzedaży ogółem sięgnął 20%, czyli podwoił się w ciągu minionych 4 lat. W ubiegłym roku eksport polskich produktów ...
2008-03-19 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Wimm-Bill-Dann reorganizuje biznes w Rosji
Rosyjska grupa napojowa i mleczarska poinformowała o planach zmiany w organizacji swojej działalności, które mają przyczynić się do wzrostu efektywności. Jednym z elementów planowanej reorganizacji ma być połączenie od 1 marca działu ...
2008-03-05 Russia & CIS
Produkty żywnościowe nadal będą drożeć
W pierwszym półroczu zdrożeje większość produktów żywnościowych. - Podwyżki cen przetworów owocowych są konieczne, ponieważ dotychczasowe nie zrekompensowały producentom znacznego wzrostu cen surowców, który miał miejsce w ubiegłym roku - wyjaśnia ...
2008-03-04 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [299]
działy
› badania [138]
› zagranica [109]
› handel [61]
› promocje i PR [40]
› innowacje i nowości [20]
› inwestycje [19]
› dostawcy [15]
› makroekonomia [15]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [3]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› A.pl [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Carlsberg [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Topaz [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [262]
› inne produkty [240]
› słodycze i przekąski [152]
› kawa i herbata [124]
› alkohol [123]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubię [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA