KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 23
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
Portal branżowy Beverage Daily przygotował zestawienie najważniejszych trendów, które mają kształtować rynek napojów bezalkoholowych w 2019 r. Zdaniem portalu, konsumenci mocniej troszczą się o zdrowie fizyczne i psychiczne, a jednocześnie są ...
2019-01-08 Soft drinks
Trendy w branży napojowej na 2019 r.
×
Zwiększa się ilość wdrożeń produktów ze stewią
Europa odpowiada za ok. 25% wszystkich nowości z dodatkiem stewii. W latach 2008-12 globalna dynamika nowych produktów z jej użyciem wyniosła 400%, a licząc za okres 2011-12 aż 158% - informuje ...
2013-05-06 Soft drinks
Wartość rynku produktów funkcjonalnych ma sięgnąć 4,8 mld PLN
Rynek funkcjonalnych produktów spożywczych w Polsce ma w tym roku osiągnąć wartość ponad 1,2 mld EUR, czyli 4,8 mld PLN. Sam segment napojów wzbogaconych o dodatki funkcjonalne będzie wart ok. 1,6 ...
2011-06-13 Soft drinks
Mniej nowych produktów na świecie
Sytuacja gospodarcza na świecie hamuje wprowadzanie na rynek nowych produktów, zwłaszcza w branży spożywczej. W I kwartale tego roku na półki sklepowe trafiło tylko 2,6 tys. nowych produktów spożywczych, co oznacza spadek ...
2009-06-19 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
Nestle Polska jako duży sukces ocenia wyniki osiągnięte w ubiegłym roku na rynku lodów. - Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych (źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok ...
2009-04-30 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
GfK Polonia - rośnie rynek zdrowej żywności
Polacy coraz częściej sięgają po zdrową żywność - podaje instytut GfK Polonia. W ciągu ostatnich trzech lat spożycie wody mineralnej i jogurtów wzrosło o 16%. Hitem są probiotyki, czyli produkty z ...
2008-10-09 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Żywność dietetyczna elementem zdrowego odżywiania
Credit Suisse szacuje, że do 2012 r. sprzedaż produktów zwalczających otyłość, w tym głównie żywności i napojów, będzie rosła na świecie o ok. 9,3%. W 2012 r. jej wartość sięgnie 1,4 ...
2008-07-28 Soft drinks
Przyszłość należy do produktów funkcjonalnych
Zdaniem naukowców w 2010 r. nawet co czwarty kupowany artykuł żywnościowy będzie należał do grupy produktów funkcjonalnych. W samych Niemczech, wydatki na żywność w tym segmencie sięgają już 5,1 mld EUR ...
2008-05-16 Soft drinks
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Kolejny produkt pod marką Zozole
Spółka Mieszko podpisała umowę licencyjną z firmą Bacha na produkcję jogurtów marki Zozole. Jogurty to już drugi produkt spożywczy sprzedawany pod marką cukierków Mieszka. W ubiegłym roku firma zawarła umowę z ...
2007-04-26 Soft drinks
Kolejny produkt pod marką Zozole
×
Maspex wraca do wody
Największa firma spożywcza z polskim kapitałem, której ubiegłoroczne przychody przekroczyły 2 mld PLN, planuje w tym roku duże inwestycje i ofensywę w kilku segmentach rynku spożywczego. Grupa chce m.in. wrócić na rynek ...
2007-02-09 Soft drinks
Jogurt kosmetyczny od Danone
Essensis to nazwa nowego jogurtu, który w przyszłym miesiącu wejdzie na rynek we Francji i Hiszpanii, a następnie w marcu w Belgii i we Włoszech. Będzie to pierwszy produkt kosmetyczny sprzedawany przez ...
2007-01-23 Soft drinks
Jogurt kosmetyczny od Danone
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [23]
działy
› zagranica [10]
› inwestycje [3]
› promocje i PR [2]
› dostawcy [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [14]
› inne produkty [14]
› mięso i ryby [10]
› słodycze i przekąski [10]
› kawa i herbata [7]
› alkohol [6]
marki
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA