KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 85
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
FoodCare zadebiutuje na rynku piwa?
Firma FoodCare, której udało się z sukcesem wprowadzić ponownie na rynek markę Frugo rozgląda się za nowymi celami do przejęcia. Zdaniem Wiesława Włodarskiego, prezesa firmy, na rynku jest jeszcze jedna ciekawa ...
2013-11-22 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Żywiec
marki:
EB
,
Frugo
Zwiększa się ilość wdrożeń produktów ze stewią
Europa odpowiada za ok. 25% wszystkich nowości z dodatkiem stewii. W latach 2008-12 globalna dynamika nowych produktów z jej użyciem wyniosła 400%, a licząc za okres 2011-12 aż 158% - informuje ...
2013-05-06 Soft drinks
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
Fińska firma Lamican Oy, producent systemów do pakowania produktów płynnych, przedstawiła nowe opakowanie do napojów - LamiCan 250ml. Jest to aseptyczne opakowanie kartonowe, w pełni nadające się recyklingu, zaprojektowane do ...
2013-04-23 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
×
poprzedni
następny
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
Koncern Danone zanotował wyższy od przewidywanego wzrost sprzedaży kwartalnej dzięki wysokiemu popytowi na żywność dla dzieci w Azji i poprawie wyników działu mlecznego w USA i Rosji. Sprzedaż porównywalna wzrosła ...
2013-04-17 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Evian
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
×
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
Lamican Oy, fiński producent systemów do pakowania produktów płynnych, opracował LamiCan 250 ml, aseptyczne opakowanie kartonowe do napojów w kształcie puszki. Nowe, nadające się do recyklingu opakowanie jest przystosowane do ...
2012-11-07 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
×
poprzedni
następny
Coca-Cola w segmencie napojów mlecznych
Amerykański koncern napojowy wchodzi w segment napojów mlecznych. Firma podpisała umowę na dystrybucję na terenie części Stanów Zjednoczonych wysoko-proteinowych napojów energetycznych Core Power. Producentem marki Core Power jest Fair Oaks ...
2012-06-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fair Oaks Farms Brands
marki:
Core Power
Coca-Cola w segmencie napojów mlecznych
×
FoodCare zapowiada nowe produkty z logo Frugo
Firma spożywcza FoodCare, po niedawnym wprowadzeniu na rynek kisieli instant Frugo (pod marką Gellwe), zapowiada premierę kolejnych produktów sygnowanych marką napojów - podaje Rzeczpospolita. Właściciel FoodCare, Wiesław Włodarski zdradza, że ...
2012-01-09 Soft drinks
Sady Pridonia zmieniły pozycjonowanie marki Spielioniok
Jeden z liderów rynku produktów dla dzieci zmienił pozycjonowanie marki Spielioniok. Jest to specjalistyczna linia obejmująca około 60 artykułów, przeznaczona dla dzieci w pierwszym roku życia. Za repozycjonowanie i zmianę ...
2011-11-05 Russia & CIS
firmy:
Sady Pridonia
Sady Pridonia zmieniły pozycjonowanie marki Spielioniok
×
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Wartość rynku produktów funkcjonalnych ma sięgnąć 4,8 mld PLN
Rynek funkcjonalnych produktów spożywczych w Polsce ma w tym roku osiągnąć wartość ponad 1,2 mld EUR, czyli 4,8 mld PLN. Sam segment napojów wzbogaconych o dodatki funkcjonalne będzie wart ok. 1,6 ...
2011-06-13 Soft drinks
Ultrafiolet zastąpi pasteryzację?
Naświetlanie mleka promieniowaniem ultrafioletowym może się okazać lepszym sposobem zapewnienia mu trwałości niż pasteryzacja. Podobnie może być z innymi napojami - podaje portal PAP - Nauka w Polsce. Pasteryzacja, wprowadzona ...
2011-06-07 Soft drinks
Grupa Galaktyka wprowadziła na rynek serwatkę z sokiem
Napój pod marką parasolową Bolszaja Krużka jest już sprzedawany w największych rosyjskich miastach. Produkt, który nie zawiera tłuszczu, jest produkowany w mleczarni Galaktyka w obwodzie St. Petersburg. Jest to jedno z ...
2010-11-30 Russia & CIS
firmy:
Galaktyka
Grupa Galaktyka wprowadziła na rynek serwatkę z sokiem
×
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
Nestle wprowadza we Francji napoje prozdrowotne
Szwajcarski koncern planuje wprowadzić we Francji nową linię napojów pod nazwą Nesfluid. Produkty z kategorii "well-being" zawierają 50% mleczka kokosowego i serwatki. Obydwa te składniki zostały połączone z sokami owocowymi, zieloną ...
2010-08-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle wprowadza we Francji napoje prozdrowotne
×
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Czarny rynek produktów ze stewii wart 0,5 mld PLN
W Polsce bez wielkiego kłopotu można przez internet kupić produkty wytwarzane z amerykańskiej rośliny stewia, będącej bazą do wytwarzania naturalnego środka słodzącego. Wartość rynku syropów, tabletek i proszku, które nie mają ...
2010-05-07 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Owocowa kąpiel z Zozolami
Zozole to jedna z najbardziej znanych i lubianych marek przez dzieci. Dotychczas pod marką należącą do firmy Mieszko dostępne były musujące karmelki, jogurty, napoje, a także batony mleczne i zeszyty. Teraz ...
2009-11-06 Soft drinks
Owocowa kąpiel z Zozolami
×
poprzedni
następny
WBD tworzy nową markę dla dzieci
Rosyjska grupa spożywcza Wimm-Bill-Dann wprowadziła na rynek pierwszą w kraju markę wielosegmentową, stworzoną specjalnie z myśla o dzieciach w wieku 4-9 lat. Zdrivers to zestaw wyrobów, w skład którego wchodzą mleko, jogurt ...
2009-08-31 Russia & CIS
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [85]
działy
› zagranica [37]
› badania [23]
› dostawcy [23]
› handel [12]
› promocje i PR [6]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [4]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [2]
› Lamican Oy [2]
› Nestle [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Bać-Pol [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Dino [1]
› Doehler [1]
› Elopak [1]
› Fair Oaks Farms Brands [1]
› FoodCare [1]
› Galaktyka [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Intermarche [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Masmal [1]
› OSM Łowicz [1]
› Perfect Day [1]
› Polmlek [1]
› Sady Pridonia [1]
› Safilait [1]
› SIG Combibloc [1]
› Topaz [1]
› United Caps [1]
› Zentis [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [36]
› owoce i warzywa [34]
› alkohol [21]
› słodycze i przekąski [21]
› mięso i ryby [20]
› kawa i herbata [18]
marki
› Actimel [1]
› Core Power [1]
› Cowabunga [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› EB [1]
› Evian [1]
› Fortuna [1]
› Frugo [1]
› Jibal [1]
› Joopla [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Łowicz [1]
› Lubię [1]
› Magnum [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA