KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 116
Samoograniczanie producentów żywności
Koncern Masterfoods, producent m.in. batonów Mars i Snickers, postanowił, że nie będzie kierował swoich reklam do dzieci poniżej dwunastego roku życia. W ten sposób firma zabezpiecza się przed ewentualnym zakazem kierowania ...
2007-02-06 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Coraz więcej producentów ekologicznych
W ubiegłym roku w Polsce przybyło 2000 gospodarstw ekologicznych, jest ich w tej chwili ponad 9 tys. Według prognoz Ministerstwa Rolnictwa, za cztery lata w Polsce ma ich już działać 17 ...
2007-01-04 Soft drinks
Nestle ExtraClub dla HoReCa
Nestle rozpoczęło realizację nowatorskiego programu dla kanałów HoReCa, szkół, biur i zakładów pracy. Jest on adresowany do klientów Nestle FoodServices. Aby przystąpić do Nestle ExtraClub, należy dokonać zakupu promocyjnych produktów Nestle FoodServices ...
2007-01-03 Soft drinks
Kampania marki HiPP
W prasie skierowanej do rodziców małych dzieci jest realizowana kampania "BIO" prowadzona przez markę HiPP. Akcja obejmuje m.in. cykl advertoriali poświęcony ekologicznym produktom spożywczym przeznaczonym dla niemowląt i małych dzieci. Advertoriale prezentują ...
2006-11-30 Soft drinks
Kampania ekologicznej żywności
Agencja Testardo Red Cell rozpoczyna na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Agencji Rynku Rolnego realizację trzyletniego programu promującą rolnictwo ekologiczne i certyfikowaną żywność ekologiczną. Głównym celem akcji jest wpłynięcie na wzrost popytu. Prowadzone ...
2006-11-16 Soft drinks
Unimilk przejął markę Tip-Top
Jeden z największych producentów mleka kupił markę Tip-Top, funkcjonującą w segmencie żywności dla dzieci. Właścicielem brandu był Pierwszy Kombinat Żywności dla Dzieci. Produkty sygnowane marką Tip-Top znalazły się już w sieci dystrybucyjnej ...
2006-11-07 Russia & CIS
Promocja polskich produktów spożywczych
Polskie mięso czy mleko, mimo że nie ustępują unijnym, jest trudne do kupienia w Europie. Ma się to wkrótce zmienić, ponieważ nasze produkty będą lepiej promowane. - Każdy kraj promuje swoje produkty ...
2006-09-08 Soft drinks
Konkurs Radia Zet i Nestle
W poniedziałek na antenie Radia Zet ruszył wakacyjny konkurs "Sposób na udany początek dnia", którego partnerem i fundatorem nagród jest Nestle Polska. Zabawa polega na wymyśleniu najoryginalniejszego pomysłu na obudzenie bliskiej osoby. Słuchacze ...
2006-07-12 Food & drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
Alima-Gerber pracuje nad serwisem internetowym
Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl. Oba serwisy będą stanowić kompendium wiedzy dla obecnych oraz przyszłych matek dzięki artykułom, profesjonalnym poradom i interaktywnym narzędziom. W serwisach ...
2006-01-25 Soft drinks
Nowe projekty dla branży FMCG
W ciągu ostatnich kilku tygodni agencja K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone. Uruchomiona została świąteczna platforma interaktywna Coca-Coli: Poczuj Magię Świąt! Powstała ona jako wsparcie sprzedaży ...
2006-01-12 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
Kampania Alimy-Gerber
Firma realizuje kampanię outdoorową na tablicach News Outdoor Poland pod hasłem „Więcej radości z pysznych nowości”. Są to pierwsze w historii tej marki działania na nośnikach reklamy zewnętrznej. Nowa kampania firmy Alima-Gerber ...
2005-12-02 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [116]
działy
› badania [33]
› zagranica [29]
› handel [16]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [2]
› inwestycje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [9]
› Lidl [6]
› Biedronka [4]
› Carrefour [3]
› Nestle [3]
› Bakoma [2]
› Coca-Cola [2]
› Mokate [2]
› Nutricia Polska [2]
› Tetra Pak [2]
› Unilever [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AGI [1]
› Ara [1]
› Beskidy [1]
› CBA [1]
› CEDC [1]
› Chorten [1]
› Cruz Group [1]
› Dino [1]
› Elopak [1]
› Ferrero [1]
› FoodCare [1]
› Freshmarket [1]
› General Mills [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kellogg's [1]
› KFC [1]
› Kraft Foods [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Kupiec [1]
› Mars [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› McDonald's [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mondi [1]
› OSM Łowicz [1]
› OSM Piątnica [1]
› Packprofil [1]
› PepsiCo [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Distribution [1]
› Real [1]
› SIG Combibloc [1]
› Żabka [1]
› Zentis [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [68]
› inne produkty [61]
› słodycze i przekąski [44]
› mięso i ryby [40]
› kawa i herbata [34]
› alkohol [25]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Grey [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› Mindshare [1]
› New Communications [1]
› Opus B [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Universal McCann [1]
› Walk [1]
marki
› Cisowianka [2]
› E.Wedel [2]
› Piątnica [2]
› Tymbark [2]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Benecol [1]
› Black [1]
› BoboVita [1]
› Coca-Cola [1]
› Devil [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Herbapol [1]
› Koral [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Lajkonik [1]
› Lipton [1]
› Loveyo [1]
› Lubella [1]
› Marwit [1]
› Milka [1]
› Milko [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Pepsi [1]
› Twist [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA