KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 712
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Polmlek osiągnął 5 mld PLN przychodów
- Ubiegły rok był dobry nie tylko dla nas, ale dla całej branży mleczarskiej, pomimo przejściowej niepewności na rynkach i zahamowania eksportu na początku pandemii - mówi w rozmowie z Tygodnikiem ...
2021-02-08 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Fortuna
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
Wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzrosła na koniec 2020 r. o 4,9% do wartości 198,2 mld PLN. Sama kategoria spożywcza zanotowała wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Nowy szef Nestle Polska
1 stycznia 2021 Artur Jankowski objął stanowisko Prezesa Zarządu Nestle Polska - polskiego oddziału największego na świecie producenta żywności. Manager dotychczas pełnił funkcję dyrektora działu Infant Nutrition na region Europy Środkowej ...
2021-01-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w październiku
Jak wynika z danych CMR Panel i PIH, w październiku 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 18% niższa niż rok wcześniej, a ich obroty ...
2020-11-19 Soft drinks
Wszystkie spółki Danone z certyfikatem B Corp do 2025 roku
Międzynarodowy ruch B Corp tworzą firmy prowadzące biznes w sposób zrównoważony. Podobne wartości wyznają spółki Danone działające zgodnie z wizją One Planet. One Health, dlatego też do listy stojących przed nimi ...
2020-11-12 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
Żywiec Zdrój
Promocja znanych marek w loterii sklepów Chorten
8 października w ponad 660 sklepach z logo Chorten ruszyła loteria, wspierająca sprzedaż takich marek, jak m.in. Łaciate, Wedel, Pepsi, Lajkonik czy Tymbark. Akcja potrwa do 30 grudnia, a w ...
2020-10-09 Soft drinks
firmy:
Chorten
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Łaciate
,
Lajkonik
,
Pepsi
Biedronka wspiera regionalnych producentów
Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawanych w sieci Biedronka w ramach programu "Czas na wspieranie małych producentów". Ponad 200 produktów od 135 ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Ponad 200 produktów BIO w ofercie Lidla
Żywność ekologiczna jest uprawiana i hodowana bez użycia nawozów sztucznych, pestycydów, chemicznych środków ochrony roślin, antybiotyków i stymulatorów wzrostu. W BIO produktach nie ma konserwantów, polepszaczy smaku czy sztucznych barwników ...
2020-09-28 Soft drinks
firmy:
Lidl
Sierpień w sklepach małoformatowych do 300 mkw
Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw była o 9% niższa niż rok wcześniej, mimo to ich obroty wzrosły o ...
2020-09-21 Soft drinks
Rynek bio rośnie w błyskawicznym tempie
Wydatki Polaków na produkty bio wyniosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy 709 mln PLN, a dynamika wzrostu tej kategorii wynosi 20% - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. - Wydatki ...
2020-07-29 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Dwie nowe maślanki owocowe od Łowicza
OSM Łowicz poszerzył portfolio produktów o dwie nowe maślanki łowickie w litrowym opakowaniu z surowców odnawialnych. Maślanki o smaku ananas-cytryna oraz jabłko-gruszka charakteryzują się niską zawartością tłuszczu co stanowi idealne ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Łowicz
Dwie nowe maślanki owocowe od Łowicza
×
poprzedni
następny
Nielsen wybrał najbardziej innowacyjne produkty 2019 r.
Firma Nielsen opublikowała raport "Breakthrough Innovation Poland 2019" na temat innowacyjnych produktów FMCG, które pojawiły się na polskim rynku w ubiegłym roku. Trzy pierwsze miejsca zajęły: wódka Soplica na bazie ...
2020-06-11 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[36]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [8]
› ostatni rok [22]
› kiedykolwiek [712]
działy
› badania [305]
› zagranica [213]
› handel [148]
› promocje i PR [118]
› innowacje i nowości [85]
› dostawcy [75]
› inwestycje [43]
› akwizycje i fuzje [40]
› makroekonomia [17]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [27]
› Biedronka [8]
› Lidl [8]
› Nestle [7]
› Żywiec Zdrój [7]
› Coca-Cola [6]
› Polmlek [6]
› Carrefour [5]
› Nutricia Polska [5]
› Grupa Maspex [3]
› Mlekovita [3]
› Agros-Nova [2]
› Agros-Nova Soki [2]
› Bakoma [2]
› Dino [2]
› Elopak [2]
› FoodCare [2]
› Krynica Vitamin [2]
› Lamican Oy [2]
› Mlekpol [2]
› Mokate [2]
› OSM Łowicz [2]
› Piotr i Paweł [2]
› SIG Combibloc [2]
› Tetra Pak [2]
› Unilever [2]
› AGI [1]
› Alcon Group [1]
› A.pl [1]
› Ara [1]
› Arla Foods [1]
› Bać-Pol [1]
› Bakalland [1]
› Beskidy [1]
› Carlsberg [1]
› CBA [1]
› CEDC [1]
› Chi [1]
› Chorten [1]
› Colian [1]
› Cruz Group [1]
› Doehler [1]
› Eurocash [1]
› Fair Oaks Farms Brands [1]
› Ferrero [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Galaktyka [1]
› Gemius [1]
› General Mills [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Grupo Bimbo [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kaufland [1]
› Kellogg's [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kondrat Wina Wybrane [1]
› Kraft Foods [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Kupiec [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mars [1]
› Marwit [1]
› Masmal [1]
› MAT [1]
› McDonald's [1]
› Mieszko [1]
› Mondi [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› OSM Piątnica [1]
› Packprofil [1]
› PepsiCo [1]
› Perfect Day [1]
› POLOmarket [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Distribution [1]
› Real [1]
› Rexam [1]
› Rossmann [1]
› Rynkeby Foods [1]
› Sady Pridonia [1]
› Safilait [1]
› Sleep Well [1]
› Topaz [1]
› Tymbark [1]
› United Caps [1]
› Żabka [1]
› Zentis [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [432]
› owoce i warzywa [417]
› słodycze i przekąski [307]
› mięso i ryby [299]
› alkohol [226]
› kawa i herbata [209]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› MEC [1]
› MediaCom [1]
› MerService [1]
› Mindshare [1]
› New Communications [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› Opus B [1]
› Rebel Media [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Universal McCann [1]
› Walk [1]
marki
› E.Wedel [5]
› Fortuna [5]
› Tymbark [5]
› Coca-Cola [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Garden [3]
› Łaciate [3]
› Mlekovita [3]
› Piątnica [3]
› Pysio [3]
› Actimel [2]
› Cisowianka [2]
› Dr.Oetker [2]
› Frugo [2]
› Jacobs [2]
› Lay's [2]
› Łowicz [2]
› Milka [2]
› Mlekpol [2]
› Sonda [2]
› Winiary [2]
› Almette [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Benecol [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› BoboVita [1]
› Capri-Sun [1]
› Core Power [1]
› Cowabunga [1]
› Crunchips [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Devil [1]
› DrWitt [1]
› EB [1]
› Evian [1]
› Fine Food [1]
› Finlandia [1]
› Fitella [1]
› Fruktus [1]
› Fuze Tea [1]
› Herbapol [1]
› Hollandia [1]
› Jibal [1]
› Joopla [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Koral [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Lajkonik [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Loveyo [1]
› Lubella [1]
› Lubię [1]
› Magnum [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Pepsi [1]
› Philadelphia [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Sleep Well [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Twist [1]
› Vigo [1]
› Volvic [1]
› Włocławek [1]
› Yoko [1]
› YoPRO [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA