KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 143
P&G: przegoniliśmy Unilevera
Procter & Gamble po raz pierwszy ogłosił, że przegonił swojego odwiecznego rywala - Unilevera pod względem sprzedaży na rynkach wschodzących. Potwierdza to teorię, że te regiony stały się głównym polem bitwy ...
2006-02-27 Soft drinks
Widać efekty rozmów z Rosjanami
W marcu może dojść do zniesienia zakazu importu naszego mięsa przez Rosję. Kraj ten wprowadził embargo na nasze wyroby w połowie listopada 2005 r., ponieważ zostały wykryte sfałszowane świadectwa fitosanitarne i weterynaryjne - ...
2006-02-24 Soft drinks
Branża spożywcza chce jednej stawki VAT
Firmy wytwarzające słodycze, wodę mineralną, napoje gazowane i innych produktów objętych dziś 22% stawką VAT, od dawna narzekają, że system podatkowy w Polsce ich dyskryminuje. Duże nadzieje na zmianę sytuacji wiążą z ...
2006-02-21 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
Eksport artykułów rolno-spożywczych większy o 35%
W 2005 r. wartość sprzedaży polskich artykułów rolno-spożywczych za granicą wyniosła 7,72 mld EUR, czyli o 34,9% więcej niż w 2004 r. - poinformowało w piątek biuro prasowe resortu rolnictwa. Resort poinformował, że ...
2006-02-20 Soft drinks
Kolejna tura rozmów z Rosjanami
W przyszłym tygodniu w Moskwie odbędzie się kolejna tura rozmów rosyjskich i polskich ekspertów weterynaryjnych oraz fitosanitarnych, które mają doprowadzić do uchylenia przez Rosję zakazu importu żywności z Polski - poinformował ...
2006-02-17 Soft drinks
UE ostrzega Iran
Komisja Europejska ostrzegła we wtorek Iran, że bojkot duńskich towarów może doprowadzić do gwałtownego pogorszenia stosunków z całą Unią. - Bojkot towarów duńskich jest z definicji bojkotem produktów europejskich - powiedział rzecznik ...
2006-02-08 Soft drinks
Żywność genetycznie modyfikowana w Unii
Światowa Organizacja Handlu (WTO) orzekła, że Unia Europejska łamie międzynarodowe prawo, wstrzymując import genetycznie modyfikowanej żywności. Wstępne orzeczenie WTO wzywa UE, aby zniosła zakaz importu takiej żywności, który faktycznie obowiązuje od ...
2006-02-08 Soft drinks
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
Nadal brak konkretów w rozmowach z Rosją
Z zakończonych trzy tygodnie temu berlińskich międzynarodowych targów żywnościowych Gruene Woche polscy dyplomaci wrócili w doskonałych nastrojach. Podczas uroczystego przyjęcia Krzysztofowi Jurgielowi, ministrowi rolnictwa, udało się porozmawiać w cztery oczy z Aleksiejem ...
2006-02-06 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Nie wszyscy narzekają na pogodę
Niskie temperatury szkodzą wielu firmom, ale niektórym przysparzają klientów. Ostatnio wzrósł popyt na odzież, kosmetyki, a także kaloryczną żywność. W hipermarketach w czasie mrozów klientów jest mniej, bo ludzie nie wychodzą z ...
2006-01-24 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Rosja chce normalizacji handlu z Polską
Rosja jest zainteresowana normalizacją wymiany handlowej artykułami rolno-spożywczymi z Polską - zapewnił radca handlowy Ambasady Federacji Rosyjskiej w Polsce Nikołaj Zachmatow. Wyraził nadzieję, że wkrótce dojdzie do unormowania tych stosunków. Na wtorkowej ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [143]
działy
› badania [63]
› zagranica [48]
› handel [24]
› promocje i PR [19]
› inwestycje [14]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [5]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [3]
› Bakalland [2]
› Biedronka [2]
› Bać-Pol [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Da Grasso [1]
› FoodWell [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Prima Poland [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [135]
› owoce i warzywa [129]
› mleko [124]
› słodycze i przekąski [115]
› alkohol [93]
marki
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Knorr [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA