KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 29
SGGW pracuje nad naturalnymi sposobami konserwowania żywności
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie rozwijane są technologie, które w przyszłości pozwolą zredukować użycie sztucznych konserwantów żywności. Naukowcy wykorzystają produkty pochodzenia naturalnego – metabolity różnych szczepów bakterii kwasu mlekowego ...
2024-01-16 Soft drinks
Żabka poszerza ofertę produktów gotowych
Celem sieci sklepów Żabka jest dostarczanie klientom pożywnych i wygodnych dań, przekąsek i napojów, które są gotowe do natychmiastowego spożycia lub podgrzania i których nie można kupić nigdzie indziej. Laboratorium innowacji ...
2023-11-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
Oshee wkracza w segment hiperżywności
Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński, założyciele marki Oshee, wspólnie z Michałem Sołowowem wprowadzili nowy brand na rynku spożywczym. Celem twórców brandu eatyx jest zmiana podejścia do zdrowego odżywiania, przy zachowaniu doskonałego ...
2023-09-07 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
,
eatyx
Oshee wkracza w segment hiperżywności
×
poprzedni
następny
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to w Polsce lider w kategorii gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz ...
2019-08-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Gerber
Nowe logo marki Gerber
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Carrefour Polska odświeża markę własną
Z początkiem 2015 roku Carrefour Polska odświeża markę własną produktów „Jakość Carrefour”, zmieniając jej nazwę na „Jakość z Natury Carrefour” oraz wprowadzając zmodyfikowane logo. Pojawiają się też nowe produkty. Nowa ...
2015-01-13 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour Polska odświeża markę własną
×
Świeże pomysły na zdrowe jedzenie
Obserwowane od kilku lat rosnące zainteresowanie zdrowiem i ekologią owocuje pojawiającymi się biznesami prowadzonymi najczęściej przez młodych przedsiębiorców. Dużą grupę stanowią pomysły na zdrowe jedzenie – czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-12-30 Soft drinks
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Delikatessen odświeża identyfikację marki Gerber
Soki i produkty marki Gerber w słoikach (Nestle Polska) są dostępne w zmodyfikowanych opakowaniach. Ich zaprojektowaniem zajęła się agencja Delikatessen. Na nowych produktów Gerber przy logotypie marki pojawił się mały ...
2012-07-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Delikatessen
marki:
Gerber
Delikatessen odświeża identyfikację marki Gerber
×
poprzedni
następny
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
Firma Nestle Nutrition zaprezentowała nowe oblicze marki Gerber, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości Gerber w 2009 roku są: - Nowa ...
2009-06-08 Soft drinks
Nowości marki GERBER w 2009 roku
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
działy
› badania [10]
› handel [10]
› inwestycje [5]
› promocje i PR [4]
› dostawcy [4]
› zagranica [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [2]
› Bać-Pol [1]
› Carrefour [1]
› Lidl [1]
› Oshee [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Topaz [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [23]
› mleko [20]
› inne produkty [18]
› słodycze i przekąski [13]
› alkohol [10]
› kawa i herbata [10]
firmy marketingowe
› Delikatessen [1]
marki
› Gerber [2]
› eatyx [1]
› Lubię [1]
› Oshee [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA