KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 29
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Fozzy Group wprowadza na rynek własną markę
Korporacja Fozzy Group wprowadza do sprzedaży linię produktów pod własną handlową marką - Premia. W pierwszym etapie, pod koniec ubiegłego roku, firma zaprezentowała około 90 artykułów spożywczych w średnim segmencie cenowym. Wśród ...
2007-01-15 Russia & CIS
Fozzy Group wprowadza na rynek własną markę
×
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Łowicz zmienia logo
Już wkrótce w sklepach zaczną pojawiać się produkty marki Łowicz w nowej szacie graficznej. Zmianie uległy: logotyp i grafika opakowań, która obejmie wszystkie produkty marki. Zmiany będą wprowadzane stopniowo, na początku ...
2006-07-17 Soft drinks
Łowicz zmienia logo
×
poprzedni
następny
Innowacyjne opakowanie SIG Combibloc
Międzynarodowa firma produkująca opakowania do płynnych produktów spożywczych wprowadzi, wraz z Unileverem, nowość rynkową - pakowaną polską zupę, która po otwarciu gotowa będzie do spożycia. SIG Combibloc jest jedynym producentem opakowań ...
2006-05-31 Soft drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [29]
działy
› badania [10]
› handel [10]
› inwestycje [5]
› promocje i PR [4]
› dostawcy [4]
› zagranica [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [2]
› Bać-Pol [1]
› Carrefour [1]
› Lidl [1]
› Oshee [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Topaz [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [23]
› mleko [20]
› inne produkty [18]
› słodycze i przekąski [13]
› alkohol [10]
› kawa i herbata [10]
firmy marketingowe
› Delikatessen [1]
marki
› Gerber [2]
› eatyx [1]
› Lubię [1]
› Oshee [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA