KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 187
Nie wszyscy narzekają na pogodę
Niskie temperatury szkodzą wielu firmom, ale niektórym przysparzają klientów. Ostatnio wzrósł popyt na odzież, kosmetyki, a także kaloryczną żywność. W hipermarketach w czasie mrozów klientów jest mniej, bo ludzie nie wychodzą z ...
2006-01-24 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Nagrody miesięcznika Mam dziecko
Magazyn dla rodziców Mam dziecko po raz trzeci przyznał nagrody w konkursie Superprodukt 2005. Produkty dla dzieci oceniało jury złożone ze specjalistów i rodziców oraz sami czytelnicy. W kategorii - artykuły spożywcze ...
2006-01-12 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Polacy o embargu na żywność
Większość Polaków (73%) uważa, że zamknięcie rosyjskiej granicy dla polskiej żywności jest działaniem o charakterze politycznym, skierowanym przeciwko Polsce, a nie porządkowo-sanitarnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii ...
2005-12-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [187]
działy
› handel [54]
› zagranica [45]
› promocje i PR [25]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [12]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [4]
› Tesco [3]
› Carrefour [2]
› Nestle [2]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Prima Poland [1]
› Wawel [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [151]
› inne produkty [141]
› mleko [138]
› słodycze i przekąski [91]
› alkohol [81]
› kawa i herbata [63]
marki
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA