KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 188
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Sklepy tradycyjne ze wzrostem sprzedaży w maju
Jak wynika z danych M/platform, maj 2021 odwrócił trend spadkowy obserwowany w handlu tradycyjnym od lutego bieżącego roku. Po trzech miesiącach spadków wartości sprzedaży - w ujęciu rok do roku - ...
2021-06-17 Soft drinks
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
Nestlé i Polski Związek Lekkiej Atletyki przedstawiają raport "Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii", zrealizowany w ramach programu "Lekkoatletyka dla każdego!". Dzieci biorące udział w programie "Lekkoatletyka dla ...
2021-01-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Jak zmieniło się życie dzieci podczas izolacji
×
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Ceny żywności w 2021 roku mają nadal rosnąć
Inflacja w 2021 roku będzie niższa niż w 2020. Wpływ na to będzie miało spowolnienie wzrostu cen żywności wobec minionych kilkunastu miesięcy, choć opłata cukrowa i podatek od sprzedaży detalicznej mogą ...
2021-01-05 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji obniżyła się ...
2020-04-15 Soft drinks
Badanie wakacyjnych smaków Polaków
Członkowie największej społeczności skupionej wokół tematyki kulinariów w Polsce - Pyszności.pl stworzyli wakacyjną listę smaków Polaków. Ankieta przeprowadzona wśród ponad 4 tysięcy użytkowników serwisu pokazuje, w jakim kierunku podążają smaki Polaków ...
2019-08-14 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
UE zawarła umowę z Mercosur
Unia Europejska i południowoamerykańska organizacja gospodarcza Mercosur, zrzeszająca Argentynę, Brazylię, Urugwaj i Paragwaj, po 20 latach negocjacji zawarły umowę handlową. Pod względem wartości zniesionych ceł to największa w historii umowa zawarta ...
2019-07-01 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Soki z owoców i warzyw z najwyższym wzrostem produkji
GUS opublikował dane dotyczące produkcji towarów przemysłowych za grudzień 2018 r. W kategorii artykułów spożywczych największy wzrost w stosunku rocznym odnotowano w produkcji soków z owoców i warzyw, a największy spadek ...
2019-01-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [188]
działy
› handel [55]
› zagranica [45]
› promocje i PR [25]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [12]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Carrefour [3]
› Tesco [3]
› Makro Cash & Carry [2]
› Nestle [2]
› A.pl [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Mokate [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› POLOmarket [1]
› Prima Poland [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Wawel [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [152]
› inne produkty [141]
› mleko [138]
› słodycze i przekąski [92]
› alkohol [81]
› kawa i herbata [63]
marki
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA