KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 188
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci wart jest już 1 mld PLN
Jak podaje firma badawcza Nielsen, wartość rynku żywności dla niemowląt w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 12% i osiągnęła poziom 950 mln PLN. Należy jednak pamiętać, że firma ta nie ...
2010-04-12 Soft drinks
Niemcy polubili polską żywność
Eksport polskiej żywności do Niemiec wzrósł w ubiegłym roku o prawie 9% i osiągnął wartość niespełna 11 mld PLN. Wzrost sprzedaży do Niemiec wynika z wzrostu sprzedaży m.in. zboża, drobiu, wołowiny ...
2010-03-12 Soft drinks
Rozwój marek własnych trzykrotnie szybszy niż całego rynku
Firma badawcza Nielsen zaprezentowała dane, z których wynika, że w 2009 r. dynamika wzrostu rynku produktów spożywczych pod markami sieci handlowych wyniosła o 19,4%. W tym samym czasie wzrost wartości całego ...
2010-01-26 Soft drinks
W czasie kryzysu Polacy zmieniają zwyczaje żywieniowe
Według raportu Ipsos "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2009" Polacy pozytywnie oceniają swój sposób odżywiania. Złotą zasadą zdrowego odżywiania jest niezmiennie jedzenie trzech posiłków dziennie. Wprawdzie najważniejsze produkty w naszej diecie ...
2009-09-28 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Agros Nova wśród największych polskich producentów
Agros Nova Sp. z o.o. znalazła się na 138. miejscu rankingu największych przedsiębiorstw produkcyjnych lipcowego wydania magazynu ekonomicznego HOME&MARKET. W rankingu uwzględniono 400 największych przedsiębiorstw, prowadzących działalność produkcyjna na terenie Polski, z ...
2009-07-02 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Kryzys w Wielkiej Brytanii szansą dla polskich firm
Kryzys gospodarczy w Wielkiej Brytanii dotyka coraz większej liczby osób. Firma konsultingowa BDO prognozuje, że w tym roku bezrobocie będzie rosło w tempie powyżej 100 tys. osób miesięcznie, ponieważ dla wielu ...
2009-03-03 Soft drinks
PIH kwestionuje jakość żywności ekologicznej
Państwowa Inspekcja Handlowa ze Szczecina skontrolowała 85 partii produktów rolnictwa ekologicznego. Zakwestionowano ponad 20 wyrobów. Brakowało oznaczeń producenta, certyfikatów, czy dat ważności. Soki, produkty mleczarskie, makarony, przetwory warzywne ekologiczne były tylko z ...
2009-02-02 Soft drinks
Cła zaporowe w USA problemem dla polskich firm
Wprowadzenie przez Stany Zjednoczone 100% ceł na produkty żywnościowe, o czym informowaliśmy w tym tygodniu, jest dużym kłopotem dla polskich firm spożywczych. Decyzja USA jest reakcją na utrzymywany od dawna zakaz ...
2009-01-30 Soft drinks
Synovate o reakcjach Polaków na kryzys
Serwis Pb.pl przytacza wyniki badań przeprowadzonych przez agencję Synovate, dotyczących reakcji Polaków na trudniejszą sytuację gospodarczą. Agencja Synovate przeprowadziła badanie na temat tego, co sądzą o kryzysie gospodarczym. Pierwsza edycja została zrealizowana ...
2009-01-28 Soft drinks
Ubiegły rok był dobry dla eksporterów żywności
Według wstępnych szacunków Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. firmy sprzedały za granicę o 7,2% więcej produktów spożywczych niż rok wcześniej. Wartość eksportu wyniosła ok. 10,7 mld EUR. IERiGŻ ...
2009-01-06 Soft drinks
Campbell Soup uruchomi w Rosji produkcję soków warzywnych?
W ubiegłym tygodniu amerykańska firma złożyła w rosyjskim urzędzie patentowym wniosek o zarejestrowanie marki V8 i V-fusion, pod którymi na całym świecie sprzedaje soki warzywne. Kilka lat temu Campbell Soup próbowała już ...
2008-09-21 Russia & CIS
Rośnie fala produktów niepełnowartościowych
Wiele sprzedawanych w Polsce wyrobów to "mleko prosto od krowy", "majonez babuni" czy "szynka domowa", ale tylko z nazwy. W PRL zamiast czekolady były wyroby czekoladopodobne, a teraz zamiast masła, sera ...
2008-09-01 Soft drinks
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Agros Nova rozpocznie produkcję mrożonek
Firma Agros Nova wchodzi w nowy segment rynku. Producent m.in. soków, napojów, przetworów warzywnych i dań gotowych chce powalczyć na rynku mrożonej żywności. Jak podaje Rzeczpospolita, mrożonki Agros Nova znajdą się w ...
2008-07-07 Soft drinks
Wyższe wydatki na żywności dla dzieci
Według danych opublikowanych przez Nielsen, w ubiegłym roku łączny dochód ze sprzedaży mleka, dań gotowych, kaszki, soków oraz herbatek sięgnął 720 mln PLN. Do końca tego roku wartość rynku ma osiągnąć ...
2008-06-24 Soft drinks
Wyniki sondażu European Trusted Brands 2008
Europejscy konsumenci wybrali marki, którym ufają najbardziej. W ósmej już edycji badania European Trusted Brands 2008 wzięło udział ponad 23 500 respondentów z 16 krajów. Wskazali oni marki godne zaufania, które ...
2008-04-23 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [188]
działy
› handel [55]
› zagranica [45]
› promocje i PR [25]
› inwestycje [13]
› makroekonomia [12]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [7]
› akwizycje i fuzje [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Carrefour [3]
› Tesco [3]
› Makro Cash & Carry [2]
› Nestle [2]
› A.pl [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Mokate [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› POLOmarket [1]
› Prima Poland [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Wawel [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [152]
› inne produkty [141]
› mleko [138]
› słodycze i przekąski [92]
› alkohol [81]
› kawa i herbata [63]
marki
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Fine Food [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA