KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 75
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
Żywność ekologiczna ze specjalnym listkiem
Od 1 lipca na terenie UE wszystkie produkty ekologiczne powinny być znakowane unijnym logo żywności ekologicznej - poinformowało biuro prasowe Komisji Europejskiej. Jest nim obrysowany gwiazdkami wizerunek liścia na zielonym tle ...
2012-06-29 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Polskie śniadanie na Euro2012
Jajko na miękko od kurki zielononóżki kuropatwianej, z masełkiem ubitym z mleka krowy polskiej nizinnej, z odrobiną soli z Wieliczki to podstawa Polskiego Śniadania. Kanon takiego śniadania stworzyli internauci. Podczas Euro ...
2012-05-29 Soft drinks
Raport Nestle z realizacji strategii i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu
Nestle Polska wydało pierwszy raport z realizacji strategii, polityk i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu: "Tworzenie Wspólnej Wartości Nestle w Polsce. Raport 2008-2011". W publikacji zaprezentowano dokonania wszystkich spółek firmy w Polsce: ...
2012-03-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Raport Nestle z realizacji strategii i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu
×
Najcenniejsze polskie marki według Rzeczpospolitej
W dodatku do dzisiejszego wydania dziennika znalazł się, opracowany przez Rzeczpospolitą, ranking najcenniejszych polskich marek. Miejsce w rankingu zależy od wartości w 2011 r. Łącznie ranking objął 330 marek, których ...
2011-12-15 Soft drinks
KE zatwierdza trzy kampanie promocyjne żywności
Komisja Europejska zatwierdziła trzyletnie programy promujące olej rzepakowy, wysokiej jakości drób oraz spożywanie 5 razy dziennie owoców, warzyw lub soków. Budżet programów to 9,5 mln EUR. O realizację programu promującego ...
2011-09-05 Soft drinks
Kampania produktów z logo "Wiem, co wybieram"
1 września ruszyła dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram". Od 1 do 15 września w ośmiu głównych miastach Polski plakaty promocyjne pojawią się łącznie na 233 ...
2011-09-02 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach ...
2011-07-27 Soft drinks
Kolejna odsłona kampanii programu "Wiem, co wybieram"
×
Pracownicy Gerbera promują markę
27 maja rozpoczęła się nowa kampania portfolio posiłków i soków marki Gerber i Gerber DoReMi. Projekt oparty na idei kreatywnej "To my tworzymy jakość" powstał w ramach współpracy działu marketingu Nestle ...
2011-06-01 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Drugi etap kampanii BoboVity
Trwa drugi etap kampanii marki BoboVita "Zawsze z Tobą, mamo". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako odpowiedzialnej, troszczącej się o młode matki. W ramach projektu powstał serwis Zawszeztobamamo.pl, w ...
2011-04-19 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
Podczas konferencji prasowej programu "Wiem, co wybieram" przedstawiciele Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zaprezentowali wyniki przeprowadzonych po raz pierwszy w Polsce badań, które potwierdzają, że produkty z logotypem "Wiem, co ...
2011-04-08 Soft drinks
Wyniki badań programu "Wiem co wybieram"
×
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Agros Nova laureatem rankingu Pulsu Biznesu
Spółka Agros Nova znalazła się w ścisłym gronie laureatów rankingu Filary Polskiej Gospodarki 2010 dziennika Puls Biznesu, dzięki wskazaniom urzędników samorządowych z województwa łódzkiego. O wyróżnieniu zadecydowały trzy kryteria: - ...
2011-01-17 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Wakacyjna kampania marki Gerber
Rozpoczęła się wakacyjna kampania reklamowa marki Gerber. Akcja pod hasłem "Letni Festiwal Niższych Cen" reklamuje wakacyjną promocję cenową, którą zostają objęte produkty Gerber. Przekaz podkreśla, że akcja będzie prowadzona w ...
2010-07-12 Soft drinks
Gerber sponsorem popularnych programów telewizyjnych
W kwietniu oraz w maju 2010 r. marka Gerber objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu marka sponsoruje serial M jak Miłość, Wieczorynkę oraz poranne pasmo serialowe dla dzieci ...
2010-04-29 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Agros Nova podsumowuje ubiegły rok
Grupa spożywcza Agros Nova osiągnęła w ubiegłym roku 11% wzrostu przychodów, do kwoty ok. 950 mln PLN. Firma może pochwalić się również sfinalizowaniem największego w 2009 r. przejęcia na polskim rynku ...
2010-04-13 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [75]
działy
› badania [25]
› zagranica [19]
› handel [11]
› inwestycje [4]
› innowacje i nowości [4]
› dostawcy [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [4]
› Nestle [4]
› Biedronka [2]
› Aldi [1]
› Bakalland [1]
› Bewa [1]
› Carrefour [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mokate [1]
› Nutricia Polska [1]
› Oshee [1]
› Paccor [1]
› Prima Poland [1]
› Purella [1]
› Res-Drob [1]
› Rossmann [1]
› Stock Polska [1]
› Tarczyński [1]
› Terravita [1]
› Tesco [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZM Łuków [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [64]
› inne produkty [54]
› mleko [40]
› słodycze i przekąski [27]
› alkohol [23]
› kawa i herbata [19]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
› Partner of Promotion [1]
marki
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› BoboFrut [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› enerBIO [1]
› Gerber [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Nan Pro [1]
› Nestle [1]
› Paola [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA