KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 86
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Żabka poszerza ofertę produktów gotowych
Celem sieci sklepów Żabka jest dostarczanie klientom pożywnych i wygodnych dań, przekąsek i napojów, które są gotowe do natychmiastowego spożycia lub podgrzania i których nie można kupić nigdzie indziej. Laboratorium innowacji ...
2023-11-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od ...
2022-12-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
×
poprzedni
następny
Kwiecień przyniósł 20% podwyżki cen w sklepach
W kwietniu b.r. codzienne zakupy były droższe o prawie 22% w porównaniu do kwietnia 2021 r. W tym roku to najwyższy wynik oraz kolejny, który przekroczył poziom inflacji. Zdaniem ekspertów niedługo ...
2022-05-12 Soft drinks
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Produkty spożywcze podrożały średnio o 18%
Jak wynika z cyklicznego monitoringu prawie 27 tys. cen detalicznych, pierwszy miesiąc tego roku mocno zaskoczył Polaków w sklepach. Podwyżki średnio wyniosły 17,6%, patrząc na dane z tego i zeszłego roku ...
2022-02-09 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Rossmann i Ancymony ruszają z kampanią marki enerBIO
Ruszyła współpraca Rossmanna i Ancymonów. Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii marki enerBiO, która ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne ...
2021-09-29 Soft drinks
firmy:
Rossmann
,
Ancymony
marki:
enerBIO
Rossmann i Ancymony ruszają z kampanią marki enerBIO
×
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wyraźny spadek cen w czerwcu
Ceny w sklepach w czerwcu były średnio o 6% niższe w stosunku do maja. Aż 8 z 12 badanych kategorii poszło w dół. W miesięcznym zestawieniu widać, że w lutym podwyżki ...
2021-07-21 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Sklepy tradycyjne ze wzrostem sprzedaży w maju
Jak wynika z danych M/platform, maj 2021 odwrócił trend spadkowy obserwowany w handlu tradycyjnym od lutego bieżącego roku. Po trzech miesiącach spadków wartości sprzedaży - w ujęciu rok do roku - ...
2021-06-17 Soft drinks
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [86]
działy
› badania [54]
› promocje i PR [11]
› zagranica [11]
› innowacje i nowości [10]
› inwestycje [8]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [4]
› Carrefour [4]
› Tesco [3]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Bać-Pol [1]
› Bewa [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Paccor [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Res-Drob [1]
› Rossmann [1]
› Stock Polska [1]
› Topaz [1]
› Wawel [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [65]
› mleko [61]
› inne produkty [61]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [38]
› kawa i herbata [24]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› enerBIO [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA