KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
napoje bezalkoholowe
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 86
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
Pierwsza giełda żywności regionalnej
Praska Giełda Spożywcza w Ząbkach koło Warszawy jako pierwsza w Polsce uruchomiła wyspecjalizowany salon, w którym oferowane są tradycyjne i regionalne produkty żywnościowe. - Chcemy, aby było to miejsce, gdzie będą się ...
2005-12-06 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [86]
działy
› badania [54]
› promocje i PR [11]
› zagranica [11]
› innowacje i nowości [10]
› inwestycje [8]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [5]
› Biedronka [4]
› Carrefour [4]
› Tesco [3]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Bać-Pol [1]
› Bewa [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Paccor [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Res-Drob [1]
› Rossmann [1]
› Stock Polska [1]
› Topaz [1]
› Wawel [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [65]
› mleko [61]
› inne produkty [61]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [38]
› kawa i herbata [24]
firmy marketingowe
› Ancymony [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› enerBIO [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Lubię [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA