KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Aldi wprowadza produkty z lat 90.
W ofercie sieci sklepów Aldi pojawiło się 30 produktów znanych z lat 90. Są to zarówno artykuły spożywcze jak i chemiczne. Wśród produktów spożywczych znajdują się m.in. guma Turbo, kawa ...
2021-02-15 Soft drinks
firmy:
Aldi
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
W lipcu asortyment marki własnej POLOmarketu wzbogacił się o kolejne produkty - m.in. nowe soki owocowe "Zaczarowany Ogród", a także galaretki i kisiele "Fruktonada". - Cały czas realizujemy nasze zobowiązanie ...
2018-07-09 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Nowości w ofercie marki własnej POLOmarketu
×
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
Rośnie liczba "Pewniaków" w Tesco
Oferta "Pewniaków" - podstawowych produktów, na stałe w niskiej cenie, spodobała się klientom Tesco. Sieć sklepów dwukrotnie poszerza ofertę i zapowiada jeszcze więcej produktów w obniżonych cenach. Pierwsze "Pewniaki" pojawiły ...
2011-07-05 Soft drinks
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty. W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza ...
2011-03-10 Soft drinks
firmy:
Kolporter
Nowe produkty marki Dobry Wybór
×
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› badania [1]
› promocje i PR [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Bać-Pol [1]
› Kolporter [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› Topaz [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [5]
› słodycze i przekąski [5]
› inne produkty [5]
› mleko [3]
› mięso i ryby [3]
› alkohol [2]
marki
› Food & Joy [1]
› Lubię [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA