KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Zentis Polska zwycięzcą w konkursie Beverage Innovation Awards 2015
Spółka Zentis Polska zdobyła 1 miejsce w kategorii Best Beverage Ingredient w ogólnoświatowym Konkursie Beverage Innovation Awards 2015 za składnik o nazwie Chili-flavoured jellies with plant sourced proteins (Żelki o smaku ...
2015-11-16 Soft drinks
firmy:
Zentis
Zentis Polska zwycięzcą w konkursie Beverage Innovation Awards 2015
×
poprzedni
następny
Nestle dostawcą żywności w projekcie Solar Impulse
Nestle przygotuje pożywienie dla pilotów udających się w przyszłym tygodniu w pierwszą w historii podróż dookoła świata samolotem zasilanym energią słoneczną. Producent żywności jest jednym z partnerów projektu Solar Impulse ...
2015-02-27 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
,
Nestle
Nestle dostawcą żywności w projekcie Solar Impulse
×
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
Portugalska firma handlowa, właściciel sieci Biedronka, który od 10 miesięcy rozwija na rynku kolumbijskim sieć sklepów Ara, chce promować w tym kraju również polskie produkty - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-01-10 Soft drinks
firmy:
Ara
,
Bakoma
,
CEDC
,
Grupa Maspex
,
Jeronimo Martins
,
Mieszko
,
Mlekovita
,
Mokate
,
OSM Łowicz
,
ZPC Otmuchów
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
×
Tata Global Beverages chce zwiększyć przychody do 5 mld USD
Indyjski koncern napojowy Tata Global Beverages, chce zintensyfikować działania promujące flagowe, globalne marki grupy - Tetley, Tata Tea, Himalayan czy Eight O' Clock Coffee. Ofensywa promocyjna jest częścią strategii, której celem ...
2013-08-06 Soft drinks
firmy:
Tata Global Beverages
marki:
Eight O' Clock Coffee
,
Tata Tea
,
Himalayan
,
Vitax
,
Tetley
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Tytuł Mistrz Biznesu dla Grupy Maspex
29 czerwca w Businessman Institute Grupa Maspex Wadowice otrzymała Tytuł Mistrz Biznesu w kategorii Przemysł II (dobra konsumpcyjne). Nagrodę Mistrza Biznesu, której pomysłodawcą jest miesięcznik Businessman.pl, pośród innych rywalizacji - ...
2010-07-01 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
działy
› badania [7]
› innowacje i nowości [3]
› handel [3]
› inwestycje [2]
› dostawcy [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [2]
› Nestle [2]
› Unilever [2]
› Ara [1]
› Bakoma [1]
› Bunge [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› OSM Łowicz [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Tata Global Beverages [1]
› Zentis [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [11]
› owoce i warzywa [10]
› mleko [9]
› słodycze i przekąski [9]
› mięso i ryby [6]
› alkohol [5]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Nestle [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Eight O' Clock Coffee [1]
› E.Wedel [1]
› Himalayan [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Nescafe [1]
› Tata Tea [1]
› Tetley [1]
› Vitax [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA