KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
badania
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 206
Coca-Cola wprowadzi ujednolicowe opakowania soków
Coca-Cola ujawniła plan ujednolicenia designu opakowań wszystkich swoich marek soków na świecie. Koncern chce uczynić z tej kategorii kluczową siłę napędzającą wzrost sprzedaży. Plan Coca-Coli zakłada sprzedaż ponad 100 marek soków owocowych ...
2009-11-19 Soft drinks
Coca-Cola wprowadzi ujednolicowe opakowania soków
×
Kryzys nie przeszkodził Hellenie we wzroście sprzedaży
Mijający sezon letni Hellena może zaliczyć do bardzo udanych. Firma zanotowała znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wprowadziła na rynek także sporo nowości. Hellena rozpoczęła sezon od dawno zapowiadanej rewitalizacji ...
2009-09-25 Soft drinks
Coca-Cola Enterprises wprowadza nowy energy shot
Brytyjski oddział Coca-Coli rozszerza linię napojów energetycznych Relentless o energy shot, czyli skoncentrowany napój o pojemności 50 ml. Produkt pojawi się w dystrybucji w tym tygodniu, wsparty kampanią marketingową o wartości wielu ...
2009-07-28 Soft drinks
Coca-Cola Enterprises wprowadza nowy energy shot
×
Lider rynku wody wzmacnia swoją pozycję
Należąca do koncernu Danone firma Żywiec Zdrój, lider rynku wody butelkowanej w Polsce, systematycznie wzmacnia swoją pozycję. Po dwóch pierwszych kwartałach roku branża zanotowała wzrost rynku wody o 5,2%, tymczasem sprzedaż ...
2009-07-22 Soft drinks
Rynek napojów energetycznych nieco zwolnił
Według raportu firma badawczej Nielsen, wartość rynku napojów energetycznych w Polsce przekroczy w tym roku 700 mln PLN i będzie o ok. 6% wyższa od ubiegłorocznej sprzedaży. W porównaniu do ok ...
2009-07-07 Soft drinks
Mniej nowych produktów na świecie
Sytuacja gospodarcza na świecie hamuje wprowadzanie na rynek nowych produktów, zwłaszcza w branży spożywczej. W I kwartale tego roku na półki sklepowe trafiło tylko 2,6 tys. nowych produktów spożywczych, co oznacza spadek ...
2009-06-19 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
Nestle Polska jako duży sukces ocenia wyniki osiągnięte w ubiegłym roku na rynku lodów. - Firma utrzymała pozycję lidera na rynku lodów gastronomicznych (źródło raport Rynek Gastronomiczny w Polsce 2008 rok ...
2009-04-30 Soft drinks
Nestle szykuje wiele nowości w segmencie lodów
×
poprzedni
następny
Hoop namawia Polaków do optymizmu
Firma Hoop zmienia wizerunek marki Hoop Cola i rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "Odkręć się na innych". Najważniejsze elementy nowej kampanii to działania ATL promujące Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków oraz nowa ...
2009-04-07 Soft drinks
Hoop namawia Polaków do optymizmu
×
Pepsi-Cola wiąże duże plany z Górską Naturą
Jak już informowaliśmy w naszym serwisie, w marcu na polskim rynku pojawiła się nowa woda butelkowana - Górska Natura, produkowana przez Pepsi-Cola General Bottlers. Jak podaje producent, niski stopień mineralizacji czyni wodę ...
2009-03-13 Soft drinks
Pepsi-Cola wiąże duże plany z Górską Naturą
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
PepsiCo chce powtórzyć sukces Kropli Beskidu
Amerykański koncern chce powrócić do walki na rynku wody butelkowanej. Wcześniejsze próby zdobycia rynku z marką Świtezianka i globalną Aqua Minerale nie powiodły się i firma zdecydowała się na wprowadzenie zupełnie ...
2009-03-04 Soft drinks
Soki Pysio bez dodatku cukru
Marka Pysio, należąca do firmy Agros Nova, wprowadza na rynek nową ofertę soków Pysio bez dodatku cukru. To kolejny krok w realizacji nowej strategii Agros Nova na rynku soków, nektarów i ...
2008-12-16 Soft drinks
Soki Pysio bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
Producenci soków odwołują się do trendu prozdrowotnego
W ostatnich latach widoczny jest wzrost spożycia napojów i nektarów owocowych - od 2005 do 2007 roku ich produkcja prawie się podwoiła i nadal rośnie. Marketerzy szukają więc sposobów na promowanie ...
2008-10-16 Soft drinks
GfK Polonia - rośnie rynek zdrowej żywności
Polacy coraz częściej sięgają po zdrową żywność - podaje instytut GfK Polonia. W ciągu ostatnich trzech lat spożycie wody mineralnej i jogurtów wzrosło o 16%. Hitem są probiotyki, czyli produkty z ...
2008-10-09 Soft drinks
Syropy Paola w wersji premium
Hoop Polska (Kofola-Hoop) rozszerza markę syropów Paola o linię premium. Paola Natura i Zdrowie to cztery warianty syropów z naturalnych soków owocowych wzbogaconych o witaminy i naturalne składniki. Syropy dostępne są w ...
2008-10-07 Soft drinks
Syropy Paola w wersji premium
×
Producenci energy drinków wykorzystują trendy prozdrowotne
Rosnące zapotrzebowanie konsumentów na zdrowe produkty spożywcze znalazło odbicie w tworzeniu nowej generacji napojów energetycznych. Według analityków firmy Productscan, producenci tej kategorii napojów wykorzystują większe zainteresowanie konsumentów zdrowymi produktami i wprowadzają do ...
2008-09-18 Soft drinks
OST-Aqua wprowadza własne marki energetyków
Nowe marki napojów energetycznych to: bezalkoholowy Exciter oraz Mega Driver - napój o niskiej zawartości alkoholu. Do tej pory OST-Aqua realizowała jedynie usługowy rozlew napojów energetycznych dla firmy Happyland (marki Jaguar ...
2008-08-26 Russia & CIS
Rynek wyrobów eko wart ponad 30 mld EUR
Od początku lat 90. rynek produktów ekologicznych rozwija się w tempie kilkunastu procent rocznie. Jego wartość szacowana jest na 31 mld euro, z tego połowa w Europie. Najwięcej na żywność ekologiczną wydają ...
2008-08-13 Soft drinks
Do jesieni Hoop będzie miał nową strategię
Sąd zarejestrował napojową fuzję czeskiej Kofoli i polskiego Hoopa. - Chcemy być jednym z głównych graczy we wszystkich segmentach rynku napojów bezalkoholowych - mówi Vassilen Tzanov, nowy szef połączonej spółki. Do jesieni ...
2008-08-01 Soft drinks
Żywność dietetyczna elementem zdrowego odżywiania
Credit Suisse szacuje, że do 2012 r. sprzedaż produktów zwalczających otyłość, w tym głównie żywności i napojów, będzie rosła na świecie o ok. 9,3%. W 2012 r. jej wartość sięgnie 1,4 ...
2008-07-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [206]
działy
› zagranica [70]
› promocje i PR [48]
› dostawcy [15]
› inwestycje [13]
› akwizycje i fuzje [9]
› handel [6]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [19]
› FoodCare [7]
› Grupa Maspex [7]
› Oshee [7]
› Carlsberg [6]
› Hoop Polska [6]
› Żywiec Zdrój [6]
› Nestle [5]
› PepsiCo [5]
› Agros-Nova [4]
› Ustronianka [4]
› Grupa Żywiec [3]
› Hortex [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› AleBrowar [2]
› Ball Corp [2]
› Deka [2]
› Multon [2]
› Pernod Ricard [2]
› Zbyszko [2]
› Aabybro Dairy [1]
› AB InBev [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Baltika [1]
› Biedronka [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Borjomi [1]
› BrinkBev [1]
› Browar Kormoran [1]
› Cavinnova [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› DuPont [1]
› Erlan [1]
› Eurocash [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Intercarabao [1]
› John Lemon [1]
› Jurajska [1]
› Kofola [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krynica Vitamin [1]
› KwasCo Bottlers [1]
› Lidl [1]
› LipCo Foods [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [1]
› McDonald's [1]
› Moya [1]
› Nativiana Roztocze [1]
› Nidan [1]
› Oatly [1]
› Ochakovo [1]
› O-I [1]
› OPTI BMW [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› Poczta Polska [1]
› Red Bull [1]
› Sady Pridonia [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tetra Pak [1]
› Titbit [1]
› Tribe Natural Energy [1]
› true fruits [1]
› Tymbark [1]
› Voda Naturalna [1]
› Warwin [1]
› Wisma [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [27]
› alkohol [26]
› owoce i warzywa [24]
› słodycze i przekąski [24]
› mleko [23]
› kawa i herbata [13]
› mięso i ryby [10]
firmy marketingowe
› MediaCom [4]
› BQB [1]
› Brand Place [1]
› Depot WPF [1]
› Direct Design [1]
› Dragon Rouge [1]
› EDDA [1]
› Edelman Polska [1]
› Feeders [1]
› Fortis [1]
› Havas [1]
› K2 [1]
› McCann [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› VML [1]
marki
› Black [4]
› Oshee [4]
› Tymbark [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Grappa [3]
› Cisowianka [2]
› DrWitt [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Heineken [2]
› Hortex [2]
› Nestea [2]
› Somersby [2]
› Warka [2]
› Żywiec [2]
› 4Move [1]
› AdeZ [1]
› Alpro [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Archyz [1]
› Arctic [1]
› Blow [1]
› Borjomi [1]
› Brainer [1]
› Burn [1]
› Cappy [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Carlsberg [1]
› Chliebnyj Kraj [1]
› Cin&Cin [1]
› Coca-Cola [1]
› Combu [1]
› Corona [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Demon [1]
› Dobry [1]
› Dziki Sad [1]
› Free Way [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Jupik [1]
› Knoppers [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Le Sok [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Łowicz [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Maja Siemia [1]
› Moj [1]
› mySpring [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Nikoła [1]
› Oatly [1]
› Oczakowskoje [1]
› Okocim [1]
› Om [1]
› Pierszyn [1]
› Powerade [1]
› Radenska [1]
› Rajec [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Rauch [1]
› Red Bull [1]
› Rodowita z Roztocza [1]
› Royal Bliss [1]
› Russkij Dar [1]
› Sady Pridonia [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Socznyj Mir [1]
› Spielienok [1]
› Sprite [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› The [1]
› Three Cents [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Ustronianka [1]
› Voda [1]
› Vytautas [1]
› Wyborowa [1]
› Zołotaja Rus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA