KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 300
Pepsi szuka sposobu na Coca-Colę w Gruzji
Coca-Cola kontynuuje aktywną ekspansję na gruzińskim rynku napojów bezalkoholowych. Od początku roku udział w rynku amerykańskiego koncernu wzrósł o 5% i osiągnął już 43%. Pepsi Bottling Group, które weszło na rynek ...
2009-10-31 Russia & CIS
Kampania Biedronki i Coca-Coli z nagrodami Effie Awards
Podczas jubileuszowej 10. gali rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej - Effie, sieć sklepów Biedronka została uhonorowana srebrną nagrodą. Uznanie ekspertów zdobyła kampania reklamowa "Produkty z Biedronki polecają się" w ...
2009-10-29 Soft drinks
Srebrne EFFIE dla Agros Nova
Podczas jubileuszowej, 10. gali EFFIE Awards, firma Agros Nova otrzymała za ubiegłoroczną kampanię Fortuny bez dosypywania cukru srebrną statuetkę EFFIE. EFFIE jest jedynym konkursem, w którym nagradza się nie tylko pomysły kreatywne ...
2009-10-28 Soft drinks
Srebrne EFFIE dla Agros Nova
×
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Jest szansa na legalny product placement
Samochody, napoje, kosmetyki - te i wiele innych produktów "występuje" w polskich filmach i serialach, mimo że pojęcie product placement nie funkcjonuje do tej pory w polskim prawie. Do końca roku ...
2009-10-12 Soft drinks
Dynamiczny rozwój marki Hoop Cola
Marka Hoop Cola, będąca trzecią marką coli na polskim rynku wg danych firmy Nielsen osiągnęła w II kwartale 2009 dynamikę wzrostu na poziomie blisko 20%. Jest to najwyższy wskaźnik odnotowany w ...
2009-09-10 Soft drinks
Polacy wypijają średnio 67 litrów wody
Polacy coraz chętniej kupują niegazowaną wodę butelkowaną. Wpływa na to rosnąca świadomość społeczeństwa odnośnie korzyści, jakie niesie za sobą regularne picie wody. Jednak popyt na nią nadal zależy od pory roku ...
2009-08-31 Soft drinks
Wysoka znajomość akcji promującej spożywanie owoców i warzyw
Znajomość kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku", po dwóch miesiącach akcji zadeklarowało 41% pytanych Polek. Przełożyło się to na większe spożycie warzyw, owoców i soków. Badania przeprowadzone przez IQS & QUANT ...
2009-07-13 Soft drinks
Gry komputerowe narzędziem promocji zdrowej żywności
Zespół naukowców z Georgetown University w Waszyngtonie przeprowadził badania z udziałem 30 dzieci w wieku 9-10 lat, pochodzących z ubogich rodzin. W jednej z gier gracze byli nagradzani za wybieranie zdrowej ...
2009-07-13 Soft drinks
Korzyści emocjonalne w promocji wody
Japoński oddział Coca-Coli wprowadza na rynek nową, ekologiczną wodę mineralną - przykład tworzenia kategorii produktowej odchodzącej od oferowania konsumentowi cech funkcjonalnych, na rzecz korzyści emocjonalnych. Woda gasi nie tylko pragnienie, ale zapewnia ...
2009-06-24 Soft drinks
Są efekty kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Badania przeprowadzone przez IQS & QUANT Group na ogólnopolskiej próbie 300 kobiet w wieku 25-49 lat posiadających dzieci w wieku 3-13 lat, po kilku tygodniach intensywnych działań edukacyjnych prowadzonych przez Stowarzyszenie ...
2009-05-28 Soft drinks
Kampania KIG PR będzie promować większe spożycie wód butelkowanych
W maju Krajowa Izba Gospodarcza "Przemysł Rozlewniczy" (KIG PR) rozpoczyna kampanię promującą naturalną wodę butelkowaną. Jej celem jest edukacja polskiego społeczeństwa na temat korzyści wynikających z regularnego picia wody oraz zmiana ...
2009-05-20 Soft drinks
Producenci wody liczą na kampanię w mediach
W połowie maja rozpocznie się w Polsce kampania promująca spożycie wody butelkowanej. Jej autorem jest Krajowa Izba Gospodarcza Przemysł Rozlewniczy. Branża liczy, że efektem akcji będzie dalszy wzrost spożycia wody w ...
2009-05-08 Soft drinks
Żywiec Zdrój z programem "Dbam o siebię. Piję wodę"
W maju 2009 roku rusza Program "Dbam o siebie. Piję wodę" zainicjowany przez firmę Żywiec Zdrój. Jego celem jest zbudowanie nawyku regularnego picia wody wśród Polaków. - Z naszych doświadczeń i przeprowadzonych ...
2009-05-07 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Hoop namawia Polaków do optymizmu
Firma Hoop zmienia wizerunek marki Hoop Cola i rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "Odkręć się na innych". Najważniejsze elementy nowej kampanii to działania ATL promujące Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków oraz nowa ...
2009-04-07 Soft drinks
Hoop namawia Polaków do optymizmu
×
Polskie marki są coraz atrakcyjniejsze
Wzrost kursu euro, który mocno daje się we znaki importerom, zwiększył konkurencyjność polskich produktów. Krajowe odpowiedniki zagranicznych towarów zyskały na atrakcyjności i dają szansę na wzrost przychodów producentów - czytamy w ...
2009-04-03 Soft drinks
Jupik Aqua powraca do telewizji
Kampania telewizyjna Jupik Aqua, pierwszej wody smakowej dla dzieci, rusza 4 kwietnia w TVP, Polsacie, TVN i stacjach dziecięcych. Innowacyjny, znany i sprawdzony Jupik Aqua, mający bardzo silną pozycję na rynku ...
2009-04-03 Soft drinks
Wzrost wydatków reklamowych w sektorze FMCG
Ponad 189 mln PLN przeznaczyły w lutym 2009 r. na reklamę telewizyjną firmy z sektora Produkty spożywcze/FMCG wynika z danych TNS OBOP. Wynik ten uplasował je na pierwszym miejscu w zestawieniu. Firma ...
2009-03-18 Soft drinks
Nowa kampania telewizyjna marki Fortuna
Od kilku dni stacje telewizyjne emitują nowy spot reklamowy Fortuny (Agros Nova). To już trzeci etap tegorocznej kampanii marki soków 100%, która wystartowała w połowie stycznia. Reklama jest kontynuację ubiegłorocznej komunikacji marki ...
2009-03-17 Soft drinks
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [300]
działy
› zagranica [67]
› innowacje i nowości [48]
› handel [25]
› inwestycje [11]
› dostawcy [9]
› akwizycje i fuzje [5]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [38]
› Grupa Maspex [24]
› FoodCare [17]
› Żywiec Zdrój [16]
› Krajowa Unia Producentów Soków [13]
› Nałęczów Zdrój [13]
› Biedronka [12]
› Nestle [11]
› PepsiCo [10]
› Lidl [9]
› Carlsberg [7]
› Grupa Żywiec [7]
› Kompania Piwowarska [7]
› Tymbark [6]
› Red Bull [5]
› Mokate [4]
› Zbyszko [4]
› Agros-Nova [3]
› Carrefour [3]
› Colian [3]
› Hoop Polska [3]
› Lotte Wedel [3]
› McDonald's [3]
› Orangina Schweppes [3]
› Oshee [3]
› Unilever [3]
› Voda Naturalna [3]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [3]
› Borjomi [2]
› Danone [2]
› Dr.Oetker [2]
› GFT Goldfruct [2]
› Lubella [2]
› Tesco [2]
› Ustronianka [2]
› Wahaha [2]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Bakalland [1]
› Ball Corp [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Da Grasso [1]
› Deka [1]
› Doehler [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› Frito Lay [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hortex [1]
› Intersnack Poland [1]
› KFC [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Mondelez Polska [1]
› Muszynianka [1]
› Nativiana Roztocze [1]
› Nutricia Polska [1]
› Oatly [1]
› Pernod Ricard [1]
› Polska Woda [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› ProVeg [1]
› Quillin Food [1]
› Reader's Digest [1]
› Real [1]
› SIG Combibloc [1]
› Starbucks [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› WOMIR-SPA [1]
› Żabka [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [65]
› inne produkty [52]
› słodycze i przekąski [47]
› alkohol [45]
› mleko [33]
› kawa i herbata [33]
› mięso i ryby [25]
firmy marketingowe
› MediaCom [6]
› Starcom [3]
› DDB & Tribal [2]
› Havas [2]
› Havas Media [2]
› McCann [2]
› OMD Media Direction [2]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [2]
› VML [2]
› AdValue [1]
› Affectiva [1]
› BBDO [1]
› BQB [1]
› BrandLab [1]
› Brand Place [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Deloitte Digital [1]
› Dragon Rouge [1]
› EDDA [1]
› Edelman Polska [1]
› Equinox [1]
› Ewesa [1]
› FaceAddicted [1]
› FCB Bridge2Fun [1]
› Feeders [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Fortis [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› K2 [1]
› KidsLab [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
› MMT Management [1]
› New Communications [1]
› Partner of Promotion [1]
› Questia Communications [1]
› Rebel Media [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Tequila [1]
› Y&R [1]
marki
› Cisowianka [17]
› Coca-Cola [17]
› Tymbark [15]
› Żywiec Zdrój [15]
› Tiger [13]
› Black [11]
› Kubuś [8]
› Lubella [7]
› Frugo [6]
› Pepsi [6]
› Red Bull [6]
› Tyskie [6]
› Warka [6]
› Winiary [5]
› Dr.Oetker [4]
› E.Wedel [4]
› Łowicz [4]
› Żywiec [4]
› Carlsberg [3]
› Kotlin [3]
› Kropla Beskidu [3]
› Muszynianka [3]
› Nałęczowianka [3]
› Oshee [3]
› Staropolanka [3]
› Tarczyn [3]
› Voda [3]
› 4Move [2]
› Algida [2]
› Blow [2]
› Delma [2]
› Dobrowianka [2]
› DrWitt [2]
› Fanta [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Heineken [2]
› Hellena [2]
› Kinga Pienińska [2]
› Koral [2]
› Krakus [2]
› Loyd [2]
› Mokate [2]
› Nestle [2]
› NGine [2]
› Okocim [2]
› Powerade [2]
› Somersby [2]
› Sprite [2]
› Ustronianka [2]
› Alpro [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Biedronka [1]
› BoboVita [1]
› Borjomi [1]
› Burn [1]
› Cappy [1]
› Carrefour [1]
› DecoMorreno [1]
› Demon [1]
› Dobryj [1]
› Dziki Sad [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› Hoop [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Knorr [1]
› Kropla [1]
› Kujawski [1]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Le Sok [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Łomża [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Morliny [1]
› Nestea [1]
› Oatly [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Piccolo [1]
› Plusssz [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Primavera [1]
› Prince Polo [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA