KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
zagranica
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Rekordowe wyniki Red Bulla
Producent napojów energetycznych osiągnął w ubiegłym roku rekordowy zysk w wysokości 501 mln EUR, co oznacza poprawę wyniku o 35 proc - donosi austriacki magazyn Trend. Sprzedaż napojów wzrosła o ...
2016-09-21 Soft drinks
firmy:
Red Bull
marki:
Red Bull
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Branża napojowa liczy na wzrost eksportu
Wartość eksportu napojów bezalkoholowych z Polski przekroczyła w ubiegłym roku 350 mln EUR i była wyższa niż rok wcześniej o prawie 17%. Wysoka dynamika wzrostu sprzedaży utrzymuje się w tym roku ...
2016-08-26 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Perlage
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Nie ma zgody dla oświadczeń zdrowotnych dla energetyków
Parlament Europejski zawetował w czwartek zaproponowane przez Komisję Europejską przepisy, które legalizowałyby prezentowanie napojów energetycznych zawierających kofeinę, jako wzmacniających koncentrację i uwagę. Zdaniem posłów taka informacja promuje spożycie napojów o ...
2016-07-08 Soft drinks
Energetyki są kierowane do nieodpowiedniej grupy konsumentów
Zdaniem szefa jednej z firm z segmentu napojów energetycznych, na rynku wyraźnie brakuje produktów skierowanych do starszych konsumentów, którzy bardziej zmagają się ze zmęczeniem niż młodzi ludzie. W rozmowie z ...
2016-06-03 Soft drinks
firmy:
Intercarabao
marki:
Carabao
Energetyki są kierowane do nieodpowiedniej grupy konsumentów
×
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Grupa Maspex obserwuje powrót optymizmu konsumentów
Jeden z największych polskich graczy w branży spożywczej, obserwuje ożywienie zakupowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Kluczem do sukcesu firmy jest szukanie nisz na poszczególnych rynkach i przejmowanie lokalnych producentów, bo mimo ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Relax
Wartość eksportu żywności może wzrosnąć o 4%
Wpływy z eksportu żywności mogą w tym roku osiągnąć około 24,6 mld EUR, czyli wzrosnąć o ponad 4% w porównaniu z 2015 r. - prognozuje Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ...
2016-04-28 Soft drinks
Opakowania soków z materii organicznej
Finansowani ze środków UE naukowcy opracowali nowatorskie materiały opakowaniowe, wykorzystując odpady pochodzące z przemysłu sokowniczego. Branża soków owocowych zużywa duże ilości wody, zarówno do czyszczenia sprzętu i obiektów, jak i ...
2016-04-26 Soft drinks
Trendy na rynku napojów energetycznych
- Według firmy Canadean rynek napojów energetyzujących w Europie wzrósł w 2015 r. o 5%. Coraz większe znaczenie w tym rozwoju mają nowe formy napojów, określane jako "healthy energy", "clean energy" ...
2016-04-05 Soft drinks
Hybrydowe napoje mogą dezorientować konsumentów
Producenci napojów bezalkoholowych w Stanach Zjednoczonych ryzykują dezorientacją konsumentów, wprowadzając na rynek wiele produktów łączące różne kategorie napojów - wynika z badań firmy Mintel. Wśród nowości rynkowych pojawia się coraz ...
2016-04-01 Soft drinks
Niska konsumpcja wody ma napędzać wzrost tego rynku
Zdaniem Emmanuela Fabera, prezesa Danone, potencjał wzrostu w segmencie wody butelkowanej kryje się we wskazówkach zdrowotnych, które jednoznacznie podkreślają konieczność zwiększenia spożycia wody. Szef koncernu argumentuje, że niemal jedna trzecia ...
2016-03-29 Soft drinks
firmy:
Danone
Superbohaterowie Marvela na minipuszkach Coca-Coli
Co roku Super Bowl - finał rozgrywek futbolu amerykańskiego, który jest najważniejszym sportowym wydarzeniem w Stanach Zjednoczonych - przyciąga największe marki, by w przerwie meczu pokazać premierowe reklamy. Wśród nich pojawiła ...
2016-02-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Superbohaterowie Marvela na minipuszkach Coca-Coli
×
Globalna sprzedaż wody smakowej sięgnie wkrótce 10 mld l
Z badań firmy Zenith International wynika, że w ubiegłym roku sprzedaż wody smakowej na świecie wzrosła o ok. 4% i wyniosła już 7,5 mld l. Prognozy firmy zakładają, że w ciągu ...
2016-02-18 Soft drinks
Napoje energetyczne czeka dalszy rozwój
Zdaniem Dyrektora Generalnego Coca-Cola Enterprises (CCE) Johna Brocka, kategoria napojów energetycznych w Europie ma przed sobą duże szanse rozwoju, gdyż większość rynków pozostaje wciąż daleka od nasycenia - czytamy w serwisie ...
2016-02-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster
Coca-Cola inwestuje w nigeryjską spółkę Chi
Coca-Cola przejęła 40% udziałów w spółce Chi - nigeryjskim producencie przetworów mlecznych i napojów bezalkoholowych. W ciągu trzech lat koncern planuje przejęcie pozostałych udziałów w biznesie. W portfolio Chi znajduje ...
2016-02-02 Soft drinks
firmy:
Chi
,
Coca-Cola
marki:
Hollandia
Coca-Cola inwestuje w nigeryjską spółkę Chi
×
Chiński rynek wody butelkowanej szybko rośnie
Chińczycy piją coraz więcej wody butelkowanej. W 2014 r. jej konsumpcja wzrosła o 9%, jednak na mocno rozdrobnionym rynku marki o zasięgu krajowym ostro konkurują z firmami regionalnymi - podaje serwis ...
2016-01-07 Soft drinks
Polska Aronia trafia na eksport
Aronia wyprodukowana w Polsce powoli podbija zagraniczne rynki. Około 90% z 60 tys. ton krajowej produkcji owocu trafia za granicę. Na eksport trafia głównie w postaci koncentratu, soków a także suszu ...
2015-12-21 Soft drinks
Woda coraz częściej pakowana w puszki
Puszki metalowe osiągnęły najwyższy wzrost wśród wszystkich rodzajów opakowań w kategorii wód w opakowaniach. Pomimo niewielkiego udziału puszek w tym sektorze, zanotowały one 17% wzrost na globalnym rynku - wynika z ...
2015-12-16 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA