KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatnie 3 miesiące
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Z najnowszego badania PanParagon, które otrzymał Business Insider Polska wynika, że piwo jest częściej kupowane w sklepach na stacjach paliw niż woda. W 2024 r. piwo znalazło się na 2,66% paragonów ...
2024-11-05 Soft drinks
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
Polacy wciąż są koneserami domowych przetworów. Choć odsetek osób preferujących własnoręcznie zrobione dżemy i nalewki spadł w stosunku do ubiegłego roku, to zdecydowana większość, bo aż 73,6% badanych przepytanych w ramach ...
2024-09-25 Soft drinks
Ponad 70% Polaków preferuje domowe przetwory
×
poprzedni
następny
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
Spółka BrinkBev, będąca częścią Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek napój funkcjonalny o unikalnej recepturze. Brainer. The Brain Drink nie zawiera kofeiny i tauryny. Jednym z celów stworzonej receptury jest m.in ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
BrinkBev
,
LipCo Foods
marki:
Brainer
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
×
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Roślinne alternatywy dla produktów mlecznych w co trzecim polskim domu
Produkty roślinne, w tym alternatywy dla mleka i nabiału, zyskują coraz większą popularność, zarówno w Polsce, jak i w Europie. W ostatnich 12 miesiącach asortyment z tej kategorii był obecny w ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Alpro
Roślinne alternatywy dla produktów mlecznych w co trzecim polskim domu
×
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [5]
działy
› handel [8]
› innowacje i nowości [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› POLOmarket [2]
› Auchan [1]
› BrinkBev [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› Dino [1]
› E.Leclerc [1]
› Kaufland [1]
› LipCo Foods [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› inne produkty [6]
› alkohol [5]
› mleko [4]
› owoce i warzywa [3]
› kawa i herbata [3]
› mięso i ryby [2]
marki
› Alpro [1]
› Brainer [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA