KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
zagranica
Grupa Maspex
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
Marka napojów Nestea rozpoczyna kampanię pod hasłem „Nestea przyciąga radość”. Nowa komunikacja brandu ma oderwać ludzi ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. - Motyw przewodni międzynarodowej ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Moon Films
,
Publicis
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Nestea
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
×
BeDigital będzie pracować dla marki Nestea
Grupa Maspex, dystrybutor marki Nestea, wybrała do obsługi działań social mediowych agencję mediowo-kreatywną BeDigital. Agencja od maja odpowiada odpowiadała za przygotowywanie kreacji oraz prowadzenie profili marki na czterech rynkach: polskim ...
2022-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BeDigital
marki:
Nestea
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
Agencja Zjednoczenie rozpoczyna drugi rok obsługi marki Nestea należącej do portfolio Grupy Maspex. Zeszłoroczna premiera była powrotem Nestea. W 2021 roku Nestea wchodzi na kolejny etap komunikacji. Nestea szykuje sobie ...
2021-01-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Nestle
,
Zjednoczenie.com
marki:
Nestea
Zjednoczenie ponownie zajmie się marką Nestea
×
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
Rusza Turniej o Puchar Tymbarku w Rumunii
Firma Tymbark, która od 10 lat jest głównym sponsorem Turnieju "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" organizowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej, zaangażowała się w rozwój podobnego turnieju dla dzieci ...
2016-12-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Rusza Turniej o Puchar Tymbarku w Rumunii
×
Rynek soków, nektarów i napojów nadal się kurczy
W okresie 12 miesięcy, od lutego 2013 do stycznia 2014 r., rynek soków, nektarów i napojów (SNN) zmniejszył się wartościowo o 2%, do 3,29 mld PLN. Segment soków i nektarów rósł ...
2014-05-29 Soft drinks
firmy:
Doehler
,
Grupa Maspex
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
Portugalska firma handlowa, właściciel sieci Biedronka, który od 10 miesięcy rozwija na rynku kolumbijskim sieć sklepów Ara, chce promować w tym kraju również polskie produkty - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-01-10 Soft drinks
firmy:
Ara
,
Bakoma
,
CEDC
,
Grupa Maspex
,
Jeronimo Martins
,
Mieszko
,
Mlekovita
,
Mokate
,
OSM Łowicz
,
ZPC Otmuchów
Jeronimo Martins będzie promować polskie produkty w Kolumbii
×
Grupa Maspex z nagrodą na Golden Drum
- Nasza firma została nagrodzona prestiżową nagrodą Srebrnych Bębnów na Golden Drum, czyli na światowym festiwalu reklamy w Portoroż na Słowenii. Jest to drugi po festiwalu reklamy w Cannes, tak ważny ...
2013-10-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
CutCut
,
DDB & Tribal
,
Platige Image
marki:
Tiger
Lemon Sky będzie promował Tymbark w krajach nadbałtyckich
Agencja Lemon Sky będzie prowadzić działania promujące markę Tymbark (Grupa Maspex) w social media nie tylko w Polsce, ale również na Litwie oraz Łotwie. Lemon Sky wygrała przetarg na realizację ...
2013-08-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lemon Sky
marki:
Tymbark
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› badania [5]
› innowacje i nowości [3]
› inwestycje [1]
› dostawcy [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tymbark [2]
› Ara [1]
› Bakoma [1]
› CEDC [1]
› Doehler [1]
› FoodCare [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lubella [1]
› Mieszko [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› OSM Łowicz [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› BeDigital [1]
› CutCut [1]
› DDB & Tribal [1]
› DDOB [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas Media [1]
› Lemon Sky [1]
› Moon Films [1]
› Platige Image [1]
› Publicis [1]
› Starcom [1]
› Xantus [1]
› Zjednoczenie.com [1]
marki
› Tymbark [4]
› Nestea [3]
› Tiger [2]
› Black [1]
› Frugo [1]
› Kubuś [1]
› Lubella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA