KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Hortex
Opus B
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex
Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei "Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?". Ten dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę ...
2020-06-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Opus B
marki:
Hortex
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
Wystartowała kampania najnowszego produktu Hortex - soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze marki. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty ...
2019-09-02 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Chimney
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
marki:
Hortex
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
×
poprzedni
następny
Hortex z loterią promocyjną
Marka napojów Hortex przygotowała letnią akcję promocyjną. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden z napojów marki w opakowaniu promocyjnym i na stronie loterii wypełnić formularz zgłoszeniowy, wpisując kod ...
2019-06-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Grzegrzółka&Ko
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Rusza szczera kampania Hortex
Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań po raz kolejny odpowiada Opus B. Zespół agencji stworzył nową stylistykę i narrację dla marki. Przekaz pełen humoru i dystansu ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
,
Televisor
marki:
Hortex
Rusza szczera kampania Hortex
×
Soki Hortex promowane na każdą okazję
W najnowszej kampanii Hortex postanowił pokazać okazje, w których najczęściej konsumowane są soki. Wyeksponowano w niej codzienne sytuacje: poranek podczas śniadania, przerwę w pracy czy rodzinny posiłek. Komunikacja ma nabrać ...
2018-09-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Opus B
marki:
Hortex
Matka Natura w kolejnym spocie Horteksu
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B. - Koncept kreatywny opiera się na bliskiej, emocjonalnej i ...
2017-11-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Hortex
Kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą
Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii "Pasję mamy w Naturze!", w której pojawia się postać Matki Natury. - Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób ...
2017-05-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą
×
Matka Natura ponownie w kampanii marki Hortex
Matka Natura i przyjaciele wracają w najnowszej kampanii reklamowej marki Hortex. Tegoroczna odsłona kampanii promuje nową linię Soków Tłoczonych Hortex. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B. W ...
2016-10-14 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Matka Natura wraca w kampanii marki Hortex
Startuje nowa kampania reklamowa marki Hortex przebiegająca pod hasłem „Hortex. Pasję mamy w Naturze!”. Akcja jest kontynuacją komunikacji z postacią Matki Natury, która wybiera najlepsze, naturalne produkty, a szczególnymi względami obdarza ...
2015-09-11 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex namawia do picia polskich jabłek
Ostatnio wszyscy zachęcają by jeść polskie jabłka, a Hortex namawia - "Pij polskie jabłka!". Ruszyła kampania reklamowa soków Hortex, w której Matka Natura pokazuje swoją wyjątkową słabość do jabłkowych soków Hortex ...
2014-08-20 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex namawia do picia polskich jabłek
×
Matka Natura w reklamie marki Hortex
Nowa kampania reklamowa napojów Hortex pokazuje, jak Matka Natura śpiewa razem z chórem sarenek, wykonując piosenkę "Człowieku, orzeźw się!". Marka przekonuje, że owocowe napoje Hortex zapewniają orzeźwienie w letnie dni ...
2014-06-10 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Opus B
marki:
Hortex
Matka Natura promuje Hortex
Rozpoczęła się nowa kampania marki Hortex, opracowana i zrealizowana przez agencję Opus B. Otwiera ją spot "Czy Matka Natura ma polskie korzenie?" promujący soki jabłkowe Hortex. Nowa komunikacja opiera się ...
2013-10-11 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MEC
,
Mojo
,
Opus B
marki:
Hortex
Matka Natura promuje Hortex
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [13]
firmy marketingowe
› Opus B [13]
› OMD Media Direction [5]
› F11 [3]
› MEC [3]
› MediaCom [3]
› Pure Play [3]
› Asap&Asap [2]
› Papaya Films [2]
› Chimney [1]
› Dynamo Films [1]
› Grzegrzółka&Ko [1]
› Lunapark [1]
› Mojo [1]
› Televisor [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA