KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Chimney
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nową linię produktów marki Nałęczowianka. NAŁ+ to napoje funkcjonalne na bazie wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów, cukru i substancji słodzących, za ...
2021-07-05 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Wyraz
marki:
Nałęczowianka
Linia NAŁ+ ze wsparciem promocyjnym
×
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
„Siła pragnienia” w kampanii Nałęczowianki
Marka wody mineralnej rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny. Kampania, która kontynuuje pozycjonowanie oparte na wewnętrznym pragnieniu, wprowadzone przez markę w ubiegłym roku, rusza w październiku i obejmuje działania ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Papaya Films
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
Wystartowała kampania najnowszego produktu Hortex - soków Zimnotłoczonych, która ukazuje całkowicie nowe oblicze marki. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty ...
2019-09-02 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Chimney
,
F11
,
MediaCom
,
Opus B
marki:
Hortex
Startuje kampania soków Zimnotłoczonych
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [4]
› Hortex [1]
firmy marketingowe
› Chimney [5]
› Przestrzeń [3]
› Artcore [2]
› F11 [1]
› MediaCom [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
› UM [1]
› UM Thrive [1]
› Wyraz [1]
marki
› Nałęczowianka [4]
› Hortex [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA