KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni miesiąc
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Największa sieć handlowa w kraju, która od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris ...
2024-11-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
Polaris
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
×
poprzedni
następny
Danone otwiera Europejskie Centrum Planistyczne
Grupa spółek Danone rozwija swoją strukturę w Polsce. W Katowicach otwarto Danone Planning Center – specjalistyczne centrum, w którym międzynarodowy zespół ekspertów odpowiadać będzie za planowanie w łańcuchu dostaw dla europejskich ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone otwiera Europejskie Centrum Planistyczne
×
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Z najnowszego badania PanParagon, które otrzymał Business Insider Polska wynika, że piwo jest częściej kupowane w sklepach na stacjach paliw niż woda. W 2024 r. piwo znalazło się na 2,66% paragonów ...
2024-11-05 Soft drinks
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
,
Dragon Rouge
marki:
BOSKO
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
W tym roku litewski browar Kalnapilis wprowadził na rynek nową serię piw i napojów Light, które mają nowy wskaźnik temperatury, aby poinformować konsumentów, kiedy zawartość jest wystarczająco zimna. Specjalna ikona – ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
CanPack
,
Kalnapilis
,
Royal Unibrew
marki:
Kalnapilis
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
×
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem „NieKumam” szybko zdobył szerokie ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Żabson ambasadorem Monster Energy
×
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wycofuje z Austrii 26 mln butelek napojów
Coca-Cola musiała wycofać z rynku austriackiego około 26 mln butelek napojów gazowanych, ponieważ mogą zawierać odłamki metalu. Chodzi o około 13 mln litrów napojów takich jak Coca-Cola, Fanta, Sprite i MezzoMix ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Hortex wspiera kulturę filmową
Polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
marki:
Hortex
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
W ramach kampanii „Epic Choice” marka Pepsi przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
×
poprzedni
następny
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
Do końca 2025 r. spółka przeznaczy ponad 10 mln złotych na wsparcie dostawców mleka, z którymi współpracuje, co przyczyni się do obniżenia emisyjności rolnictwa – ogłosił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Producenci i handel we wspólnym apelu o przesunięcie startu systemu kaucyjnego
Organizacje reprezentujące zarówno branżę napojową, jak również sektor handlu detalicznego, apelują o jak najszybsze podjęcie działań w celu uchwalenia poprawek do przepisów o systemie kaucyjnym, mających na celu poprawienie ram prawnych ...
2024-10-15 Soft drinks
Konkurs z marką Crazy Wolf w sieci Kaufland
Samochód osobowy, wypełnione lodówki turystyczne oraz vouchery na zakupy – to nagrody w konkursie Kaufland promującym napoje energetyczne Crazy Wolf, dostępne wyłącznie w sklepach sieci. Szanse na wygraną zwiększa kreatywne podejście ...
2024-10-15 Soft drinks
firmy:
Kaufland
marki:
Crazy Wolf
Konkurs z marką Crazy Wolf w sieci Kaufland
×
Pilsweizer wprowadza piwo z chmielu i konopi
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek swoje drugie piwo warzone z chmielu i konopi – tym razem w wersji bezalkoholowej. Robi to dwa lata po premierze piwa Pilsvar Konopniak (5,2% alkoholu), które ...
2024-10-14 Soft drinks
firmy:
Pilsweizer
marki:
Pilsvar
Pilsweizer wprowadza piwo z chmielu i konopi
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
działy
› promocje i PR [8]
› handel [7]
› badania [5]
› innowacje i nowości [4]
› inwestycje [2]
› zagranica [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [3]
› Biedronka [2]
› Danone [2]
› Auchan [1]
› CanPack [1]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› Hortex [1]
› Kalnapilis [1]
› Kaufland [1]
› Lagardere Travel Retail [1]
› Lidl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› PepsiCo [1]
› Pilsweizer [1]
› POLOmarket [1]
› Royal Unibrew [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
› słodycze i przekąski [5]
› mleko [3]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Asap&Asap [1]
› Dragon Rouge [1]
marki
› BOSKO [1]
› Coca-Cola [1]
› Crazy Wolf [1]
› Hortex [1]
› Kalnapilis [1]
› Monster Energy [1]
› Pepsi [1]
› Pilsvar [1]
› Polaris [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA