KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Starcom
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
Hasełka trafione w punkt w towarzystwie chwili orzeźwienia to to, za co tysiące konsumentów pokochało napoje marki Tymbark. W najnowszej kampanii „Kapsel pasuje!” hasełka spod kapsla przemawiają głosami znanych gwiazd. Kontekstowe hasełka ...
2024-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Startuje kampania „Kapsel pasuje!”
×
Rodowita rusza z nową kampanią promocyjną
Marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otwiera sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę”. Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze swoim ...
2024-06-07 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
Dynamo
,
Havas
,
Havas PR
,
Starcom
marki:
Rodowita
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
Ruszyła kampania reklamowa Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku dostępne są w nowej recepturze. Prosty skład na bazie polskiego owsa, z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark Just Plants w nowej recepturze
×
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
Moc przekazu w 4 słowach. „Pijesz owoc, pijesz porcję” - czyli kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku Tymbark jest równoznaczna z 1 z 5 porcji owoców i warzyw jakie ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
„Pijesz owoc, pijesz porcję” od Tymbarku
×
Odkryj świat dinozaurów z Kubusiem
Na nowych naklejkach pod etykietami soków Kubuś pojawiły się dinozaury. W nowej akcji, prócz tematycznych naklejek, marka przygotowała loterię, w której na zwycięzców czeka ponad 1000 nagród. Nowe naklejki oraz limitowane ...
2024-01-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Kubuś
Odkryj świat dinozaurów z Kubusiem
×
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: DAJ COŚ OD SIEBIE – GRAJ, POMAGAJ I WYGRYWAJ! Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy kupić minimum 2 dowolne produkty Tymbark, zachować dowód ...
2023-11-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Gratifica
,
Publicis
,
Starcom
,
Videomill
marki:
Tymbark
Ruszyła świąteczna loteria marki Tymbark
×
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
Najnowsza kampania soków Tymbark, to nie tylko prezentacja bogatego portfolio marki, ale przede wszystkim prosty i czytelny przekaz - Pijesz owoc, pijesz porcję. Rytmicznie powtarzające się motto podkreśla, że szklanka soku ...
2023-11-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark rozpoczyna nową kampanię soków
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
działy
› promocje i PR [9]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [8]
› Tymbark [6]
› Grupa Żywiec [2]
› Rodowita z Roztocza [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Starcom [11]
› Publicis [4]
› BrainBox [3]
› 2012 [2]
› Hope [2]
› Twin [2]
› Watchout [2]
› Brasil [1]
› Cream [1]
› Dynamo [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Gratifica [1]
› Havas [1]
› Havas PR [1]
› Smolar [1]
› Studio Głośno [1]
› Trzask [1]
› Videomill [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Tymbark [6]
› Warka [2]
› Kubuś [1]
› Rodowita [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA