KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
FoodCare
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 281
Frugo jako "Owoc kultury"
Pod hasłem "Owoc kultury" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcja obejmuje telewizję, outdoor i internet. Frugo ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie ...
2013-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
FaceAddicted
,
Mindshare
,
PZL
marki:
Frugo
Frugo jako "Owoc kultury"
×
poprzedni
następny
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Marka Black podejmie współpracę z LOT
Producent marki Black, firma FoodCare, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mike'a Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, w czerwcu flotę ...
2013-05-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Marka Black podejmie współpracę z LOT
×
Black zapowiada wizytę Mike'a Tysona
W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike'a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy ...
2013-05-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
Black
Fani Black grają o spotkanie z Tysonem
Mike Tyson VIP SUPERQUIZ to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego Black (FoodCare). Główną nagrodą w unikatowym konkursie jest ekskluzywne spotkanie ze światową gwiazdą sportu i ambasadorem marki - Mikiem Tysonem. Akcja ...
2013-04-25 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa365NET.pl
marki:
Black
Fani Black grają o spotkanie z Tysonem
×
Frugo i Black bierze udział w akcji "Grasz o staż"
Początkiem kariery zawodowej dla studentów może być udział w konkursie "Grasz o staż", który daje możliwość odbycia praktyk w renomowanych firmach. Na studentów i absolwentów, którzy pragną zdobywać doświadczenia zawodowe w ...
2013-04-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
FoodCare przygotowuje się do nowego sezonu F1
Do rozpoczęcia kolejnego sezonu Formuły 1 pozostało zaledwie kilka dni. Dla wszystkich pasjonatów sportów motorowych firma FoodCare przygotowała nową odsłonę napoju energetycznego N'GINE. Opakowanie w charakterystycznym niebieskim kolorze zyskało odmienione, bardziej ...
2013-03-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
NGine
FoodCare przygotowuje się do nowego sezonu F1
×
FoodCare poprawia przychody o ponad 35%
Wysoka sprzedaż napojów marki Frugo, która w ubiegłym roku sięgnęła 300 mln opakowań, była jednym z motorów napędzających wyniki firmy FoodCare. Przychody spółki wzrosły o ponad 35% i przekroczyły 625 mln ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
FoodCare poprawia przychody o ponad 35%
×
Serce z butelek Frugo w Krakowie
14 lutego o godz. 10.00 na krakowskim Rynku ruszyła akcja "Ruż pupą", w ramach której marka Frugo (FoodCare) ustawiła ogromne serce z 50 tys. butelek, czyli ponad 13 tys. litrów napoju ...
2013-02-15 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
Blow - napój energetyczny skierowany do kobiet - jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek ten energetyk w nowej odsłonie. Do ...
2013-02-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Blow
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
×
Nowa odsłona serwisu Frugo.pl
Pod koniec stycznia ruszyła nowa wersja strony internetowej Frugo.pl. Nowy layout, zaskakujące informacje i wkręcające animacje to tylko część odświeżonej witryny marki. Internetowe Frugo to przejrzysta i łatwa w nawigacji ...
2013-02-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Przeagencja
marki:
Frugo
Problem z marką Black w brytyjskich sieciach
Napój energetyczny Black produkowany przez FoodCare może zniknąć z największych sieci handlowych w Wlk. Brytanii. Powodem jest wykorzystanie do jego promocji wizerunku Mike'a Tysona - czytamy na Press.pl. Sieci Tesco ...
2013-01-30 Soft drinks
firmy:
Asda
,
FoodCare
,
Sainsbury's
,
Tesco
marki:
Black
Billboardy Blacka uznane za dyskryminujące kobiety
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy napoju energetycznego Black (FoodCare) z nagimi modelkami i hasłem "Bądź grzeszny!" dyskryminowały kobiety poprzez ich przedmiotowe traktowanie. Do Komisji wpłynęło w tej sprawie ponad 970 ...
2013-01-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Marka Black gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Marka napojów energetycznych Black przygotowała niespodziankę dla fanów Mike'a Tysona. Wielbiciele gwiazdora mogą wylicytować oryginalne rękawice bokserskie przekazane na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Specjalnie dla polskich fanów Mike Tyson podpisał ...
2013-01-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Warsztaty Filmu Reklamowego z markami Frugo i Black
12 stycznia w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki Frugo i Black (FoodCare). Zadaniem uczestników trzydniowych warsztatów będzie przygotowanie spotu ...
2012-12-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
FoodCare realizuje nową akcję konsumencką dla marki Black
Grzechometr Black to najnowsza akcja konsumencka dla fanów marki Black na Facebooku. 14 grudnia ruszy specjalna aplikacja na fan page'u, za pomocą której internauci będą mogli wykonać rachunek sumienia. Zadaniem ...
2012-12-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
,
Przeagencja
marki:
Black
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Spory o pozycję lidera rynku energetyków
W najnowszym komunikacie prasowym firma FoodCare, producent napoju energetycznego Black podaje, że marka została liderem polskiego rynku energetyków. Nie zgadza się z nim Grupa Maspex, produkująca napój Tiger. - Black ...
2012-11-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
Marka Black rzuca wyzwanie fanom
"This Is How Black Works!" to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego firmy FoodCare. Marka, wspólnie z Mike'em Tysonem, rzucają kolejne wyzwanie swoim fanom. "Najmocniejsze dowody" na działanie Black w postaci ...
2012-11-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
marki:
Black
Marka Black rzuca wyzwanie fanom
×
FoodCare mocniej cenzuruje reklamy Blacka
Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się większe plansze zakrywające ciała modelek. Plansze wskazujące na ocenzurowanie i odsyłające na stronę blackpower.pl pojawiły się na większości z billboardów napoju Black zlokalizowanych ...
2012-10-24 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [10]
działy
› promocje i PR [191]
› innowacje i nowości [61]
› badania [39]
› zagranica [27]
› akwizycje i fuzje [10]
› handel [9]
› inwestycje [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [281]
› Grupa Maspex [29]
› Żabka [10]
› Coca-Cola [6]
› Red Bull [6]
› Freshmarket [5]
› Oshee [5]
› Biedronka [3]
› Nestle [3]
› Hoop Polska [2]
› Zbyszko [2]
› Agros-Nova [1]
› Asda [1]
› Blueberry Pixel [1]
› FM Logistic [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hortex [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› LeanLife Health [1]
› LPP [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› Polomarket [1]
› Premium Beverages [1]
› Sainsbury's [1]
› Sokpol [1]
› Tesco [1]
› Wody Mineralne Ostromecko [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [13]
› inne produkty [8]
› alkohol [5]
› owoce i warzywa [3]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Grey [13]
› Mindshare [12]
› BrandLab [8]
› Zenith [8]
› Initiative [6]
› FaceAddicted [4]
› H2O [4]
› PZL [4]
› 2012 [3]
› GPD [3]
› Papaya Films [3]
› Przeagencja [3]
› 365 PR [2]
› A12Team [2]
› Bridge 2 Fun [2]
› Creoo Brand Design [2]
› Grupa365NET.pl [2]
› Havas Media [2]
› Henyo Behrendt [2]
› Media Stars Polska [2]
› MullenLowe [2]
› OS3 [2]
› Red8 Digital [2]
› RTB House [2]
› Testardo Gram [2]
› Unique One [2]
› Agencja Nie Do Ogarnięcia [1]
› Ambasada Marek [1]
› AMS [1]
› Ancymony [1]
› Arip Infinico [1]
› Arip Next [1]
› Art FM [1]
› BIS! Błasikiewicz i Sworowska [1]
› Blueberry [1]
› DDB & Tribal [1]
› DM International [1]
› Equinox [1]
› Factoria [1]
› Film Reactor [1]
› Five Media [1]
› Grupa Eskadra [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Heads Advertising [1]
› Insignia [1]
› Intermedia [1]
› K2 [1]
› McCann [1]
› Media Lounge [1]
› MGD [1]
› Move [1]
› Naive Films [1]
› Next Level Agency [1]
› Peppers Ghost [1]
› Porsche Design Studio [1]
› Project Ambient [1]
› PromoAgency [1]
› Pro Production [1]
› Riodepost [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SiebertHead [1]
› theAddictives [1]
› Zjednoczenie.com [1]
marki
› Black [122]
› Frugo [78]
› 4Move [42]
› Tiger [27]
› Fitella [9]
› Gellwe [9]
› NGine [8]
› Life [6]
› Ostromecko [5]
› Red Bull [5]
› Blow [4]
› Oshee [3]
› Kinga Pienińska [2]
› Powerade [2]
› Tymbark [2]
› BlackMeister [1]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› EB [1]
› Egoo [1]
› Gatorade [1]
› Initiative [1]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Monster [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Sprite [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA