KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
FoodCare
FoodCare
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 281
FoodCare podsumowuje kampanię marki BLACK
Zakończyła się kampania telewizyjna marki BLACK - pierwsza odsłona kompleksowej kampanii z udziałem Mike'a Tysona, obejmującej także outdoor i działania w Internecie. Emitowane w jej ramach spoty obejrzało prawie 7 mln ...
2012-07-25 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
FoodCare rozszerzy markę Frugo o kolejny smak
W ciągu roku od ponownego wprowadzenia na rynek marki Frugo pojawiło się aż 7 kolorów napoju mimo, że początkowo firma FoodCare planowała, że będzie ich 5. To fani licznie zgromadzeni na ...
2012-07-24 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
FoodCare rozszerzy markę Frugo o kolejny smak
×
poprzedni
następny
Marka Black wybiera miss bikini
Marka Black (FoodCare) rozpoczyna konkurs "Wet & Hot Black Mate", w którym wybierana będzie miss bikini. Autorka najciekawszego, najbardziej kreatywnego i energetycznego zdjęcia zdobędzie zaproszenie na profesjonalną sesję fotograficzną, stając ...
2012-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Przeagencja obsłuży Frugo w sieci
FoodCare, właściciel marki Frugo, powierzył Przeagencji wsparcie komunikacji na platformie Facebook. Agencja jest zaangażowana również w cały proces wsparcia marki w Internecie. Pierwszym efektem współpracy jest uruchomiona 27 czerwca aplikacja ...
2012-06-29 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Przeagencja
marki:
Frugo
Rynek napojów izotonicznych wart ponad 140 mln PLN
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2011 r. wartość sprzedaży napojów izotonicznych w Polsce przekroczyła 140 mln PLN. Zdaniem producentów, w tym roku może osiągnąć 180 mln PLN - ...
2012-06-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE
W piątek, 15 czerwca ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki 4MOVE (FoodCare). Przesłanie, jakie niesie ze sobą, to ruch w każdej formie, a hasło "4MOVE: rusz 4 litery" zachęca do aktywności na ...
2012-06-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Henyo Behrendt
,
Mindshare
,
Papaya Films
marki:
4Move
Trwa kampania marki Black
1 czerwca ruszyła kampania Tak działa Black! z udziałem Mike'a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem jest pokazanie działania napoju energetycznego Black, któremu nie oprze się nikt ...
2012-06-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Konkurs Frugo dla partnerów handlowych
Marka Frugo (FoodCare) zaprasza partnerów handlowych do udziału w konkursie, w którym należy wytypować udziały procentowe marki w okresie kwiecień-maj 2012. Kampania potrwa do 22 czerwca. Konkurs został ogłoszony na ...
2012-06-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Creoo Brand Design
marki:
Frugo
Marka 4MOVE wspiera młodych piłkarzy
Marka 4MOVE (FoodCare), jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej objęła patronatem Międzynarodowy Turniej Piłki Nożnej U-11 - Puchar Akademii Piłkarskiej 21. Turniej młodych piłkarzy Murapol-4Move Cup rozegrany zostanie ...
2012-06-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Boom na polskim rynku izotoników
Firma badawcza Nielsen podała, że w okresie styczeń-kwiecień, polski rynek napojów izotonicznych wzrósł w ujęciu ilościowym o 50%. W tym czasie jego wartość powiększyła się o pond 20% - informuje Rzeczpospolita ...
2012-06-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Jutro rusza nowa kampania reklamowa marki Black
1 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa napoju energetycznego Black, produkowanego przez FoodCare. Wziął w niej udział słynny bokser - Mike Tyson. Kampania ma na celu uświadomienie odbiorcy, że napoje energetyczne ...
2012-05-31 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grey
,
Testardo Gram
marki:
Black
FoodCare składa pozew przeciwko Grupie Maspex
Spółka FoodCare złożyła do Sądu Okręgowego w Krakowie wniosek o zabezpieczenie w sporze z Maspeksem Wadowice dotyczącym reklam produkowanego przez Maspex napoju Life. Zdaniem FoodCare wykorzystują one koncepcję reklam Frugo, pasożytując ...
2012-05-31 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Life
,
Frugo
Pierwszy polski izotonik ze stewią
Marka napojów izotonicznych 4MOVE, wprowadzona dwa lata temu przed FoodCare, modyfikuje recepturę produktu i opakowanie. Po raz pierwszy w składzie napoju izotonicznego na polskim pojawia się stewia. - Jako producent ...
2012-05-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Pierwszy polski izotonik ze stewią
×
poprzedni
następny
FoodCare oskarża Maspex o kradzież koncepcji reklamowych
22 maja do Prokuratury Rejonowej Prądnik Biały zostało złożone zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez firmę Maspex Wadowice. Zawiadomienie dotyczy kradzieży koncepcji reklamowych opracowanych dla marki Frugo, do których wyłączne prawa ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Heads Advertising
marki:
Life
,
Frugo
Przychody FoodCare mają w tym roku sięgnąć 900 mln PLN
Spółka FoodCare podniosła tegoroczną prognozę przychodów z 650 mln PLN do 820 mln PLN. Zdaniem szefa firmy dobre wyniki sprzedaży sprawiają jednak, że ostatecznie FoodCare osiągnie nawet 900 mln PLN przychodów ...
2012-05-23 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Frugo
,
4Move
Przychody FoodCare mają w tym roku sięgnąć 900 mln PLN
×
poprzedni
następny
Frugo rozpoczęło kampanię na outdoorze. Grupa Maspex zapowiada reakcję
Ruszyła kolejna kampania outdoorowa marki Frugo (FoodCare). Na wielkoformatowych siatkach pojawią się trzy nowe layouty reklamowe. - Na siatkach w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu pojawią się ...
2012-05-22 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Life
,
Frugo
Frugo rozpoczęło kampanię na outdoorze. Grupa Maspex zapowiada reakcję
×
FoodCare chce się sądzić w sprawie marki Life?
Spółka spożywcza FoodCare zleciła przeprowadzenie ekspertyz, mających wykazać czy napój Life należący do Grupy Maspex i strategia jego promocji nie narusza prawa - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Zdaniem FoodCare, Life ...
2012-05-21 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Life
,
Frugo
Spór o pozycję lidera na rynku napojów
- Z danych firmy AC Nielsen wynika, że napój FRUGO w ciągu 8 miesięcy od rynkowej premiery znalazł się na pierwszej i drugiej pozycji w napojach total. Na pierwszym miejscu znalazło ...
2012-05-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Frugo
Zdaniem FoodCare reklamy marki Life wykorzystują kreacje Frugo
Spółka FoodCare uważa, że reklamy z nowej kampanii napoju Life (Grupa Maspex) wykorzystują projekty przygotowane 8 lat temu dla Frugo. Maspex odpowiada, że nie ma i nie miał nic wspólnego z ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Art FM
,
MGD
marki:
Life
,
Frugo
Trampolina w formie kapsla reklamuje Frugo
Pod domem studenckim Riviera w Warszawie stanęła na jeden dzień trampolina w kształcie olbrzymiego kapsla. To kulminacyjny element nowej kampanii napojów Frugo, wprowadzającej na rynek nowe objętości napojów. Każdy mógł ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Blueberry
marki:
Frugo
[1]
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
[15]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [281]
działy
› promocje i PR [191]
› innowacje i nowości [61]
› badania [39]
› zagranica [27]
› akwizycje i fuzje [10]
› handel [9]
› inwestycje [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [29]
› Żabka [10]
› Coca-Cola [6]
› Red Bull [6]
› Freshmarket [5]
› Oshee [5]
› Biedronka [3]
› Nestle [3]
› Hoop Polska [2]
› Zbyszko [2]
› Agros-Nova [1]
› Asda [1]
› Blueberry Pixel [1]
› FM Logistic [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hortex [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› LeanLife Health [1]
› LPP [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› Polomarket [1]
› Premium Beverages [1]
› Sainsbury's [1]
› Sokpol [1]
› Tesco [1]
› Wody Mineralne Ostromecko [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [13]
› inne produkty [8]
› alkohol [5]
› owoce i warzywa [3]
› mleko [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Grey [13]
› Mindshare [12]
› BrandLab [8]
› Zenith [8]
› Initiative [6]
› FaceAddicted [4]
› H2O [4]
› PZL [4]
› 2012 [3]
› GPD [3]
› Papaya Films [3]
› Przeagencja [3]
› 365 PR [2]
› A12Team [2]
› Bridge 2 Fun [2]
› Creoo Brand Design [2]
› Grupa365NET.pl [2]
› Havas Media [2]
› Henyo Behrendt [2]
› Media Stars Polska [2]
› MullenLowe [2]
› OS3 [2]
› Red8 Digital [2]
› RTB House [2]
› Testardo Gram [2]
› Unique One [2]
› Agencja Nie Do Ogarnięcia [1]
› Ambasada Marek [1]
› AMS [1]
› Ancymony [1]
› Arip Infinico [1]
› Arip Next [1]
› Art FM [1]
› BIS! Błasikiewicz i Sworowska [1]
› Blueberry [1]
› DDB & Tribal [1]
› DM International [1]
› Equinox [1]
› Factoria [1]
› Film Reactor [1]
› Five Media [1]
› Grupa Eskadra [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Heads Advertising [1]
› Insignia [1]
› Intermedia [1]
› K2 [1]
› McCann [1]
› Media Lounge [1]
› MGD [1]
› Move [1]
› Naive Films [1]
› Next Level Agency [1]
› Peppers Ghost [1]
› Porsche Design Studio [1]
› Project Ambient [1]
› PromoAgency [1]
› Pro Production [1]
› Riodepost [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SiebertHead [1]
› theAddictives [1]
› Zjednoczenie.com [1]
marki
› Black [122]
› Frugo [78]
› 4Move [42]
› Tiger [27]
› Fitella [9]
› Gellwe [9]
› NGine [8]
› Life [6]
› Ostromecko [5]
› Red Bull [5]
› Blow [4]
› Oshee [3]
› Kinga Pienińska [2]
› Powerade [2]
› Tymbark [2]
› BlackMeister [1]
› Cisowianka [1]
› Combu [1]
› EB [1]
› Egoo [1]
› Gatorade [1]
› Initiative [1]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Monster [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Sprite [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA