KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MEC
Publicis
napoje bezalkoholowe
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Nałęczowianka z nową kampanią
Marka Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Creativa Design
,
Dobro
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z nową kampanią
×
Rusza kampania marki Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska i jej cykl "Be Active Tour", który w tym roku ...
2016-10-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Nairobia
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Rusza kampania marki Nałęczowianka
×
Witalna kampania wody Nałęczowianka
Marka Nałęczowianka rozpoczęła drugą odsłonę akcji "Wyskocz z kapci". Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
Albedo Marketing
,
MEC
,
Publicis
,
Q&A Communications
marki:
Nałęczowianka
Witalna kampania wody Nałęczowianka
×
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
16 czerwca odbyła się premiera najnowszego spotu reklamowego marki Nestle Pure Life. To pierwsza kampania marki, którą będzie można zobaczyć również w Polsce. W maju nastąpiła zmiana nazwy wody Nestle ...
2014-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nestle
Nestle Pure Life zastępuje Nestle Aquarel
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka w kolejnej odsłonie kampanii
8 maja wystartowała druga część kampanii reklamowej Nałęczowianki (Nestle Waters). Przez najbliższe kilka miesięcy w telewizji można będzie zobaczyć nowy spot reklamowy, który odwołuje się do emocji i witalności. Reklama ...
2014-05-13 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka rusza z intensywną kampanią
10 kwietnia rozpoczęła się pierwsza część kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Podjęte działania związane są z nową strategią komunikacji oraz pozycjonowaniem i będą nawiązywać do historii marki. Działania ...
2014-04-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
marki:
Nałęczowianka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
firmy marketingowe
› MEC [7]
› Publicis [7]
› 121PR [3]
› Q&A Communications [3]
› Nairobia [2]
› Albedo Marketing [1]
› Creativa Design [1]
› Dobro [1]
› Orka [1]
› TBWA PR [1]
marki
› Nałęczowianka [5]
› Nestle [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA