KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
kiedykolwiek
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Bobovita ze świnką Peppa w Cinema City
Od czerwca w ramach długofalowej współpracy koncesyjno-reklamowej pomiędzy Danone, Nutricia oraz Cinema City i New Age Media w barach kinowych Cinema City rusza sprzedaż nowych musów owocowych marki Bobovita z wizerunkiem ...
2024-06-11 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Kampania produktów roślinnych Alpro
Firma Danone rozpoczęła kampanię „Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie”, która promuje produkty roślinne. Obejmuje emisję spotu telewizyjnego, digital i promocję konsumencką. Kampania powstała na podstawie globalnych materiałów wideo. Przekonuje, że włączenie do ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Badi Badi
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Herbapol. I dzień smakuje lepiej!
W marcu Herbapol zaprezentował pierwszą odsłonę nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii "Herbapol. I dzień smakuje lepiej!" zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Change Serviceplan
,
MediaCom
,
Watchout
marki:
Herbapol
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
1 czerwca rusza nowa kampania BoboVita Bio "Brzmi niesamowicie". Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz Internet, w tym media społecznościowe. "To, co dobre dla Twojego dziecka, jest ...
2020-05-29 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Havas
,
Human Ark
,
K2
,
Lemon Film
,
MediaCom
marki:
BoboVita
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
×
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię. Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni, którzy codziennie ...
2019-10-15 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Lunapark
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
×
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
Po raz pierwszy w historii firmy Hortex do działań reklamowych zaangażowany został ambasador. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu - mrożonych zup gotowych - towarzyszy kampania reklamowa, której twarzą został Mateusz Gessler ...
2019-09-17 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
HiBrands
,
MediaCom
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kampanii mrożonek Hortex
×
Odkryj sposób mam na mniam!
To hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach - BoboVita JogoMi! Połączenia owoców z jogurtem to dla rodziców wsparcie w żywieniu najmłodszych ...
2019-07-17 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
Pod hasłem "BIO - dla nas to naturalne!" ruszyła kampania reklamowa nowej linii produktów BIO marki Herbapol. Działania promocyjne, których celem jest edukacja konsumentów na temat żywności ekologicznej oraz budowanie świadomości ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Carla Zuri
,
MediaCom
,
Sataku
marki:
Herbapol
Herbapol-Lublin promuje linię produktów Bio
×
Hortex powierza obsługę budżetu mediowego MediaCom
Przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Hortex wygrał dom mediowy MediaCom. Współpraca rozpocznie się od lutego. MediaCom będzie odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii mediowych firmy w zakresie strategii, planowania i ...
2019-01-14 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
MediaCom
Nowe logo i opakowania Bobovita
Rozpoczęła się nowa kampania marki BoboVita "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!". Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez ...
2017-10-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
,
Walk
marki:
BoboVita
Nowe logo i opakowania Bobovita
×
poprzedni
następny
Loteria w promocji marki Herbapol
Firma Herbapol-Lublin rozpoczęła promocję konsumencką pod hasłem "Owocowa loteria". Akcja, w której główną nagrodą jest rodzinny samochód, wspiera różne produkty firmy. W loterii zaplanowano łącznie 1300 nagród (multicooker, blender, bony ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
MediaCom
,
Unique One
marki:
Herbapol
Marka Krakus debiutuje w TV
W swojej pierwszej telewizyjnej kampanii marka Krakus przekonuje, że pyszny barszcz gwarantuje świąteczną atmosferę przy wigilijnym stole, a smak świąt jest zamknięty w koncentracie barszczu i barszczu Krakus. - Najnowszy ...
2015-12-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Krakus
Marka Krakus debiutuje w TV
×
Kotlin promowany jako niezbędny element świąt
Marka ketchupów Kotlin (Grupa Maspex), jest promowana w świątecznej kampanii telewizyjnej. Nowy spot marki ukazuje bogato zastawiony stół wigilijny. - W jego centralnym punkcie widoczny jest owinięty sreberkiem Mikołaj, który ...
2015-11-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Kotlin
Kotlin promowany jako niezbędny element świąt
×
Sosy egzotyczne w kampanii Łowicza
12 października Łowicz rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą tegoroczną nowość - sosy egzotyczne: seczuański, karaibski i arabski. Do każdego słoika z sosem dołączona jest nakładka ze specjalnie dobranymi kompozycjami przypraw ...
2015-10-12 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Grupa Maspex
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Sosy egzotyczne w kampanii Łowicza
×
Lokalne odmiany owoców w dżemach Herbapol
Firma Herbapol rozpoczęła nową kampanię reklamową dżemów, którą otwiera emisja spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz wykorzystaniu najlepszych odmian polskich owoców pochodzących ...
2015-10-12 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
Lowe
,
MediaCom
marki:
Herbapol
Lokalne odmiany owoców w dżemach Herbapol
×
BoboVita promuje kaszki i posiłki w słoiczkach
Ruszyła druga odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska). Akcja ma zasięg ogólnopolski i prowadzona jest w telewizji, prasie oraz Internecie. Działania pod hasłem "Przejrzyj nas na wylot" promują posiłki w ...
2015-10-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Havas Worldwide autorem kampanii BoboVity
Rozpoczęła się kampania firmy Nutricia Polska promująca markę BoboVita. Autorem spotu reklamowego jest agencja Havas Worldwide Warsaw. Najnowsza kampania pod hasłem „Przejrzyj nas na wylot” promuje dania w słoiczkach, podkreślając ...
2015-09-17 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Łowicz promuje linię dżemów dla dzieci
W drugiej połowie kwietnia ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nowe produkty marki Łowicz (Agros-Nova). Linia dżemów 100% z Owoców Extra Gładki jest skierowana do dzieci, które nie lubią kawałków owoców w ...
2015-04-21 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Produkty Herbapolu lokowanie w telewizji
Trwa kampania reklamowa marki Herbapol realizowana pod hasłem„Przyjemność. Masz to w naturze”. Kolejnym etapem komunikacji produktów będzie lokowanie produktu w premierowym odcinku nowego sezonu „Jakubiak Lokalnie” na kanale Kuchnia+. Czołowy producent ...
2015-04-03 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
BrandLab
,
MediaCom
marki:
Herbapol
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› promocje i PR [33]
› innowacje i nowości [6]
› badania [5]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Agros-Nova [14]
› Nutricia Polska [7]
› Herbapol Lublin [5]
› Danone [3]
› Grupa Maspex [3]
› Hortex [3]
› Art Most [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [10]
› napoje bezalkoholowe [8]
› mięso i ryby [6]
› kawa i herbata [3]
› mleko [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Brand Place [11]
› Havas [5]
› Brasil [4]
› Alert Media Communications [3]
› BrandLab [3]
› CzteryCzwarte Brand Design [2]
› Easy Hell [2]
› F11 [2]
› K2 [2]
› K2 Media [2]
› Opus B [2]
› Pure Play [2]
› ACR [1]
› Ars Thanea [1]
› Badi Badi [1]
› Carla Zuri [1]
› Change Serviceplan [1]
› Codemedia [1]
› Feeders [1]
› Heureka [1]
› HiBrands [1]
› Human Ark [1]
› Lemon [1]
› Lemon Film [1]
› Lemon Sky [1]
› Lowe [1]
› Lunapark [1]
› Milewska International Wizerunek i PR [1]
› Papaya Films [1]
› PZL [1]
› Sataku [1]
› Syzygy [1]
› Unique One [1]
› VML [1]
› VMLY&R [1]
› Walk [1]
› Watchout [1]
marki
› Łowicz [8]
› BoboVita [7]
› Herbapol [5]
› Kotlin [3]
› Alpro [2]
› Fortuna [2]
› Hortex [2]
› Krakus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA