KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Zenith
kiedykolwiek
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 12
FRoSTA „Mówi jak jest”
1 października rozpoczyna się kampania FRoSTY, która potrwa do połowy grudnia. Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych są częścią nowej odsłony kampanii "Mówimy jak jest". Spoty reklamowe eksponują mocne ...
2019-09-27 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
Smolar
,
Zenith
marki:
FRoSTA
FRoSTA rozpoczyna kolejną kampanię
Rok 2018 FRoSTA rozpoczyna szeregiem aktywności marketingowych. Poza kolejną odsłoną kampanii reklamowej w telewizji i internecie, marka podkreśli swoją obecność w kanałach społecznościowych. W ramach kampanii "Mówimy jak jest" marka ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
JBcomm
,
TBWA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
Nowa odsłona kampanii FRoSTY
16 stycznia na antenach stacji radiowych, telewizyjnych i w Internecie ponownie zagościł Piotr z FRoSTY. Promuje zarówno dobrze znane, flagowe produkty marki, jak i nowości. Bohaterami nowej odsłony kampanii promocyjnej ...
2017-01-24 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
JBcomm
,
Wire
,
Zenith
marki:
FRoSTA
Nowa odsłona kampanii FRoSTY
×
Zenith wygrywa w przetargu na obsługę FRoSTY
Frosta ponownie wybrała w przetargu Zenith do obsługi swojego budżetu mediowego. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku. Zenith będzie odpowiadać za kompleksową realizację działań mediowych, w tym za ...
2017-01-09 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
Zenith
marki:
FRoSTA
FRoSTA rusza z nową kampanią w mediach
19 września, pod hasłem "100% naturalnego smaku", rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTY. Spoty promujące zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta pojawią się w telewizji, radiu oraz ...
2016-09-19 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
Ewenement
,
JBcomm
,
Wire
,
Zenith
marki:
FRoSTA
FRoSTA rusza z nową kampanią w mediach
×
Kampania kuchni śródziemnomorskiej Borges
W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa produktów kuchni śródziemnomorskiej Borges. Akcja przebiega pod hasłem "Ciesz się smakiem życia". W kampanii prezentowane są przede wszystkim oliwa z oliwek ...
2014-06-24 Soft drinks
firmy:
Borges
,
Zenith
marki:
Borges
"Urządź kuchnię ze smakiem" z Lubellą
Firma Lubella przygotowała nową promocję "Urządź kuchnię ze smakiem". Kupując makarony, sosy lub fixy Lubella konsumenci mają szansę na wygranie swojej kuchni marzeń. Na promocyjnych opakowaniach produktów Lubella znajdują się ...
2012-10-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Euro RSCG
,
Zenith
marki:
Lubella
Rusza nowa kampania marki McCain
W 10 największych miastach Polski w październiku i listopadzie pojawią się billboardy promujące markę McCain. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki jako największego na świecie producenta wysokiej jakości mrożonych frytek ...
2012-10-01 Food & drinks
firmy:
McCain
,
Fleishman-Hillard
,
Zenith
marki:
McCain
Rusza nowa kampania marki McCain
×
Codemedia nadal będzie obsługiwać marki Grupy Maspex
Dom mediowy Codemedia będzie w dalszym ciągu obsługiwał marki należące do Grupy Maspex Wadowice (m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella, Tiger) na rynku polskim w zakresie kampanii online. - Agencja zaproponowała najbardziej ...
2012-09-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Codemedia
,
Zenith
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
Rozpoczęła się kampania telewizyjna II edycji unijnego programu "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Projekt realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, zaplanowany jest na trzy lata. Program o charakterze ...
2012-02-14 Food & drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
...
2012-02-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
Kolejna odsłona kampanii marki Blue Dragon
Z początkiem stycznia rusza druga osłona kampanii reklamowej marki Blue Dragon należącej do AB Foods Polska. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz przybliżenie konsumentom kultury Dalekiego Wschodu. Kampania obejmująca telewizję ...
2012-01-02 Food & drinks
firmy:
AB Foods Polska
,
TBWA PR
,
Zenith
marki:
Blue Dragon
Kolejna odsłona kampanii marki Blue Dragon
×
FILTRY
działy
› promocje i PR [12]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› FRoSTA [5]
› Grupa Maspex [2]
› Krajowa Unia Producentów Soków [2]
› AB Foods Polska [1]
› Borges [1]
› Lubella [1]
› McCain [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [5]
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› JBcomm [3]
› Hand Made [2]
› MG Network [2]
› Wire [2]
› Codemedia [1]
› Euro RSCG [1]
› Ewenement [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Smolar [1]
› TBWA [1]
› TBWA PR [1]
marki
› FRoSTA [5]
› Blue Dragon [1]
› Borges [1]
› Lubella [1]
› McCain [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA