KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
Liczba wyszukanych artykułów: 179
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
Minister rolnictwa Czesław Siekierski spotkał się z przedstawicielami branży spożywczej, którzy wyrazili chęć utworzenia Grupy Eksperckiej, która będzie na bieżąco analizowała sytuację tej branży. Gotowość do uczestnictwa w Grupie Ekspertów wyrazili: ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Colian
,
FoodWell
,
Mlekovita
,
ZPOW Dawtona
Przedstawiciele biznesu utworzą nową Grupę Ekspertów
×
poprzedni
następny
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
W czasie pracy zdalnej chcemy zdrowszego jedzenia i kawy
Badanie przeprowadzone przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku i SW Research zweryfikowało, jak okres pracy zdalnej zmienił nasze nawyki żywieniowe. Największe zmiany możemy wyróżnić w kontekście trybu życia, aktywności fizycznej oraz ...
2021-10-28 Soft drinks
Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu
Z najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Jednocześnie ...
2021-09-14 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
Wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ wzrosła na koniec 2020 r. o 4,9% do wartości 198,2 mld PLN. Sama kategoria spożywcza zanotowała wzrost o 5,7%, do kwoty 142,3 mld PLN - ...
2021-02-04 Soft drinks
W 2020 r. sprzedaż kategorii spożywczej wzrosła o 5,7%
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [179]
działy
› badania [103]
› zagranica [57]
› handel [45]
› dostawcy [23]
› promocje i PR [21]
› inwestycje [12]
› innowacje i nowości [11]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Alfa Group [1]
› Bakalland [1]
› Borjomi [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [143]
› mleko [139]
› słodycze i przekąski [132]
› mięso i ryby [128]
› kawa i herbata [101]
marki
› Lay's [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Borjomi [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Strongbow [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA